Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
En ik heb ook geen zin meer om weg te gaan verschuif ik het tot morgen .heb ook nog steeds niet gedoucht .ga nu de krant lezen .lijkt mij n goed plan .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik was ff afwezig omdat zoon en ik corona hadden waar ik best ziek van ben geweest, zoon had gelukkig minder last. Omdat ik om die reden een verjaardag heb afgezegd kreeg ik er ook nog es gezeur in de familie bij en daarna is vriend geopereerd aan zijn hand waardoor ik daar ook wat heb geholpen in huis naast mijn eigen dingen.
Toen kreeg ik ook nog es gezeur met hem (je weet wel, mannen met pijn..) en zoon moest thuis blijven toen hij weer beter was vanwege personeelstekort door de corona en toen was het feest compleet zeg maar. Zo gezellig allemaal :roll:

Maar goed, afgelopen vrijdag ben ik dus begonnen met werken wat natuurlijk ook energie kost omdat alles weer nieuw is en ik nog een ritme moet vinden smorgens maar dat gaat wel goed komen. Het fijne aan mijn nieuwe werk is dat ik 2 dagen per week eindig in het dorp waar Hanna staat, waardoor ik meteen door kan naar stal zodat ik dat ook al gehad heb voor ik naar huis ga. Toch fijn dat de chef me bijna alle kms van de weg naar stal heen nu 2 keer per week betaald ;-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .Fijn Liz is ook terug .hoop dat je weer voldoende opgeknapt bent en je zoon ook .
Ja mannen met pijn vertel mijn wat :@@: is ook zo zielig hoop dat het je vriend alweer iets beter gaat .
Ik ben weer in bed gegaan vanmorgen ben niet ziek maar voel mij ookniet 100% fit dagje spijbelen maar .
Ga straks wel iets eten en tegen de avond douchen en gelijk mijn haar wassen keek nl net in de spiegel stond met rechte plukken op mijn hoofd heel charmant .
Denk dat ik nog weer even ga slapen .tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Beterschap lieve Chris :hug:

Liz,fijn om je weer te lezen hier!! Wat een drukte heb jij gehad en dan ook nog corona! Hopelijk komt er nu een beetje rust,al zal je nieuwe baan ook weer even wennen zijn.
Fijn dat je "gesponsord" naar Hanna kan🥰

Ik ben ook niet echt fit maar slaap ook ontzettend slecht.
Ik mag wel melden dat verdachte nr 2 ook vastzit! Daar zijn we natuurlijk blij mee.
Ik slinger zo de gourmetset nog een keer op tafel,had weer teveel gister😀
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap ook zo slecht momenteel coetje .kan savonds. en smorgen kom ik er dan niet uit .
Hoop ddat het vanavond beter gaat al maakt het weinig uit hoef niet vroeg te beginnen . heb ook geen afspraken ja morgen middag pas .
Ik neem he5 maar zoals het komt .
Fijne avond allen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan in de sneeuw Fladderak? Dat is nog best lijp op de fiets. Fijn dat de plaattaarten goed gelukt waren en schoon op zijn gegaan, en het was vast erg gezellig met je vriendin.

Lizenlotte, wat naar jij en je zoon zo ziek. En wat een hectiek allemaal! Dan komt alles ook in een keer, plus je nieuwe baan en in het ritme komen. Wel fijn dat je nu twee dagen per week in Hanna-dorp eindigt.

Chrisjoh, hopelijk heeft het dagje spijbelen je goed gedaan en ben je gauw weer wat opgeknapt.

Coetje, dat is inderdaad heel goed nieuws!!!! Benieuwd naar het verdere verloop nu. En gezellig weer lekker gourmetten :) dat mis ik af en toe wel.

Ik heb vanavond fudge gemaakt. Even wat anders, had het nog nooit gemaakt. Het moest minimaal een uur de koelkast in dus ben benieuwd. Heb hem net ontvormd en op het eerste gezicht leek het er nog niet eens zo heel verkeerd uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik haat diegene die dit jongste en ons heeft aangedaan! Ik word steeds wakker van nachtmerries en jongste heeft iedere avond koorts en wordt ook steeds wakker.😡
Ik werk vandaag thuis en vanmiddag naar de krullenkapper.

Joy,lekker fudge!! Hoe was het resultaat van de feesttaart?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dat jij die vent het liefst als boksbal wil gebruiken kan ik mij goed voorstellen coetje.
Het heeft tijd nodig he.denk dat bij jouw zoon ook heel veel woede zit en angst ook nog .

Goed bezig Joy fudge heerlijk .heb nu je baksels eindelijk gezien neem mijn hoed voor je af geweldig .

Fijne dag allemaal ❤️❤️tot later .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hoe was het bij de kapper?

Chrisjoh, dat is lief van je dank je wel :heart:

Vanavond weer iets nieuws gemaakt, de foto's zijn jullie inmiddels welbekend ;-D

Even een :hello: en veel liefs voor jullie allemaal :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niks van foto's maar ben wel nieuwsgierig naar wat je gemaakt hebt Joy Anna dus vertel ;-) hoe is de fudge overigens gelukt?

Coetje logisch dat je die etters haat, het is ook niet niks wat ze jongste en daarmee indirect ook jou hebben aangedaan :hug: gelukkig zitten ze nu allebei vast, dat is in elk geval goed.

Chris hoe is het met jou en man momenteel?
Alle reacties Link kopieren
Vammiddag bij de buren koffie gedronken was gezellig .waren laat thuis ,.hier n kom soep gegeten en n paar bruine bonen waar van alles doorheen zat was n lekker prutje😀

Nog n was opgevouwen en nu met n deken op de bank maar niet lang meer ik duik zo mijn bed in .de kruik ligt er al in nu ik nog .
Ga nog fijn lezen en ga morgen wel nadenken over alles wat ik nog moet doen
Fijne avond 😘😘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Met man en mij gaat het goed Liz.maar kan ook zo weer ontploffen. Ik ben ook geen sulletje laat mij niks zeggen als ik weet dat hij fout is .
Nu zijn onze ruzies.nooit heel ernstig maar ik vind het altijd zo vervelend en zonde van de tijd .zo onzunnig ook. Denk dan wel vaak ik ga ergens anders wonen bekijk het maar..dat doe ik toch niet 😃
Maar n lat relatie lijkt mij soms ook wel wat we zitten wel de hele dag bij elkaar op de lip .
Fije avond 🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik trakteer want middelste is vandaag jarig,hij wordt 22🥳🎂🍸
En voor jongste is het ook een beetje feest want zijn scooter is terug!!
Zit wel wat schade op maar technisch is er niets mis mee.

Ik ben vrij vandaag,ga met schoondochter wat boodschappen doen en vanmiddag/vanavond komt er visite.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen van harte coetje 🎉
Scooter terug is ook n pluspunt
Gezellig met je schoon dochter op stap .kan ik niet meer doen want ik heb geennschoondochter meer .maar de ex schoondochter had toch n hdkel aan shoppen .
Ga vanmiddag even weg met man ga momenteel alleen maar weg met man.we doen alles met z.n tween lijken wel zo.n Jet en Juul waar de een is is de ander ook.
Komt ook dat het geen terras weer is ga niet snel alleen of met n vriendin weg .volgende week met mijn nichtje maar eens afspreken bij haar thuis .gisteren nog met de kleine gefacetimed .ze lacht als ze mij ziet .het lijkt ook of ze hoi roept .
Maar dan schuift ze op haar knietjes weer weg heeft ze weer iets anders gevonden wat toch echt leuker is .
Fijnedag coetje maak er wat gezelligs van in deze extra donkere dagen .
Alles komt goed ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje ook hier nog een keer gefeliciteerd met middelste. En wat fijn dat jongste zijn scooter weer terug heeft ook als is het dan met wat beschadigingen, dat is wel jammer natuurlijk maar niet zo'n ramp als wanneer hij niet meer zou lopen. Maar gelukkig loopt hij dus nog! :-)

Chris ik kan me voorstellen dat je ook wel weer toe bent aan een keer de deur uit zonder man, goed idee om binnenkort weer es naar de kleine en haar moeder te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lize welkom terug. Fijn dat jullie weer zijn opgeknapt van corona. Lekker dat de baas 2 keer per week de kilometers naar de stal betaald. Het is echt een hele goede werkgever :P

Coetje gefeliciteerd met middelste en een scooter die het nog doet. Veel plezier vandaag met het bezoek.

Joy dinsdag door de sneeuw en vanmorgen weer. De teller staat op 3 keer nu dus denk dat ik het wel weer onder de knie heb.
Fudge moest ik even opzoeken. Klinkt heel naar haha. Nee denk niet dat dat iets is wat ik lekker ga vinden.

Chris veel plezier vandaag met man op stap.

Zit nu aan een glas wijn en borrelnootjes. Het is eindelijk weekend!
Alle reacties Link kopieren
Ja best n gezellige dag gehad .maar koud het weekend schijnt iets minder koud te worden .maar we moeten nog zo lang voor dat het Mei is.
Sorry JoyAnna .jij bent nu in je element .
Heb vanmiddag het horloge gekocht wat ik graag hebben wou .bij de D.M .geweest spulletjes voor mijn haar gekocht voor de nagels en wat vitamine C huid olie
Gegeten hebben we zelfgemaakte friet met Bratwurst en appelmooes.
Fije avond❤️❤️
Alles komt goed 🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,is het de horloge geworden die je mij gestuurd hebt?
Leuk is dat he,facetimen met die kleine.
Neefje zegt meestal even snel Hallo en dan gaat ie weer verder waarmee hij bezig was 😀

Gisteravond was heel gezellig! Ik vind het zo mooi om al die jongens te zien opgroeien naar jong volwassenen,de meesten komen hier al meer dan 15 jaar.
Vandaag komt neefje weer logeren dus ik heb een fijn weekend🥰
Er staat hier nog een zak van Sinterklaas,ben heel benieuwd naar zijn reaktie.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Chris een horloge. Is het van Danish Design?

Coetje veel plezier met neefje.

Onverwacht niks te doen dit weekend. Plannen zijn afgezegd. Hele dag al aan het wassen en opruimen.
Straks een broodje knakworst van mijn favoriete merk, andere lust ik niet. Met mayo en gefrituurde uitjes.

Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klokje is het geworden coetje .

Ja ik vind het zo schattig dat facetimen. Het eerste moment kijkt ze heel verrast en dan is het ook alweer afgelopen.

Ik had met JoyAnne afgesproken dat ik Liz de fotos van de taarten zou sturen via fb .maar het lukt mij niet waarschijnlijk omdat ik geen facebook op mijn telefoon heb alleen op mijn ipad .heb ze naar mij zelf gestuurd via de mail. Maar dan kan ik ze niet opslaan .dus Liz de bedoeling is goed maar het lukt niet .je mag als je wil in n prive bericht je telefoon nummer geven .dan krijg je n appje .
Als je je telefoon nummer liever niet geeft moet je het niet doen hoor ..

Heb best hard gewerkt vandaag .zit nog n was in de droger .heb de Kerst verlichting klaar vind ik nog iets leuks neem ik het mee maar ach het is oke zo .vroeger wss ik er n werk mee bezig nu vind ik het al snel goed ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja Fladderak Danish Design .ik vind m erg leuk .ben er alleen nog niet aangewend dat ik op mijn horloge moet kijken ,keek eerder op de telefoon of keukenklok .
Ook is het bicolor geworden .ik heb nl gouden en zilveren hele dunne armbandjes die ik altijd draag .
Straks nog n uurtje tv kijken en n tukkie doen ik was om 5 uur vanmorgen wakker en niet weer gezlapen , slaap´momenteel niet zo goed als normaal .
Man heeft mij nog n kruik warm gemaakt vanmorgen (het is toch wel n schatje❤️)
maar ging ik ook niet van slapen .maar nu wel even 💤💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dat is lief van man Chris! Ik zou hem toch maar houden als ik jou was😀

Neefje heeft goed geslapen,hij werd pas om 9.15u wakker.
Nu is hij met oudste even naar mijn ouders en als ze straks terug zijn ga ik pannekoeken bakken.
Ik wilde ook nog samen madeleines bakken in de vorm die ik van Joy heb gekregen maar mijn oven doet het niet.
Daar moet vriend straks maar even naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
://postimg.cc/87FMdD2P]Afbeelding[/url]
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag horloge hierboven is het geworden ben er blij mee .
Gewoon stom dat ik zo lang gewacht heb want horloges zijn niet duur meer .
Zei mijn man kom gaan we hier naar binnen dan had ik weer geen zin en andersom .
Kwamen vrijdag terug uit Duitsland kwam ik in het dorp waar ik geboren ben langs de juwelier .mijn broer daar altijd en hij is er tevreden over. Toen heb ik gezegd STOPPEN. En ik wist toch wat ik hebben wou .was ook zo gebeurd had het klokje gefotograveerd dus was heel snel en makkelijk .
De eigenaar wou er wel meerdere laten zien maar vond ik niet nodig .

We zouden weggaan vandaag maar toch besloten thuis te blijven .(te laat weer opgestaan ). de kachel brandt straks n lekker soepje eten .we hoeven n uitje niet te plannen kunnen de hele week gaan .
Beetje rommel opruimen nog en dan ga ik zitten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mooie horloge Chris😍 dat je er maar veel plezier van mag hebben.

Ik ben al aan het werk,drukke dagen voor de kerst maar altijd een gezellige tijd.
Thuis koffie gedronken en nu 2 crackers met kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven