Wat eten we vandaag ?

12-09-2018 17:51 3122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een zoveelste deel van een topic over koken, eten en alles wat daarmee samenhangt - of niet…

Afbeelding


Het vorige deel vind je hier : eten/wat-eten-we-vandaag/list_messages/377891
irmaladouce wijzigde dit bericht op 03-09-2019 10:21
Reden: Het oude plaatje is niet meer beschikbaar
19.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij eten naanbrood met sla met crispy rul gebakken gehakt met shoarmakruiden. En knoflooksaus natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond weer gnocchi met vijgen/ preisaus. Nu al zin in.
Alle reacties Link kopieren
Groen­te­qui­che van de ah (verspakket)
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie koreveen!

Zaterdag aten we Japanserige udonnoedels met veel groenten, waarbij op de huid gebakken teryaki-zalm met gegrilde sesamzaadjes. Dat was heerlijk. Gisteren bakte man rumsteak. Daar kwam een groentenmix van romanesco, brocoli, wortelen, ui bij (diepvrieszak) en LWP.

Vanavond pasta met groentenlarestjes (prei-paksoi-wortel-paprika), een beetje room en geraspte kaas.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag bij zusje van mijn lief, chili. Zondag thuis weer bonenstoof. Ik heb wel even genoeg van de bonen ;)

Voor vandaag staat er een lasagna klaar die alleen in de oven hoeft terwijl ik de kinderen ophaal van het KDV.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeg gegeten want ga straks naar spinning. Pasta met courgette en spekjes en een salade van feta, ijsbergsla en tomaat.
Ik probeerde gisteren nog te reageren, maar het lukte om vage redenen niet.

KV, als je het nog leest, fijne vakantie!

Gisteren at ik pasta met savooiekool en ansjovis.

vandaag ga ik roerbakken, ook weer met kool, en shii take en lente uitjes.
Hier werd het vanavond een ovenpasta met prei en zalm en cherrytomaten.
Ik at vanavond Spaghetti Bolognese!
Alle reacties Link kopieren
Gratin dauphinois, wortelsla van versgeraspte wortelen met rozijnen en citroen-vinaigrette en een vegading.
Alle reacties Link kopieren
Dahl met naan en nog groente die ik moet verzinnen en kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een kopje harira op, niet zelf gemaakt maar uit een zak van Ah. Vanavond eten we Gallo pinto van Jamie Oliver. Maak meteen een dubbele portie van de rijst met bonen zodat het in de diepvries kan.
Alle reacties Link kopieren
gebakken aardappels met spinazie en sperziebonen en een schnitzel
Alle reacties Link kopieren
Hoii ik eet een shepard’s pie vanavond (van de markt) erbij een groentelarestjessla :D van wortel, venkel, paprika, courgette (allemaal op de mandoline heel dun gesneden) met een miniblikje mais erbij. Met een dressing van witte wijnazijn, olijfolie en mosterd.

Die wortelsla is ook wel weer eens een ideetje irma. Dank.
Ik bleef vanavond bij m'n ouders eten en we kregen boerenkoolstamppot met worst en spekjes.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een uitsmijter met kaas. En wel tussen de middag want vanavond ga ik spinnen rond etenstijd. Daarna zie ik wel of ik nog wat lust
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vanavond bij een evenement werken en ben snipverkouden weer dus ik heb een bakje stamppot uit de diepvries getrokken. Bak dat op met wat spekjes en een rookworst erbij. Kan ik nu even rustig met boek en iPad op de bank.
Gelukkig ben ik morgen vrij kan ik even bijtanken al wil ik ook even rustig sporten en wandelen.
Alle reacties Link kopieren
preistamppot met paprika en crème fraîche.
Alle reacties Link kopieren
Pannenkoeken!
Gisteren met Brown pizza gaan eten. Erg lekkere pizza bianca met groene asperges en truffelsaus. Vandaag heb ik venkelrisotto gemaakt.
Vanavond werd het honing-sojatofu met kokosrijst en sperziebonen. Smaakte goed en de frutjes konden het ook waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Wij aten pizza die hoppeuter en ik belegden.
Voor vanavobd heb ik nog geen idee en ik heb weinig tijd, misschien bestellen we wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren maakte mijn lief een curry. Die zo pittig was dat hij niet geschikt was voor de peuter, maar ik vond hem ook zo scherp dat ik hem uiteindelijk niet heb opgegeten.

Vandaag eet mijn lief dus mijn portie op en haal ik moussaka uit de diepvries.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij vandaag en had plannen om lekker naar buiten te gaan wandelen en boodschappen doen maar ik voel me echt belabberd. Dus we moeten het doen met wat er in de diepvries ligt of een ei bakken. Morgen moet ik weer werken en het hele weekend hebben we ook plannen dus ik hoop dat het een eendaags ding is. Dit is wel al de zoveelste keer sinds september dat ik me niet goed voel. Echt irritant.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat je niet lekker bent met dat lekkere weer buiten dolfje...

Ik heb een salade met tomaat, komkommer, wortel, paprika, romaine, bosui en feta gegeten. Dressing met citroen, olijfolie en een beetje ansjovis en knoflook. Was lekker en paste bij het zonnetje buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven