zondagsgemak

21-08-2011 12:07 62 berichten
Ik heb vandaag geen zin om te koken en zit er aan te denken een kant en klaar maaltijd bij Appie op te snorren. Nou weet ik niet wat echt lekker is. Weet iemand van jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de stoommaaltijden prima te eten.

In ieder geval zijn de magnetron pannekoeken echt goor.
maaltijdsalade met geitenkaas...
De pasta met geitenkaas, walnoten en honingsausje is erg lekker. Is volgens mij ook een stoommaaltijd.
Die ovensteenpizza bodems zijn zo lekker van hun. Zitten er 2 in een pak voor 2,99 en dat is alleen met tomatensaus erop dus zelf een vulling erop doen. Als ik ze heb dan doe ik er 3 kazen op en ui, heerlijk. Ja kan je naar eigen smaak maken, maar dat vind ik een aanrader.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind ze eigenlijk allemaal niet echt lekker, dus zou zelf voor snel en makkelijk gaan. Een zak wokgroente met gemarineerde biefstukjes en noodles bijv. Kost ook niet meer dan 5/10 min en is absoluut veel lekkerder. Of een diepvriespizza met een hand rucola erop?
quote:MEFunny schreef op 21 augustus 2011 @ 12:16:

maaltijdsalade met geitenkaas...Dat heb ik weleens gedaan, maar na zo'n salade heb ik na een paar uurtjes weer vreselijke honger.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 12:19:

Die ovensteenpizza bodems zijn zo lekker van hun. Zitten er 2 in een pak voor 2,99 en dat is alleen met tomatensaus erop dus zelf een vulling erop doen. Als ik ze heb dan doe ik er 3 kazen op en ui, heerlijk. Ja kan je naar eigen smaak maken, maar dat vind ik een aanrader.Is dat uit de koeling of uit de diepvries?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 12:19:

Die ovensteenpizza bodems zijn zo lekker van hun. Zitten er 2 in een pak voor 2,99 en dat is alleen met tomatensaus erop dus zelf een vulling erop doen. Als ik ze heb dan doe ik er 3 kazen op en ui, heerlijk. Ja kan je naar eigen smaak maken, maar dat vind ik een aanrader.

[afbeelding]Is inderdaad ook een goed plan.
quote:ramiaatje schreef op 21 augustus 2011 @ 12:20:

[...]

Is dat uit de koeling of uit de diepvries?Deze uit de koeling;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
-
De pastasalade met tonijn is echt goed te doen.
Ik vind de Kip Tikka Masala erg lekker. Ergens in de koeling bij de kant en klaar maaltijden te vinden. als je er groente/salade bij doet kun je er ook met 2 personen van eten.
quote:Kookie schreef op 21 augustus 2011 @ 12:22:

De pastasalade met tonijn is echt goed te doen.Ziet er lekker uit, maar ik eet geen tonijn. Dat is het enige principe dat ik heb.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 12:22:

[...]

Deze uit de koeling;

[afbeelding]

Klinkt echt goed, lekker met allerlei groentes en kaas erop.

Laat ik de kleine zn eigen pizza beleggen vind hij vast geweldig.
Ik ben verslaafd aan de stoommaaltijd met spaghetti , groentes en kaassaus. Hij is fantastisch. Die stoommaaltijd met geitenkaas is ook lekker.

Ik ben vegetarier, dus de rest van de stoommaaltijden heb ik nog nooit gegeten, weet niet of dat lekker is.
Man vindt de roti met kip goed te eten.
quote:mocy schreef op 21 augustus 2011 @ 12:24:

Man vindt de roti met kip goed te eten.

Hhmm, dat is ook een idee. Ik heb hier een restaurantje zitten 5 minuten lopen en dan heb ik een hele echte.

Bedankt, er komen steeds meer ideeën in me op.
quote:ramiaatje schreef op 21 augustus 2011 @ 12:24:

[...]

Klinkt echt goed, lekker met allerlei groentes en kaas erop.

Laat ik de kleine zn eigen pizza beleggen vind hij vast geweldig.En op de foto zijn 2 grote maar ernaast ligt een pak met 5 mini' s, misschien leuk voor die kleine, 1 of 2 kleintjes met verschillende dingen erop. En wat je over hebt, geloof mij dat het een heerlijke snack is in de avond bij een film
Ik vind de Iglo diepvriesmaaltijden (die zakken) zeer goed te eten in geval van weinig tijd/geen zin om te koken.

7 verschillende diepvriesmaaltijden

quote:Nikki34 schreef op 21 augustus 2011 @ 12:37:

Ik vind de Iglo diepvriesmaaltijden (die zakken) zeer goed te eten in geval van weinig tijd/geen zin om te koken.

7 verschillende diepvriesmaaltijden

[afbeelding]

Ziet er goed uit op de site. Die ga ik zeker eens proberen, maar voor vandaag wil ik helemaal niets doen, ook niet opbakken, hoogstens iets in de magnetron schuiven.

Ik weet niet of je van sushi houdt, ook lekker. Wel duur alleen.
De stoommaaltijd met kip en mozzarella is heerlijk. Die zelf te beleggen pizza's ook. Ga ik zelf ook voor vandaag.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 augustus 2011 @ 12:55:

Ik weet niet of je van sushi houdt, ook lekker. Wel duur alleen.Ja heerlijk, maar dat wordt voor één luie dag inderdaad een beetje duur voor nu. Ik zou sushi elke dag kunnen eten, maar dan wordt het een rib uit je lijf.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 augustus 2011 @ 12:56:

De stoommaaltijd met kip en mozzarella is heerlijk. Die zelf te beleggen pizza's ook. Ga ik zelf ook voor vandaag.Ja, die pizza's zijn ook een goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven