Bespaartips
woensdag 11 februari 2026 om 10:54
Wij gebruiken voor toiletartikelen ook vaak (zeep)blokken. Sowieso voor je lichaam en handen is dat erg fijn en kom je volgens mij een stuk goedkoper uit! Mijn haar was ik ook met een shampoobar. Voor het gastentoilet hebben we wel een zeeppompje, maar die vullen we aan met zo'n goedkope navulzak als deze op is.
woensdag 11 februari 2026 om 12:52
Ik had op mijn 35e wel kleding die 15 jaar oud waren... alleen ze paste niet meer.Lila-Linda schreef: ↑11-02-2026 09:20Maar dat is ook een leeftijdsdingetje. Ik had op mijn 35e geen truien van 15 jaar oud. Maar nu wel
Ik heb ook tubeuitknijpers, echt super handig. Ik heb er eigenlijk standaard eentje op de tandpasta en de handcrème zitten. En als er echt niets meer uit komt, dan knip ik hem over. Maar door die uitknijpers is zo'n tube al bijna leeg. Zonder zat er soms best veel in, ook al probeerde ik het naar de tuit de duwen. En met zo'n opengeknipte tube, wordt de inhoud toch snel slecht.
Ik ga vaak met de trein, want ik heb geen auto. Ik heb een tijdje geleden een weekendvrij abonnement genomen omdat ik elke zondag naar Amsterdam moest/wilde. Dus voor 40 euro reisde ik in het weekend gratis en een retour Amsterdam was al 40 euro. De bedoeling was om de boel na de cursus op te zeggen, maar... ik ben meer gaan reizen met de trein. Ik heb familie waarvoor ik een eind moet reizen met de trein, maar ik heb ook een museumkaart. Nu ik toch 'gratis' reis in het weekend, ga ik ook veel sneller naar dat ene museum dat mij super leuk leek, maar aan de andere kant van het land zit. En omdat het 'gratis' is, voel ik mij minder verplicht om het meeste uit zo'n dag te halen. Als ik klaar ben, ga ik gewoon weer naar huis.
Dat vind ik ook fijn van een museumkaart. Ik ga vaker naar een museum, ook al weet ik niet zeker of ik het leuk vind. Want als het niet leuk is, dan heeft het mij niet veel tijd gekost.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in