Wel of niet voor door de week? Er komt binnenkort een nieuwe uit met snelle gezonde recepten! Ik heb die van Italië maar nog niet veel mee gedaan door drukte...
Wij gebruiken het boek Jamie's kookrevolutie erg vaak. Er staan makkelijke recepten in, duidelijk, je hebt niet te veel ingrediënten nodig die je vervolgens een jaar niet meer gebruikt, kortom: echt een mooi boek.
Happy days is een echte aanrader samen met Thuis bij Jamie. Ik vind het een echte topper. Jamie's kookrevolutie vind ik dan weer minder omdat het redelijk basic is.
Ik heb Kook met Jamie en Jamie's Kookrevolutie. Vandaag heb ik ook Jamie in 30 Minuten gekocht. Ik ben benieuwd, ga het waarschijnlijk vanavond in bed doorlezen.
Ik heb een aantal menu's van het 30 minuten boek al geprobeerd en sorry hoor maar 30 minuten my ass!!! Zeker 50 min tot een uur ben je bezig. Veder leuke recepten maar de opzet is wel heel anders.
Het ging mij niet zo zeer omdat het binnen 30 minuten klaar moet zijn. Al is dat wel natuurlijk het concept. Ik was benieuwd of het niet te basic gerechten zijn zoals in ´Ministry of food´. Ik ga het binnenkort bestellen.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.