Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

dinsdag 16 maart 2010 om 15:20
dinsdag 16 maart 2010 om 17:29
Dyaa, heeeel herkenbaar! Doe ik precies zo! Ben altijd weer helemaal blij met een nieuwe mueslizak...vis dan alle rozijntjes enzo eruit, daarna blijft alleen nog de saaie muesli over.
Dat lepelen...ook heel herkenbaar. Houd mezelf gruwelijk voor de gek want neem met de boodschappen dan geen reep chocola mee, denk ik goed bezig te zijn, maar ondertussen lepel ik wel van de nutella, heel fout natuurlijk. Maar wel heerlijk.
Andere tic ( maar ooo zo lekker) banaan in plakjes, en iedere plakje besmeren met nutella. En dan lekker plakje voor plakje met een vorkje naar binnen smikkelen. Heb ik liever dan een gebakje, eerlijk waar.
Boterham met pindakaas en plakjes tomaat.
sneetje ontbijtkoek met boter en appelstroop
Dat lepelen...ook heel herkenbaar. Houd mezelf gruwelijk voor de gek want neem met de boodschappen dan geen reep chocola mee, denk ik goed bezig te zijn, maar ondertussen lepel ik wel van de nutella, heel fout natuurlijk. Maar wel heerlijk.
Andere tic ( maar ooo zo lekker) banaan in plakjes, en iedere plakje besmeren met nutella. En dan lekker plakje voor plakje met een vorkje naar binnen smikkelen. Heb ik liever dan een gebakje, eerlijk waar.
Boterham met pindakaas en plakjes tomaat.
sneetje ontbijtkoek met boter en appelstroop
dinsdag 16 maart 2010 om 23:36
quote:ge m ma schreef op 15 maart 2010 @ 22:37:
Bij een gangmaker, van die cakejes, eet ik eerst de chocolade eraf.
Bij M&m's, skittles, dingen met verschillende kleurtjes eet ik eerst van degene waar ik de meeste van in mijn hand heb, zodat ik er van elke kleur evenveel heb. Bij winegums pak ik van elke kleur eentje.
Van pistachenootjes heb ik een schaaltje voor de dopjes (niet vreemd lijkt mij) en daar doe ik twee lege dopjes in als ik een nootje zonder dopjes heb gepakt. Op die manier houd ik bij hoeveel extra 'lege' dopjes, of 'kale' nootjes er in het bakje/zakje zaten.
Bij chips eet ik uit het bakje/zakje altijd eerst de kapotte.
Dat is het wel zo'n beetje! Met uitzondering van de pistachenootjes doe ik precies hetzelfde als jij! Hoewel... ik eet van M&M's juist eerst de kleur waarvan ik het minst in m'n hand heb...
Boterham met pindakaas, sambal en komkommer... heerlijk!
Bij een gangmaker, van die cakejes, eet ik eerst de chocolade eraf.
Bij M&m's, skittles, dingen met verschillende kleurtjes eet ik eerst van degene waar ik de meeste van in mijn hand heb, zodat ik er van elke kleur evenveel heb. Bij winegums pak ik van elke kleur eentje.
Van pistachenootjes heb ik een schaaltje voor de dopjes (niet vreemd lijkt mij) en daar doe ik twee lege dopjes in als ik een nootje zonder dopjes heb gepakt. Op die manier houd ik bij hoeveel extra 'lege' dopjes, of 'kale' nootjes er in het bakje/zakje zaten.
Bij chips eet ik uit het bakje/zakje altijd eerst de kapotte.
Dat is het wel zo'n beetje! Met uitzondering van de pistachenootjes doe ik precies hetzelfde als jij! Hoewel... ik eet van M&M's juist eerst de kleur waarvan ik het minst in m'n hand heb...
Boterham met pindakaas, sambal en komkommer... heerlijk!
woensdag 17 maart 2010 om 19:54
Broodje pindakaas met plakjes oude kaas erop.
Broodje nutella met plakjes oude kaas erop.
Beschuitjes met leverpastei
Koude bruine bonen (uit het blik en dan even wassen)
Broodje, laagje ketchup en een gebakken eitje erop!
Bruine bonen in de hutspot is niet vreemd hoor! Hier is het normaal om dat door de hutspot te doen!
Ik heb ook altijd een tic dat ik zin in chocola heb nadat ik chips heb gegeten!
Broodje nutella met plakjes oude kaas erop.
Beschuitjes met leverpastei
Koude bruine bonen (uit het blik en dan even wassen)
Broodje, laagje ketchup en een gebakken eitje erop!
Bruine bonen in de hutspot is niet vreemd hoor! Hier is het normaal om dat door de hutspot te doen!
Ik heb ook altijd een tic dat ik zin in chocola heb nadat ik chips heb gegeten!
woensdag 17 maart 2010 om 20:17

donderdag 18 maart 2010 om 18:05
quote:Twijgje schreef op 17 maart 2010 @ 21:51:
Boterham met pindakaas en hagelslag
Yoghurt met vlokken
Gele vla met rode besjes
(nu heb ik honger )
Jaa!!
Of:
boterham met pindakaas en chocoladepasta
boterham met pindakaas en appelstroop
boterham met pindakaas en aardbeienjam
boterham met pindakaas en vlokken
Boterham met pindakaas en hagelslag
Yoghurt met vlokken
Gele vla met rode besjes
(nu heb ik honger )
Jaa!!
Of:
boterham met pindakaas en chocoladepasta
boterham met pindakaas en appelstroop
boterham met pindakaas en aardbeienjam
boterham met pindakaas en vlokken

vrijdag 19 maart 2010 om 08:54
quote:Bluemotion schreef op 16 maart 2010 @ 15:20:
ik eet altijd eerst het lekkerste (vaak een stukje vlees), daarna de aardappels en als laatste (het vieste) de groenten
. Mijn vriend eet echt alles door elkaar, zodat hij bij het laatste hapje nog van alles wat heeft. Hij heeft er in het begin erg om gelachen dat ik dit zo doe Ik eet daarom juist eerst het vieste (de groente) en daarna vis/vlees en afsluitend de frietjes.
ik eet altijd eerst het lekkerste (vaak een stukje vlees), daarna de aardappels en als laatste (het vieste) de groenten

vrijdag 19 maart 2010 om 14:11
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2010 @ 08:54:
[...]
Ik eet daarom juist eerst het vieste (de groente) en daarna vis/vlees en afsluitend de frietjes.
Ik ook! Alleen wel als ik bijv. frietjes eet dat dan samen met het vlees/andere lekkere
Ik word helemaal zenuwachtig als er niet genoeg mayo in huis is als ik friet/gebakken aardappels/rosti eet. Ik MOET daarbij mayo. Zou door de regen naar de avondwinkel lopen voor mayo. Uiteraard gebeurd dit bij mij thuis niet, het zijn altijd anderen die het vergeten! Verder verzuip ik sushi en dim sum echt in de sojasaus en smeer ik er bij sushi ook nog eens heel veel wasabi op, zodat het superpittig is en helemaal kletsnat en zout van de sojasaus. Vinden veel mensen ook raar
[...]
Ik eet daarom juist eerst het vieste (de groente) en daarna vis/vlees en afsluitend de frietjes.
Ik ook! Alleen wel als ik bijv. frietjes eet dat dan samen met het vlees/andere lekkere
Ik word helemaal zenuwachtig als er niet genoeg mayo in huis is als ik friet/gebakken aardappels/rosti eet. Ik MOET daarbij mayo. Zou door de regen naar de avondwinkel lopen voor mayo. Uiteraard gebeurd dit bij mij thuis niet, het zijn altijd anderen die het vergeten! Verder verzuip ik sushi en dim sum echt in de sojasaus en smeer ik er bij sushi ook nog eens heel veel wasabi op, zodat het superpittig is en helemaal kletsnat en zout van de sojasaus. Vinden veel mensen ook raar
vrijdag 19 maart 2010 om 14:16