Geld & Recht alle pijlers

Bespaartips

09-02-2026 22:53 205 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie nog goede bepaartips?
Of weten jullie hele leuke aanbiedingen?
Dit topic is geopend om elkaar te helpen.
Lila-Linda schreef:
12-02-2026 16:32
wij hadden vroeger thuis een groententuin en ik heb als puber besloten: dat Nooit!! :)
We aten vaak veel van hetzelfde, als de sperziebonen rijp waren, dan at je sperziebonen, dagenlang (in mijn herinnering aten we Altijd sperziebonen). Ik houd van afwisseling

Oh en beestjes, veel beestjes. En zand, veel zand.
Ik heb nooit zulke lekkere doperwten gegeten als uit mijn eigen tuin.
En sperziebonen kun je prima invriezen
Grote probleem is sla, maar daar kan je gewoon minder van zaaien.
Wij hebben nu geen groente tuin meer maar wel heel veel fruit ( leifruit neemt veel minder plek in en is vaak wel een plekje voor te vinden,lei fruitbomen zijn duurder maar zoek je bomen goed uit dan kan je ze zelf ook leiden)

Wij hebben ,veel soorten appels( hele jaar appelmoes uit eigen tuin en in t seizoen veel appeltaart en appel crumble) peren, pruimen, rode bessen,bosbessen,druiven ,zwarte bessen, kersen en aardbeien t is in t seizoen lekker elke dag met een bakje door de tuin voor fruit voor door t toetje.
Gerbera schreef:
12-02-2026 16:46
Ik heb nooit zulke lekkere doperwten gegeten als uit mijn eigen tuin.
En sperziebonen kun je prima invriezen
Grote probleem is sla, maar daar kan je gewoon minder van zaaien.
Wij hebben nu geen groente tuin meer maar wel heel veel fruit ( leifruit neemt veel minder plek in en is vaak wel een plekje voor te vinden,lei fruitbomen zijn duurder maar zoek je bomen goed uit dan kan je ze zelf ook leiden)

Wij hebben ,veel soorten appels( hele jaar appelmoes uit eigen tuin en in t seizoen veel appeltaart en appel crumble) peren, pruimen, rode bessen,bosbessen,druiven ,zwarte bessen, kersen en aardbeien t is in t seizoen lekker elke dag met een bakje door de tuin voor fruit voor door t toetje.
Ik heb wel fruit en ook kruiden. Maar groentes dus echt niet meer. Voor altijd genezen.
Lila-Linda schreef:
12-02-2026 16:32
wij hadden vroeger thuis een groententuin en ik heb als puber besloten: dat Nooit!! :)
Wij thuis ook en ik wist, dat wil ik ook!
Wij hadden thuis ook een groentetuin en ik herken de vele sperziebonen.
En het feit dat mijn ouders íedere avond vloekten dat ze weer de tuin in moesten…
Ik wil er wel eentje maar pas na m’n pensioen!
Mangogogo schreef:
12-02-2026 07:28
Ik ben samen met een voormalig automonteur. Die zou dat ook onverstandig vinden ;-). Juist door steeds de kleine beurt uit te laten voeren is de kans kleiner dat er iets echt goed kapot gaat en blijft je auto veiliger. Ze kijken oa vloeistoffen en remmen na.
Remmen worden toch gecheckt tijdens APK?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven