Wat eten we vandaag ?
woensdag 12 september 2018 om 17:51
Een zoveelste deel van een topic over koken, eten en alles wat daarmee samenhangt - of niet…

Het vorige deel vind je hier : eten/wat-eten-we-vandaag/list_messages/377891

Het vorige deel vind je hier : eten/wat-eten-we-vandaag/list_messages/377891
irmaladouce wijzigde dit bericht op 03-09-2019 10:21
Reden: Het oude plaatje is niet meer beschikbaar
Reden: Het oude plaatje is niet meer beschikbaar
19.33% gewijzigd
vrijdag 15 maart 2019 om 08:23
Vandaag ben ik vrij, ga even naar de kapper en vanmiddag koffie met een vriendin bij een leuke tent hier in de buurt. Verder zie ik wel
vrijdag 15 maart 2019 om 10:07
Ja, dat fryske restaurant is wel een aanrader. Kleine kaart, maar wel leuke dingen. En het is ook een sfeervolle tent. Zeker een aanrader.
Klinkt lekker,Teig, die linguine.
En Rast, idd, je moet niks. En eensch wbt de chipotle! Heerlijk.
Gisteren maakte ik op verzoek van Brown paddestoelen risotto. Vandaag ga ik denk ik roerbakken met de groente die ik nog heb liggen. Spruitjes, wortel, champignons en oesterzwammen. En peterselie.
Klinkt lekker,Teig, die linguine.
En Rast, idd, je moet niks. En eensch wbt de chipotle! Heerlijk.
Gisteren maakte ik op verzoek van Brown paddestoelen risotto. Vandaag ga ik denk ik roerbakken met de groente die ik nog heb liggen. Spruitjes, wortel, champignons en oesterzwammen. En peterselie.
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
vrijdag 15 maart 2019 om 19:38
We zouden bij vrienden eten, maar dat ging op het laatste moment niet door. Dus zaten we in huis zonder eten en het regende echt heel hard, dus geen zin om naar buiten te gaan.
Dus we hebben grieks besteld: gyros schotel met pitabrood. Maar dan echt pitabrood.
Was erg lekker en heb nog een restje over voor de lunch morgen
Morgen eet ik alleen met zoon, dat gebeurt niet vaak. Hij is gek op wraps, dus ik ga wraps voor hem maken. Met gehakt, mais, kidneybonen, prei, paprika en ui. Hopelijk eet hij meer als de afgelopen week, want hij was elke keer na 2 happen al klaar met eten.
Dus we hebben grieks besteld: gyros schotel met pitabrood. Maar dan echt pitabrood.
Was erg lekker en heb nog een restje over voor de lunch morgen
Morgen eet ik alleen met zoon, dat gebeurt niet vaak. Hij is gek op wraps, dus ik ga wraps voor hem maken. Met gehakt, mais, kidneybonen, prei, paprika en ui. Hopelijk eet hij meer als de afgelopen week, want hij was elke keer na 2 happen al klaar met eten.
zaterdag 16 maart 2019 om 18:58
Nee nooit maar ikrenske1975 schreef: ↑16-03-2019 17:49
Heeft een van jullie wel eens Arabische auberginesoep gemaakt (en gegeten)?
zaterdag 16 maart 2019 om 19:48
Ik heb gegoogled en een recept van 24 kitchen (dacht ik) gevonden die me lekker lijkt met kikkererwten en harrissa. Misschien dat ik die morgen ga maken.
Man vroeg ernaar, of dat bestond en toen kwam ik deze tegen . Leek me lekker .
Ik laat het weten!!
zaterdag 16 maart 2019 om 19:50
zaterdag 16 maart 2019 om 19:57
Klinkt lekker!
zondag 17 maart 2019 om 06:56
Grappig renske1975, auberginesoep. Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik maak vanavond iets met paneer, want dat vond ik (eindelijk!) in de supermarkt. Ik denk dat het 'saag paneer kedgeree' wordt, beetje fusionachtig gerecht.
Verder ga ik bloemkool roosteren voor een lunchsalade deze week o.a. met spinazie, linzen, falafel, tomaten en munt.
Ik maak vanavond iets met paneer, want dat vond ik (eindelijk!) in de supermarkt. Ik denk dat het 'saag paneer kedgeree' wordt, beetje fusionachtig gerecht.
Verder ga ik bloemkool roosteren voor een lunchsalade deze week o.a. met spinazie, linzen, falafel, tomaten en munt.