yehova voer?

08-10-2018 12:23 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
het zit me ff dwars , ok, prima dat iedereen gezonder en milleu minder belastend wil eten.
wat me tegen staat is dat het me bijna opgedrongen wordt en ik daar 1 helemaal geen zin in heb , want als ik lekker ongezond wil eten en daarmee eerder dood ga o.i.d. dan is dat me Eigen keus , 2 dat iemand anders gaat bepalen wat ik wel of niet lekker of nodig vindt .
dus net als de yehova , prima maar don't bother me with that shit.
ik had het al eerder over de rookworst van de hema die niet meer te vreten is, minder zout, minder vet, een pakje gauwgom MET suiker moet je bijna bestellen bij de super, en de vega variaties komen bij lange na nog steeds niet in de buurt van het origineel .
ja roept u maar !
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Vrijwel overal waar ik kom hebben ze inderdaad spelt en volkoren, net zoals ze gewoon wit en bruin hebben. Je hoeft het niet te bestellen.

Ik bestel ook meestal spelt of volkoren, gewoon omdat ik dat veel lekkerder vind en het meer smaak heeft.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nou to, je mag mee komen lunchen, ik zit net aan ouderwets roggebrood met roomboter en oude kaas te eten.
Moet ik een sneetje extra klaar maken?
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 08-10-2018 13:02
0.34% gewijzigd
En nu heb ik dus vreselijke trek in een warm, vers afgebakken wit stokbroodje met Maestrichter stroop. en de andere helft met brie.
Trouwens de ( in koelvak) rookworst van de LIdl is een prima alternatief, lekker dan de Hema rookworst.
Ik heb altijd de Gelderse rookworst van de Aldi en die is heerlijk hartig en sappig. Vreet me er een ongeluk aan.
Ik krijg helemaal honger van dit topic, bah! Moet straks boodschappen doen, we weten allemaal hoe dat gaat aflopen.. :"-(

Over de vullingen in chocola, wat mij verbaast is dat je de meest wanstaltige vullingen tegenkomt maar dat niemand, echt niemand, iets heeft met pindakaasvulling. En dat is nou juist zo lekker.
Zazamaenade schreef:
08-10-2018 12:52
Och arme TO, ik heb echt met je te doen.
Voor rookworst kun je naar een goede slager.
Probleem opgelost.
Jehova's veeg ik van mijn stoep.
Laat die eerst maar eens de misbruikschandalen in eigen kring onderzoeken.


Je veegt goden van je stoep? Ik wist ook niet dat ze zich te goed deden aan elkander.
Alle reacties Link kopieren
Mmm hostiepap...
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
08-10-2018 13:16
Je veegt goden van je stoep? Ik wist ook niet dat ze zich te goed deden aan elkander.

:proud:
Hoeveel zout vergt één slak ? O, nee, dat 'mag' niet meer, zout. Mmm, zoute drop.
nounou
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
08-10-2018 13:08
Ik krijg helemaal honger van dit topic, bah! Moet straks boodschappen doen, we weten allemaal hoe dat gaat aflopen.. :"-(

haha, ik juist niet, lees allemaal smerige dingen als pepernoten met smaakjes etc.
Brrrr
Zijn er al stoofpeertjes en met name Gieser Wildeman?

Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Maar... dan eet je het toch niet?
Of is dat weer te simpel?
redfox3 schreef:
08-10-2018 12:33
sinds waneer krijg copd van vette rookworst?

Dichtgeslibde aderen dan? Ook fijn. Aangezien we met z'n allen de zorg betaalbaar willen houden snap ik heel goed dat er minder vet/zout/suiker/andere meuk in producten moet.
Prima wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2018 13:25
Zijn er al stoofpeertjes en met name Gieser Wildeman?

yep!
staat voor straks op mijn lijstje, ik stoof ze in port en serveer ze met blauwe kaas & walnoten.
GinnyJones schreef:
08-10-2018 13:08
Over de vullingen in chocola, wat mij verbaast is dat je de meest wanstaltige vullingen tegenkomt maar dat niemand, echt niemand, iets heeft met pindakaasvulling. En dat is nou juist zo lekker.
Ik, ik!
Chocolade of koekjes met pindakaasvulling :heart:

Verder vind ik het eigenlijk geneuzel. Elke keer als ik in Nederland ben verbaas ik me over de enorme hoeveelheid nieuwe producten die erbij gekomen zijn sinds de laatste keer. Maar ook vrijwel alle "vertrouwde" producten zijn er nog. Dan koop je die toch gewoon?
lilalinda schreef:
08-10-2018 13:28
yep!
staat voor straks op mijn lijstje, ik stoof ze in port en serveer ze met blauwe kaas & walnoten.
Ook lekker.
Ik stoof ze ouderwets met kaneel en perenrood en dan met een sucadelap en aardappelpuree. Blijf ik toch het lekkerst vinden en dan de volgende dag lekker koud eten met vanillevla. Mag ik eigenlijk niet, maar ach, ik ga maar 1 keer dood deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf je eten maakt, bepaal je zelf wat er in gaat of wat je er uit laat.

Als je het zo belangrijk vindt dat je rookworst vol vet en vol zout zit, maak hem dan zelf.
Als je tijd hebt om een topic als deze te openen, hier je energie in te steken, dan heb je ook tijd om ff een rookworst met vet en zout te maken.
Zo geel als een kanariepiet
Regenjasgeel schreef:
08-10-2018 13:33
Als je zelf je eten maakt, bepaal je zelf wat er in gaat of wat je er uit laat.

Als je het zo belangrijk vindt dat je rookworst vol vet en vol zout zit, maak hem dan zelf.
Als je tijd hebt om een topic als deze te openen, hier je energie in te steken, dan heb je ook tijd om ff een rookworst met vet en zout te maken.
wat een mop, dan moet men ook maar de kroket frikandel etc zelf gaan maken.
Zeg je dat ook tegen de mensen die van de "vega slager"producten kopen?
Dat kunnen ze makkelijk zelf gaan maken, als men zo graag broodje vega gehaktbal eet of broodje vega ham op brood eet.
Dan gaan ze het toch lekker zelf maar maken!! :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Keelsnoepjes met echte suiker ipv die gore urenlang nasmakende aspartaam zijn niet te vinden.

Dus deels herkenbaar wel.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
08-10-2018 13:37
wat een mop, dan moet men ook maar de kroket frikandel etc zelf gaan maken.
Zeg je dat ook tegen de mensen die van de "vega slager"producten kopen?
Dat kunnen ze makkelijk zelf gaan maken, als men zo graag broodje vega gehaktbal eet of broodje vega ham op brood eet.
Dan gaan ze het toch lekker zelf maar maken!! :blabla:
Ja dat is de hele fun van zelf eten maken.
:-D

Een rookworst moet dagen of weken aan een stok hangen, boven rook ofzoiets.

Maar wie voor gemak van kant en klaar kiest, kiest voor de bereidingswijze van degene die het maakt. De Hema of de "vegaslager" of de supermarkt.
En daar moet je het dan maar mee doen.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Of je richt een club op met de naam van dit topic, deelt pamfletten uit, gaat bij mensen langs aan de deur, maar nog effectiever: zet het op Viva! :thumbsup:
Zo geel als een kanariepiet
lilalinda schreef:
08-10-2018 13:28
yep!
staat voor straks op mijn lijstje, ik stoof ze in port en serveer ze met blauwe kaas & walnoten.
oh... :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
08-10-2018 12:30


Had het er trouwens vanmorgen over dat er tegenwoordig bijv zout in chocola wordt gestopt: de ultieme karamel-zeezout enzo.
Moet overal het zout vooral uitgehaald worden, stoppen ze het er bij de chocola ineens in.
Daar verbaas ik mij dus ook heel erg over.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2018 13:25
Zijn er al stoofpeertjes en met name Gieser Wildeman?

Weet iemand dat?
Heb ik een week of 3 terug al gekocht, ja dus. En ook Gieser Wildeman.
Dit topic komt voor mij als een geschenk uit de hemel, ik at laatst chips naturel, want naturel vind ik het lekkerst, van Lays en de smaak kwam meer in de buurt van smakeloze gefrituurde hosties dan van chips. Niet zout en niet vet genoeg, ik kan voortaan net zo goed rijstwafels eten bij een spannende film.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven