Wat zegt je koelkast over jou?
zondag 14 juni 2009 om 11:53

zondag 14 juni 2009 om 11:56
quote:La Vie en Rose schreef op 14 juni 2009 @ 11:53:
Prinses; wat een volle koelkast met allemaal lekkere dingen zeg!!
En wat ligt er in de schaal met het aluminiumfolie?
Ohja, wilde ik net toevoegen. In die schaal zit mijn gisteren gemaakte tiramisu. Was een probeersel en érg lekker
Te laat... Xan was me voor
Koelkast is inderdaad flink vol. Voor 't weekend boodschapjes gedaan. Xan neemt altijd driekwart van de bovenste plank in beslag met z'n biertjes. En verder ben ik erg van de optimelkwark en optimeldrank (meestal AH-huismerk).
Prinses; wat een volle koelkast met allemaal lekkere dingen zeg!!
En wat ligt er in de schaal met het aluminiumfolie?
Ohja, wilde ik net toevoegen. In die schaal zit mijn gisteren gemaakte tiramisu. Was een probeersel en érg lekker
Te laat... Xan was me voor
Koelkast is inderdaad flink vol. Voor 't weekend boodschapjes gedaan. Xan neemt altijd driekwart van de bovenste plank in beslag met z'n biertjes. En verder ben ik erg van de optimelkwark en optimeldrank (meestal AH-huismerk).
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 14-06-2009 11:56
Reden: Mosterd... staat trouwens ook ergens op de bovenste plank in onze koelkast!
Reden: Mosterd... staat trouwens ook ergens op de bovenste plank in onze koelkast!
% gewijzigd
Peas on earth!

zondag 14 juni 2009 om 12:05
zondag 14 juni 2009 om 12:12
Ik heb heel veel basis dingen altijd in de koelkast. Dat je altijd iets kan maken. Als je room, eieren, tomaat in huis hebt kan je al mini-quiches maken. In de vriezer heb ik altijd hartige taart deeg en bladerdeeg liggen.
Verder ben ik verslaafd aan kaas dus heb nu op dit moment 13 verschillende kaasjes erin liggen.
Verder ben ik verslaafd aan kaas dus heb nu op dit moment 13 verschillende kaasjes erin liggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 14 juni 2009 om 12:14
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 juni 2009 @ 12:10:
MV wat is dat flesje rechtsboven (van AH Excellent)?
Oh dat is een heerlijke uitvinding, de ene is decoratiesaus sherry-truffelsmaak en die andere honing-tym. Lekker!!!
En als ze op zijn dan bewaar ik die flesjes, daar maak ik mijn amuses en gerechtjes mee af met sausen end.
MV wat is dat flesje rechtsboven (van AH Excellent)?
Oh dat is een heerlijke uitvinding, de ene is decoratiesaus sherry-truffelsmaak en die andere honing-tym. Lekker!!!
En als ze op zijn dan bewaar ik die flesjes, daar maak ik mijn amuses en gerechtjes mee af met sausen end.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.