Geld & Recht alle pijlers

Betalingsopdracht (van papier)

05-10-2010 18:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta een beetje 0,0 euro op mijn rekening, door een lullige fout van de belasting. Maar verwacht ook nog een storting, een deze dagen.

Deze is afgelopen maandag gedaan via de bank met een betalingsopdracht, door middel van een papiere formulier (ja, ja, dat kan ook nog ). Heeft iemand daar ervaring mee, met andere woorden weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor het bedrag op mijn rekening staat?
Duurt meestal een paar werkdagen. No worries
Donderdag/vrijdag ofzo?

Duurt meestal niet overdreven lang.
Dank jullie wel, ik hoop op donderdag, want dan ga ik uiteten.........
Oeh, ik hoop het ook voor je!
Ja, ik hoop het ook anders sta ik mooi voor .....
Hmmmm...degene met wie je uit eten bent even lief aankijken en zeggen dat je het snel weer terugbetaald?
Mmmm is deze keer geen optie, ga denk ik maar even bij familie lenen.... Maar ik hoop gewoon dat het niet nodig is.

Cross my fingers...........
Ik duim met je mee!
Dank je wel
reken op gemiddeld 5 dagen..
de bank waar de overschrijving is ingeleverd behandeld die over het algemeen niet zelf (weet niet welke bank) maar worden door het filiaal weer doorgestuurd naar waar ze verwerkt worden.

Dus de meeste tijd zit m in het doorsturen naar de juiste plek
Dat had je nou niet moeten zeggen......

Waarom kan nou niet iedereen telebankieren, dan heb je het de volgende dag al op de rekening staan......
sorry... het kan natuurlijk best een dagje eerder maar nou kan je wel rekening houden met vrijdag en vast ergens wat regelen.

(en bytheway ook via internetbankieren kan het maximaal 3 werkdagen duren...meestal sneller maar dat is wat het mag duren)
Ja, dat is natuurlijk ook zo, maar ik vind het zo lullig om geld te lenen, dat wil ik liever niet....

Misschien heb ik geluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven