Welk boek van Jamie?

30-09-2010 19:59 14 berichten
Welk boek van Jamie vond jij het beste?

Ik ben op zoek naar een boek met lekkere recepten, maar die niet ook geschikt zijn voor door de week!
Ik vond het allereerste boek leuk en goed werkzaam, net als Jamies Italy. Ik heb ook Jamie's Amerika, daar kan ik helemaal niets mee.

Moet het perse Jamie zijn? Ik heb een week of zes geleden Home Made van Yvette van Boven gekocht. Dat is erg inspirerend!
Alle reacties Link kopieren
Wel of niet voor door de week? Er komt binnenkort een nieuwe uit met snelle gezonde recepten! Ik heb die van Italië maar nog niet veel mee gedaan door drukte...
Wij gebruiken het boek Jamie's kookrevolutie erg vaak. Er staan makkelijke recepten in, duidelijk, je hebt niet te veel ingrediënten nodig die je vervolgens een jaar niet meer gebruikt, kortom: echt een mooi boek.
Happy days is een echte aanrader samen met Thuis bij Jamie. Ik vind het een echte topper. Jamie's kookrevolutie vind ik dan weer minder omdat het redelijk basic is.
Hier nog een fan van Thuis bij Jamie. En Return of the Naked Chef / Happy Days voor eenvoudige en zeer lekkere pasta's.
Trouwens, vanaf 19 oktober komt ´Jamie in 30 minuten´ uit.

Ik ben heel erg benieuwd en ga dat zeker bestellen.

Ben helemaal heppie
Die bedoelde ik Vivacity! Lijkt mij ook wel wat
Ik heb Thuis bij jamie, vooral ook omdat we een eigen tuin hebben.

Ik wil italiaanse kookboek van hem ook wel.
Ik heb Kook met Jamie en Jamie's Kookrevolutie. Vandaag heb ik ook Jamie in 30 Minuten gekocht. Ik ben benieuwd, ga het waarschijnlijk vanavond in bed doorlezen.
Hey Han,

En?? heb je al een beetje doorgebladerd? Ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe boek.
Het is erop gericht dat je in 30 minuten een 3 of 4 gangenmenu op tafel zet. Ik heb liever losse recepten, vind dit niet zo'n goede opzet.
Ik heb een aantal menu's van het 30 minuten boek al geprobeerd en sorry hoor maar 30 minuten my ass!!! Zeker 50 min tot een uur ben je bezig. Veder leuke recepten maar de opzet is wel heel anders.
Het ging mij niet zo zeer omdat het binnen 30 minuten klaar moet zijn. Al is dat wel natuurlijk het concept. Ik was benieuwd of het niet te basic gerechten zijn zoals in ´Ministry of food´. Ik ga het binnenkort bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven