Geld & Recht alle pijlers

Auto gezocht!

08-09-2017 23:34 49 berichten
Zoals de titel al zegt. Ik ben opzoek naar een auto en ik zie door de bomen het bos niet meer

Wie heeft er goede ervaring met bepaalde modellen/merken die aan bovenstaande eisen voldoen?
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 21:08
50.13% gewijzigd
Helemaal niemand die mij kan helpen :-(
Waarom kijk je niet op 'n autoverkoopsite?
Zelf vind ik mijn Suzuki Swift wel tof, heb wel 'n 3-deurs, maar ze zijn ook in 5-deurs verkrijgbaar.
Ik heb alle verkoopsites gehad, maar ben opzoek naar positieve ervaringen met bepaalde merken, omdat ik nog niet weet welk merk ik specifiek wil.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht kan je beter je vraag op een autoforum stellen?
Ik heb positieve ervaringen met mijn Swift die ik inmiddels al weer 2 jaar heb. Maar ga gewoon lekker wat proefritjes rijden in je omgeving. Gewoon bij merkgarages. En als een type/merk je bevalt ga je die zoeken op internet en koop je bij voorkeur wel bij 'n bedrijf wat garantie biedt.
Ik wil zoiezo een nieuwe auto bij een bedrijf kopen vanwege de garantie.

Maar ik ga een kijken waar ze een Suzuki swift verkopen in de buurt.
.
anoniem_352411 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 00:16
99.73% gewijzigd
Gaspedaal, bedankt!
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 21:09
49.33% gewijzigd
Sowieso voor een Japans merk gaan; degelijk, sterk en betrouwbaar.

Zelf rij ik al jaren in verschillende soorten Toyota's.
Ik vind die nieuwe Suzuki Swifts ook leuk trouwens.
Ik vind de nieuwe Suzuki swift ook best leuk om te zien. Ik zie dat een garage hier in de buurt eentje heeft staan, dus daar ga ik zeker vragen om een proefrit.
Aan je eisen zou ik ook zeker een airco toevoegen. Heb 2 jaar geleden een citroen c1 gekocht zonder airco. Nog elke dag spijt van!
Om het makkelijker te maken ; ik heb een Peugeot, maar de motor en versnellingsbak is van Toyota. Dat kan dus óók nog.
Mazda 2!!
Geen Seat Ibiza..
Pinklady1120 schreef:
09-09-2017 01:43
Aan je eisen zou ik ook zeker een airco toevoegen. Heb 2 jaar geleden een citroen c1 gekocht zonder airco. Nog elke dag spijt van!
Ik dacht dat airco vanzelfsprekend was. Net zoals cd speler enz.
thgrlai schreef:
09-09-2017 07:36
Mazda 2!!
Geen Seat Ibiza..
Waarom geen seat Ibiza?
Zelf heb ik jaren probleemloos in een Seat Ibiza gereden, fijne auto.

Zoals eerder gezegd zijn Japanners/Koreanen betrouwbaar.

Kijk ook voor een auto met weinig km op de teller, vind ik zelf nog belangrijker dan bouwjaar.
essychan schreef:
09-09-2017 07:45
Zelf heb ik jaren probleemloos in een Seat Ibiza gereden, fijne auto.

Zoals eerder gezegd zijn Japanners/Koreanen betrouwbaar.

Kijk ook voor een auto met weinig km op de teller, vind ik zelf nog belangrijker dan bouwjaar.
Ja ik wil een auto met minder dan 80.000 km. Ik heb er al een op het oog met 45.000 km en bouwjaar 2009.

Mijn huidige auto had ik gekocht met 150.000 km en dat heb ik geweten. Het ene na het andere onderdeel moest vervangen worden het tweede jaar na de koop.
Wij hebben als 2de auto een Opel Corsa, 5 deurs.
Bevalt prima...nooit wat mee aan de hand.
Peugeot 208 of 308 wellicht ook een optie?

Verder zou ik ook kijken naar of de auto cruise control heeft.
Zou ik persoonlijk niet zonder kunnen!
valisa schreef:
09-09-2017 08:13
Wij hebben als 2de auto een Opel Corsa, 5 deurs.
Bevalt prima...nooit wat mee aan de hand.
Peugeot 208 of 308 wellicht ook een optie?

Verder zou ik ook kijken naar of de auto cruise control heeft.
Zou ik persoonlijk niet zonder kunnen!
Ik heb niet zulke goede ervaringen met Peugeot dus die vallen af voor mij :P

Cruise control vind ik minder belangrijk aangezien ik deze amper gebruik in mijn huidige auto.
Ford focus? Nieuwere modellen zijn wel leuk
...
anoniem_159338 wijzigde dit bericht op 18-03-2018 20:45
Reden: Geen
97.26% gewijzigd
.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 08:36
0.00% gewijzigd
FiIee schreef:
09-09-2017 07:47
Ja ik wil een auto met minder dan 80.000 km. Ik heb er al een op het oog met 45.000 km en bouwjaar 2009.

Mijn huidige auto had ik gekocht met 150.000 km en dat heb ik geweten. Het ene na het andere onderdeel moest vervangen worden het tweede jaar na de koop.
Weinig km voor een 8 jaar oude auto is ook geen garantie voor probleemloos rijden. De kans is groot dat de auto veel heeft stil gestaan en er veel korte stukjes mee zijn gereden. Daar wordt een auto ook niet beter van, slijten onderdelen ook flink van. De kans is dat er reletaief veel met koude motor is gereden bijvoorbeeld..
Dahlia74 schreef:
09-09-2017 08:26
Weinig km voor een 8 jaar oude auto is ook geen garantie voor probleemloos rijden. De kans is groot dat de auto veel heeft stil gestaan en er veel korte stukjes mee zijn gereden. Daar wordt een auto ook niet beter van, slijten onderdelen ook flink van. De kans is dat er reletaief veel met koude motor is gereden bijvoorbeeld..
Ja dat is waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven