Bespaartips
donderdag 12 februari 2026 om 16:46
Ik heb nooit zulke lekkere doperwten gegeten als uit mijn eigen tuin.Lila-Linda schreef: ↑12-02-2026 16:32wij hadden vroeger thuis een groententuin en ik heb als puber besloten: dat Nooit!!
We aten vaak veel van hetzelfde, als de sperziebonen rijp waren, dan at je sperziebonen, dagenlang (in mijn herinnering aten we Altijd sperziebonen). Ik houd van afwisseling
Oh en beestjes, veel beestjes. En zand, veel zand.
En sperziebonen kun je prima invriezen
Grote probleem is sla, maar daar kan je gewoon minder van zaaien.
Wij hebben nu geen groente tuin meer maar wel heel veel fruit ( leifruit neemt veel minder plek in en is vaak wel een plekje voor te vinden,lei fruitbomen zijn duurder maar zoek je bomen goed uit dan kan je ze zelf ook leiden)
Wij hebben ,veel soorten appels( hele jaar appelmoes uit eigen tuin en in t seizoen veel appeltaart en appel crumble) peren, pruimen, rode bessen,bosbessen,druiven ,zwarte bessen, kersen en aardbeien t is in t seizoen lekker elke dag met een bakje door de tuin voor fruit voor door t toetje.
donderdag 12 februari 2026 om 17:05
Ik heb wel fruit en ook kruiden. Maar groentes dus echt niet meer. Voor altijd genezen.Gerbera schreef: ↑12-02-2026 16:46Ik heb nooit zulke lekkere doperwten gegeten als uit mijn eigen tuin.
En sperziebonen kun je prima invriezen
Grote probleem is sla, maar daar kan je gewoon minder van zaaien.
Wij hebben nu geen groente tuin meer maar wel heel veel fruit ( leifruit neemt veel minder plek in en is vaak wel een plekje voor te vinden,lei fruitbomen zijn duurder maar zoek je bomen goed uit dan kan je ze zelf ook leiden)
Wij hebben ,veel soorten appels( hele jaar appelmoes uit eigen tuin en in t seizoen veel appeltaart en appel crumble) peren, pruimen, rode bessen,bosbessen,druiven ,zwarte bessen, kersen en aardbeien t is in t seizoen lekker elke dag met een bakje door de tuin voor fruit voor door t toetje.
donderdag 12 februari 2026 om 17:08
Wij thuis ook en ik wist, dat wil ik ook!Lila-Linda schreef: ↑12-02-2026 16:32wij hadden vroeger thuis een groententuin en ik heb als puber besloten: dat Nooit!!
donderdag 12 februari 2026 om 22:19
Remmen worden toch gecheckt tijdens APK?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in