zondagsgemak

21-08-2011 12:07 62 berichten
Ik heb vandaag geen zin om te koken en zit er aan te denken een kant en klaar maaltijd bij Appie op te snorren. Nou weet ik niet wat echt lekker is. Weet iemand van jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 14:03:

Oh wat goed Ramiaatje, bij ons bij de AH XL hebben ze wel die mini' s, misschien waren ze op want ze gaan snel, het is een lekker hapje voor in de avond om in stukjes te doen ipv het geeikte toastje. En voor mij alleen neem ik het wel eens als avondmaal met een salade erbij.Ga ik onthouden. Even proefen of ze idd zo lekker zijn, je kan die grote altijd nog in puntjes snijden als borrelhapje maar dan zijn die kleintjes wel makkelijker en ook voor kinderen wel leuker.
Ik word altijd ziek van de kant-en-klaar maaltijden van de AH. Te veel rotzooi (denk aan E-nummers) denk ik..

Zou daarom zelf kiezen voor een lekkere pizza. Bij de J*mbo en vast ook bij de AH heb je verse pizza's in het koelvak liggen. Veel lekkerder dan diepvries en goedkoper dan bij de pizzeria.
een diepvries pizza van Dr Oetker (zelf extra old amsterdam toevoegen)

een quiche (ook extra kaas toevoegen)

een stokbrood met franse kaasjes

gewoon lekker frietjes met toebehoren gaan halen
de bodems van Dr Oetker restorante pizza vind ik lekkerder dan de verse van AH en je kunt zelf de karige ingredienten nog aanvullen, want er zit altijd te weinig kaas op
Pasta met geitenkaas, erg lekker!!!

Die mexicaanse dingen met die nacho's ook.

Maar ik moet erbij zeggen dat ik geen fijnproever ben..
Een pakje soep met en wat broodjes. En als toetje een banaan (want wel zo gezond).
Het is geworden, kip jalfrezie met pilaurijst.

Lekker pittig, Indiaas en weer eens wat anders.
Is een aanrader, het is niet alleen maar kip met een sausje, maar er zit ook veel groente in. Tot mijn verbazing , heb ik er van genoten.
klinkt ook lekker cateautje.

De pizzas waren heerlijk. Het maken ervan (nou ja meer beleggen) was een feest voor de kleine.

Ik heb er nog 1 in de vriezer gedaan.
quote:ramiaatje schreef op 21 augustus 2011 @ 18:34:

klinkt ook lekker cateautje.

De pizzas waren heerlijk. Het maken ervan (nou ja meer beleggen) was een feest voor de kleine.

Ik heb er nog 1 in de vriezer gedaan.Stond er nog naar te kijken, maar was zelfs te lui om ze te beleggen, haha. Van de week maar een keertje doen, want er kwamen wel heerlijke gedachten bij me op.
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2011 @ 13:24:

[...]

Maar die roomsaus van Ikea is zo lekker, met een grote bol jam erbij.

Is toch ook wel erg lekker hoor, zo nu en dan.Alleen jammer dat de saladebar bij Ikea suckes.Volgens mij zit bij die Iglo-maaltijd dezelfde roomsaus als die je bij Ikea krijgt, alleen mis ik wel de cranberrysaus
quote:Pris25 schreef op 22 augustus 2011 @ 14:35:

[...]

Volgens mij zit bij die Iglo-maaltijd dezelfde roomsaus als die je bij Ikea krijgt, alleen mis ik wel de cranberrysaus Cranberrysauscompote is makkelijk zelf te maken. Ik heb een deel zelfgemaakte samengevoegd met een potje, omdat ik niet van bitter/zuur hou. Maar ik heb 2 keer visite gehad om te eten en had ik het zelf gemaakt en was een succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven