zondagsgemak

21-08-2011 12:07 62 berichten
Ik heb vandaag geen zin om te koken en zit er aan te denken een kant en klaar maaltijd bij Appie op te snorren. Nou weet ik niet wat echt lekker is. Weet iemand van jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2011 @ 12:58:

[...]

Ja heerlijk, maar dat wordt voor één luie dag inderdaad een beetje duur voor nu. Ik zou sushi elke dag kunnen eten, maar dan wordt het een rib uit je lijf.

Is ook zo hoor.

Wat je een andere keer kan doen, maak bijv. sushi of lekkere wraps en doe die in je vriezer, als je dan zo' n dagje hebt dan hoef je het alleen uit je vriezer te halen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 13:01:

[...]

Is ook zo hoor.

Wat je een andere keer kan doen, maak bijv. sushi of lekkere wraps en doe die in je vriezer, als je dan zo' n dagje hebt dan hoef je het alleen uit je vriezer te halen.Ik heb nu ook wel een aantal zaken in de vriezer liggen, maar heb er absoluut geen trek in. Ben op zoek naar nieuwe smaken, ik verveel me verschrikkelijk waar het gaat om smaken. :(
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2011 @ 12:51:

[...]

Ziet er goed uit op de site. Die ga ik zeker eens proberen, maar voor vandaag wil ik helemaal niets doen, ook niet opbakken, hoogstens iets in de magnetron schuiven.

Ah zo'n dag

De eerder genoemde roti van de ah is qua smaak ok alleen was bij mij het rotivel zo hard als maar zijn kan en dus niet te eten.

Wij schuiven een pizza in de oven,ook niet echt culinair maar ook geen inspiratie en zin.
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2011 @ 13:04:

[...]

Ik heb nu ook wel een aantal zaken in de vriezer liggen, maar heb er absoluut geen trek in. Ben op zoek naar nieuwe smaken, ik verveel me verschrikkelijk waar het gaat om smaken. :(Open een topic (dus niet om vanavond te maken) voor nieuwe gerechten. Lekker om weer wat nieuwe dingen te kunnen uitproberen als je er tijd voor hebt. Als ik je ergens mee kan helpen zeg je het maar hoor, heb best wel een collectie inmiddels en heb ook veel kookboeken waar ik in kan zoeken voor je.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Niet persé van de AH, maar ik vind de Iglo-diepvriesmaaltijden echt lekker! Bijv. de pasta´s of die zweedse gehaktballetjes met doperwtjes en aardappeltjes.
quote:Pris25 schreef op 21 augustus 2011 @ 13:09:

Niet persé van de AH, maar ik vind de Iglo-diepvriesmaaltijden echt lekker! Bijv. de pasta´s of die zweedse gehaktballetjes met doperwtjes en aardappeltjes.Oh dus ik hoef niet naar de Ikea voor die Zweedse gehaktballetjes
quote:dolfje schreef op 21 augustus 2011 @ 13:08:

[...]

Ah zo'n dag

De eerder genoemde roti van de ah is qua smaak ok alleen was bij mij het rotivel zo hard als maar zijn kan en dus niet te eten.

Wij schuiven een pizza in de oven,ook niet echt culinair maar ook geen inspiratie en zin. Ja zo'n dag. Het is nota bene 10 over één en ik zit nog in mijn nachthemd, haha.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 13:08:

[...]

Open een topic (dus niet om vanavond te maken) voor nieuwe gerechten. Lekker om weer wat nieuwe dingen te kunnen uitproberen als je er tijd voor hebt. Als ik je ergens mee kan helpen zeg je het maar hoor, heb best wel een collectie inmiddels en heb ook veel kookboeken waar ik in kan zoeken voor je.Dank je. Dat is misschien wel een goed plan voor als het weer wat kouder wordt, dan ben ik het meest actief in de keuken.
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2011 @ 13:11:

[...]

Ja zo'n dag. Het is nota bene 10 over één en ik zit nog in mijn nachthemd, haha.Hahahaha, ik doe met je mee hoor, ik heb berehonger en beneden heb ik nog heel veel over van het etentje gister hier met mijn vriendin, maar zelfs dat is mij teveel moeite , bij mij dan wel lekker iets waar ik trek in heb maar naar beneden lopen en opwarmen is mij al teveel -schaam-.
Nou, als het dan puur om gemak gaat/(echt) geen zin om te koken, dan zou ik toch zelf wel kiezen voor shoarma, gyros, bezorgpizza, chinees of cafetaria.
Sorry voor even geheel off topic: MV hoe is het met je laptop?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 13:14:

[...]

Hahahaha, ik doe met je mee hoor, ik heb berehonger en beneden heb ik nog heel veel over van het etentje gister hier met mijn vriendin, maar zelfs dat is mij teveel moeite , bij mij dan wel lekker iets waar ik trek in heb maar naar beneden lopen en opwarmen is mij al teveel -schaam-. Inderdaad, schaam je diep.
Ik vind die roti van ah echt niet lekker! Dat vel is keihard, de saus waterig, smaak flauw.

Als je roti haalt haal het dan bij de afhaal surinamer!
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 13:10:

[...]

Oh dus ik hoef niet naar de Ikea voor die Zweedse gehaktballetjes haha, nee!
quote:Pris25 schreef op 21 augustus 2011 @ 13:20:

[...]

haha, nee!

Maar die roomsaus van Ikea is zo lekker, met een grote bol jam erbij.

Is toch ook wel erg lekker hoor, zo nu en dan.Alleen jammer dat de saladebar bij Ikea suckes.
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2011 @ 13:11:

[...]

Ja zo'n dag. Het is nota bene 10 over één en ik zit nog in mijn nachthemd, haha.Nou ik ben net aangekleed maar ook alleen maar omdat ik naar een verjaardag moet,was anders ook nog niet gebeurd hoor
quote:dolfje schreef op 21 augustus 2011 @ 13:27:

[...]

Nou ik ben net aangekleed maar ook alleen maar omdat ik naar een verjaardag moet,was anders ook nog niet gebeurd hoor Kijk, dat geeft een mens moed
Van de Appie zijn de nacho's met kaas ook lekker! In de oven en dan smelt de kaas en worden de nacho's warm en knapperig. Mmmm... Wel een beetje weinig / eenzijdig als maaltijd maar met een salade erbij super.

Van de stoommaaltijden vind ik de pasta met geitenkaas lekker en de spaghetti met groenten (beide al eerder genoemd geloof ik) De laatste heeft wel wat extra zout nodig maar verder heerlijk.

Eet smakelijk!
quote:bibaatje schreef op 21 augustus 2011 @ 13:33:

Van de Appie zijn de nacho's met kaas ook lekker! In de oven en dan smelt de kaas en worden de nacho's warm en knapperig. Mmmm... Wel een beetje weinig / eenzijdig als maaltijd maar met een salade erbij super.

Van de stoommaaltijden vind ik de pasta met geitenkaas lekker en de spaghetti met groenten (beide al eerder genoemd geloof ik) De laatste heeft wel wat extra zout nodig maar verder heerlijk.

Eet smakelijk!Dank je. Ja die pasta met geitenkaas is al eerder genoemd. Reden om er over na te denken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 12:19:

Die ovensteenpizza bodems zijn zo lekker van hun. Zitten er 2 in een pak voor 2,99 en dat is alleen met tomatensaus erop dus zelf een vulling erop doen. Als ik ze heb dan doe ik er 3 kazen op en ui, heerlijk. Ja kan je naar eigen smaak maken, maar dat vind ik een aanrader.

[afbeelding]Deze gebruiken wij ook altijd. Echt een lekkere pizzabodem. Wij doen er vaak geraspte kaas, ham, ui, asperges, blauwe kaas en champignons op.
Vandaag hier ook makkelijk. Want het is warm en dus geen zin in koken. Heb meloen met ham en een Ceasar Salad.
quote:Oriane schreef op 21 augustus 2011 @ 13:44:

Vandaag hier ook makkelijk. Want het is warm en dus geen zin in koken. Heb meloen met ham en een Ceasar Salad.Met mayo?
quote:thee schreef op 21 augustus 2011 @ 13:17:

Sorry voor even geheel off topic: MV hoe is het met je laptop?

He meis, ik heb hem eindelijk terug, was al eerder terug maar nog niet goed dus moest weer terug. Nu na 2,5 maand, bijna 3 maanden heb ik hem terug en gister heeft mijn vriendin haar leenlaptop opgehaald, dus had gister voor haar gekookt. (niet meer dan normaal een etentje geven voor al die maanden).

Dank je voor vragen.
Bedankt voor de tip MV, pizzabodems gescoord (waren de laatste) en verder losgegaan met rauwe ham, salami, tonijn, rucola, tomaat, champignons en paprika en kaas Valt er nog wat te kiezen.

Die kleintjes zag ik niet, heb dus maar grote meegenomen.
Oh wat goed Ramiaatje, bij ons bij de AH XL hebben ze wel die mini' s, misschien waren ze op want ze gaan snel, het is een lekker hapje voor in de avond om in stukjes te doen ipv het geeikte toastje. En voor mij alleen neem ik het wel eens als avondmaal met een salade erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven