Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Vanavond pasta Carbonara met salade. Niet speciaal, maar wel lekker (en goedkoop ook)
het worden toch frietjes. manlief wilde dat ipv rijst met ragout
Wij eten bij vrienden, en het wordt iets met hamburgers
MrBrown is onderweg. Ik denk dat we uit eten gaan.

Morgen weer een concert. 's Ochtends een werkafspraak en 's middags cadeaushoppen. Niet veel tijd voor echt uitgebreid koken. Misschien maak ik Minestrone. Ik heb veel groente in huis.
Hier vanavond gekookte aardappeltjes, bietjes en een stukje draadjesvlees.

Niet veel trek helaas... Maar goed, toch maar wat naar binnen zien te werken.
Vervelend Winnie, dat je nogsteeds geen trek hebt. Hoe gaat het met je verder?

Hier ook weer een gewijzigd plan. Lief bleek nog niet onderweg en zou dan pas laat hier zijn. Dat vond ik erg onhandig, dus nu komt hij morgen. En ga ik vanavond alvast die Minestrone maken. Dat is ook meteen handig voor morgen.
De trek in eten is wisselend GB. Verder sliep ik de laatste nachten een stuk beter, maar de afgelopen 2 nachten was het weer

Hoop dat het een mini-terugvalletje is, want ben het zo langzamerhand echt ontzettend zat. Wil alles weer kunnen doen zeg maar...Merkte de afgelopen dagen een hele kleine verbetering en hoop dat die na de afgelopen 2 nachten verder door gaat zetten. Donderdag in ieder geval weer naar dokter prikkebeen...

Wat ongezellig dat MrG vanavond niet komt! Maar ja als het anders heel laat wordt schiet het ook niet op. Lekker hoor Minestrone...
Gisteravond: tortellini met romige saus van spinazie en gorgonzola, tomatensalade erbij.

Vanavond: pannenkoeken. Heb nu al zin in een kaaspannenkoek met appelstroop. Heerlijk.
Vervelend Winnie. En jammer, zeker als je denkt dat er een beetje een stijgende lijn in zit.

Ik vind het leuk als mrBrown er is, maar ik vermaak me ook prima alleen. En zo laat op de avond vind ik niets. Dan hang ik liever vanavond alleen op de bank en kunnen we morgen iets leuks doen.

Pannekoeken! Lekker!
Broccolisoep

Pitabroodjes met pikante kip,ui en champignons

Salade

Sausjes en friet
Ach GB, uiteindelijk komt het wel weer goed, maar zit nu al een tijd thuis en wil gewoon weer alles normaal "mee kunnen doen".

Avondje alleen is inderdaad ook wel eens lekker. En inderdaad het vooruitzicht dat jullie morgen samen wat leuks kunnen doen klinkt ook goed!

Hmmm inderdaad lekker pannenkoeken Elynn!

Ook maar weer eens eten. Hmmm en misschien van de week shoarma... of tagliatelle met truffelolie...
Dagschotel van Maggi met rundergehakt, ui, broccoli, tomaat, minikrieltjes en kaassaus.
Ik had tiramisu gemaakt met witte chocolade en frambozen, alvast voor kerst. Had ondertussen natuurlijk van de witte chocola en de lange vingers gesnoept, waarna ik niet zoveel trek meer had. Heb een tomatensoepje gemaakt (kerstpakket) met een matzecracker (kerstpakket) met kaasspread (kerstpakket) en een matzecracker (kerstpakket) met tonijnspread (kerstpakket)
maris

Wij eten makreel. En het is bijna half acht en ik weet nog niet met wat... Ik loop een beetje te miepen vandaag (blame it on the time of the month). Moet verzinnen wat we van de week eten en natuurlijk wat lekkers voor het weekend (doen niet zo aan Kerst, maar wil stiekem toch wel wat leuks eten), maar weet niet wat en heb eigenlijk ook geen ruk zin met half hamsterend NL in de supermarkt rond te lopen. Zo, da's eruit...
Wij hebben knolselderijstampot op(omdat het hier een paar keer genoemd werd en ik nog een halve knol over had).

Erbij rookworst.

Het was wel ok maar niet geweldig ofzo.

Vandaag bezig geweest voor de kerst,kerstavond zijn we met zijn tweetjes en gaan we steengrillen/gourmetten,geen echt nagerecht maar heb wel sorbetijs gekocht en daarna toastjes en kaas.

Eerste kerstdag bij schoonouders en ik maak voorgerecht vijgen met port en een blauwe kaas en nog een hapje wat ik nog moet verzinnen en na brownies en irish coffee.Schoonouders doen de soep en hoofdgerecht(beenham).

2e kerstdag gaan we met vrienden uit eten in een eetcafe.

Lampje ik voel met je mee want bij mij ook time of the month daarom vandaag dus al een hoop boodschappen gehaald zoals drank de rest haal ik van de week tussendoor wel.
Hihihihi lucht het op Lampje?

Ik heb normaal al een hekel aan boodschappen doen, maar laat staan zo vlak voor de feestdagen... Ouders met gillende kinderen in de supermarkten (heb niets tegen kinderen hoor, maar wel als ze het hele pand bij elkaar krijsen en je continu zo'n stom kinderkarretje tegen je schenen krijgt).

Ik vind trouwens dat jij altijd al leuke dingen eet Lampje!
Ik ga me morgen maar in het Kersthamsterend geweld storten, dolfje. Ik ook, Winnie, vind dat moeten plannen van wanneer het beste boodschappen doen omdat winkels dicht zijn of volledig geplunderd (dat vooral) ook zo'n gezeik.

Man stelde net heel behulpzaam voor "gewoon 'n dag vispot, andere dag Chinese koolrolletjes en volgende dag gado gado te doen" (was nogal goed bevallen kennelijk)...
Ja de planning vind ik ook een ramp.... Hahaha ik snap dat nooit zo met de feestdagen... Mensen rammen als een stel dolle stieren hun boodschappenkar door de winkel heen, als de dood dat ze anders op een houtje moeten bijten. Winkelen met die dagen is met gevaar voor eigen leven zo'n beetje.
Ja het is een ramp,het lijkt dat de winkels 2 weken dicht zijn ipv 2 dagen...

Nu moet ik alleen op pad voor vijgen want die van de jumbo waar we net waren zagen er niet lekker uit.
Het kerstplan is hier ook gewijzigd. Helaas voor het goede idee (Aziatisch menu), maar wel fijn qua boodschappen. Omdat lief opeens toch 1e kerstdag moet werken kunnen we niet met z'n allen 's avonds eten. 2e kerstdag en kerstavond waren ook geen optie (broer werkt de ene, lief de andere), dus nu gaan we een kerstbrunch doen op 1e kerstdag. En dan 's avonds wat minder uitgebreid eten.

Bij de lunch maken we pasteitjes met visragout en gevulde portobello's. En verder natuurlijk gewoon brood. Het diner wordt risotto. (met Romanesco en pangrattato). Even zien wat ik ervoor en erbij maak. Misschien gewoon iets van anti pasti met olijven, brood, caprese, en... En bij de risotto een salade.

Broer doet boodschappen voor de lunch, ik voor het diner. En er zitten weinig echt exotische dingen bij, dus dat moet wel lukken.
Thanks Winnie. Balen dat het bij jou ook niet lekker gaat.

Gisteren sperziebonenstamp gegeten. Had nog geen trek in vlees, dus lief had mazzel en kreeg 2 tartaartjes.

Voelde me vandaag een stuk beter maar gezien het weer ben ik niet naar m'n werk gegaan en ben lekker thuis wezen werken. Dat was lekker rustig.

Morgen nog een dagje werken en dan vakantie t/m 2 jan. Heeeerrrrrlijk, ben er zoooooo aan toe!

We hebben vanavond rijst met roerbakgroenten en terriyaki honingsaus gegeten.

Ik ga me woensdagochtend in het supermarktgedruis storten. Heb er ook een hekel aan maar het moet maar. Zorg wel altijd dat ik er vroeg ben, dan heb je niet teveel last van drukte, kids ed.
Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt KV. En lekker dat je bijna vakantie hebt.
Thanks, GB. Neem jij nog vrij?
Lekker koreveen vrij tot en met 2 januari.

Ik was vandaag vrij en ben a.s vrijdag en maandag vrij en de week erna ook dus ook een klein beetje vakantie.

GB een kerst lunch is ook leuk,ik had dat eigenlijk met schoonouders ook liever willen doen en dan s'avonds lekker samen thuis met een hapje en drankje.

Maris Tiramisu met witte choco en frambozen klinkt lekker,doe je er ook drank door?
Januari lijkt erg druk te gaan worden KV. En ik moet vlak na oud en nieuw al een aantal dingen hebben als voorstel voor opdrachtgever. Ik denk dat ik dus niet echt 'vrij neem', voor zover je daar in mijn geval over kunt spreken.

Ga je nog weg KV, of gewoon thuis (chillen )?

Een paar dagen vrij is toch ook al lekker Dolfje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven