Welke groente bij...

16-02-2012 12:41 13 berichten
Ribeye met knoflook-ui marinade en spaghetti alioli?
Alle reacties Link kopieren
Geroerbakte spinazie of gestoomde broccoli
ratatouille

kerstomaatjes nog aan elkaar vast uit de oven

ovenschotel tomaat, courgette met parmezaanse kaas

broccoli met ansjovis

eenvoudige salade, caprese bijvoorbeeld

groene asperges
Ja ik zou ook een van de groentes nemen van Vlinder en Gemini.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Rijk gevulde Griekse of Italiaanse salade
Gegrilde groente.

Mengsel van courgette, paprika, tomaatjes, champignons en paprika mengen met kruiden (roosmarijn of tijm) olijfolie erdoor. In ovenschaal of op de bakplaat uitspreiden. 15 min op 200 c.
gemengde sla met honingmosterd dressing
of gewoon tomaat met gesnipperde sjalot
ik zou de spagetti trouwens vervangen door frietjes, dat smaakt toch veel beter af bij n goed stuk vlees
Ik zou ook een lekkere salade maken. En net als elninjoo zou ik ook niet snel spaghetti eten bij zo'n stuk vlees, dan liever iets met aardappelen (friet, gebakken aardappeltjes, gepofte aardappels)
quote:elninjoo schreef op 16 februari 2012 @ 13:39:

ik zou de spagetti trouwens vervangen door frietjes, dat smaakt toch veel beter af bij n goed stuk vleesZou ik ook doen en gewoon een beetje van de genoemde groentes of een kleine salade.
Ik zou voor gegrilde groene asperges gaan met daarnaast een lekkere salade met i.i.g. gegrilde tomaatjes
Ribeye bij spaghetti? Dacht dat het over 2 aparte gerechten ging, maar dit eet je dus samen. Ik vind het ook logischer met friet of aardappelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven