Geld & Recht alle pijlers

Baringspremie

20-06-2013 21:11 58 berichten
Baringspremie. Want je hebt er recht op, is het niet? Zeker wanneer hij de huur of hypotheek niet (meer) betaalt.

Niet om het één of ander, maar

Totaal aantal stemmen: 5

we zijn gelijkwaardig (20%)
ik bepaal, met of zonder zijn instemming (80%)
Alle reacties Link kopieren
Als ik google opbaringspremie krijg ik alleen zoekresultaten naar het Viva forum.... weet ik dus nog niet of het nou alimentatie, kinderbijslag, kijkgeld, spuitpremie, premie voor fiksen/onderhoud van je windtunnel, compensatie voor uitgezakte tieten of toch nog iets anders betekend
quote:Dreamchild schreef op 21 juni 2013 @ 09:02:

Als ik google opbaringspremie krijg ik alleen zoekresultaten naar het Viva forum.... weet ik dus nog niet of het nou alimentatie, kinderbijslag, kijkgeld, spuitpremie, premie voor fiksen/onderhoud van je windtunnel, compensatie voor uitgezakte tieten of toch nog iets anders betekend Gezien de OP en de TO, zet ik mijn centen in op partneralimentatie
quote:Beeldig schreef op 20 juni 2013 @ 23:22:

Alleen als het voldoende is om er voldoende leuke jurkjes en schoenen van te kopen, anders spuug ik erop.Doe mij maar voldoende voor een fatsoenlijke buikwandcorrectie, dan koop ik daarna die jurkjes met plezier zelf wel weer...
Gewoon Basic Fit ¤15,95 p/m, ik wíst dat er meer in zat!
quote:lemoos2 schreef op 21 juni 2013 @ 09:09:

[...]

Gezien de OP en de TO, zet ik mijn centen in op partneralimentatie

Ik krijg geen (partner)alimentatie, dus no bet

Trouwens ook geen kinderbijslag, kijkgeld, spuitpremie, premie voor fiksen/onderhoud van mijn windtunnel of compensatie voor mijn uitgezakte tieten

Amand, help! Wat is het nou? Ik wil gebruik maken van mijn stemrecht
Die uitgezakte tieten heb je uitsluitend aan de zwaartekracht te danken, daar kun je een kind de schuld niet van geven.
Nee logisch, dan zou ik toch eerst een kind moeten krijgen
Dan stellen we de zwaartekracht ook aansprakelijk, 't zal 'm leren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven