Alles uit 1 pot
donderdag 29 maart 2018 om 16:55
Manlief en ik werken samen. Ik parttime en hij fulltime...
Zijn geld is mijn geld en andersom.
Overleggen doen we altijd met elkaar , alvorens iets aan te schaffen voor onszelf en of de kinderen of kleinkinderen.
Ik zorg ervoor dat de rekeningen op tijd betaald worden en manlief kijkt af en toe mee.
We hebben allebei een rekening en dat is en of..zodat we als zich wat voordoet we op de ander zijn rekening kunnen.
Hoe is het bij jullie geregeld ?
Zijn geld is mijn geld en andersom.
Overleggen doen we altijd met elkaar , alvorens iets aan te schaffen voor onszelf en of de kinderen of kleinkinderen.
Ik zorg ervoor dat de rekeningen op tijd betaald worden en manlief kijkt af en toe mee.
We hebben allebei een rekening en dat is en of..zodat we als zich wat voordoet we op de ander zijn rekening kunnen.
Hoe is het bij jullie geregeld ?
zondag 1 april 2018 om 12:45
Is een beetje uit zuinigheid. Bij ons waren eerst alle rekeningen en-of. Maar voor elk pasje betaal je, dus toen zijn we eens gaan kijken welke pasjes nooit gebruikt worden. Pasje kon alleen opgezegd worden als de en-of er ook af ging. Dus nu zijn alle rekening nog maar op één naam, behalve de rekening waar de vaste lasten vanaf gaan en de spaarrekening.
Maar getrouwd in gvg, dus alles is van samen.
zondag 1 april 2018 om 16:01
Stampertje12 schreef: ↑31-03-2018 12:14Ah okee, maar dan neem ik aan dat als jij opeens een factuur van 400 euro krijgt, dat hij daar evt wat aan bijdraagt.
Nee hier niet
heb laatst mijn tanden laten bleken mijn keuze mijn geld