Claim n.a.v. ruzie
woensdag 23 juni 2010 om 20:15
Case: 2 kinderen krijgen ruzie waarbij het tot een handgemeen komt. Ze zijn daarbij beiden handtastelijk! De bril van het ene kind raakt beschadigd ten gevolge van deze ruzie. De ouders van het kind claimen nu de bril bij de ouders van het andere kind.
Dekt de aansprakelijkheids-verzekering dit? Ik meen mij te herinneren dat schade ten gevolge van ruzie wordt uitgesloten!
Dekt de aansprakelijkheids-verzekering dit? Ik meen mij te herinneren dat schade ten gevolge van ruzie wordt uitgesloten!

woensdag 23 juni 2010 om 20:25
woensdag 23 juni 2010 om 20:31
woensdag 23 juni 2010 om 20:36
woensdag 23 juni 2010 om 20:36
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 23 juni 2010 @ 20:32:
nou vind ik niet.
iets claimen omdat je nu eenmaal al 15 jaar premie hebt betaald is toch onzin.In feite vertelt ze geen onzin als ze zegt dat er een ongelukje gebeurd is. Neem aan dat die bril namelijk niet met opzet van zijn gezicht geslagen is. Soms moet je even een beetje creatief in je formulering zijn om ergens wel recht op te hebben. Als er nou niets was gebeurd en ze zou dan gaan claimen... dan vond ik het wat anders.
nou vind ik niet.
iets claimen omdat je nu eenmaal al 15 jaar premie hebt betaald is toch onzin.In feite vertelt ze geen onzin als ze zegt dat er een ongelukje gebeurd is. Neem aan dat die bril namelijk niet met opzet van zijn gezicht geslagen is. Soms moet je even een beetje creatief in je formulering zijn om ergens wel recht op te hebben. Als er nou niets was gebeurd en ze zou dan gaan claimen... dan vond ik het wat anders.
anoniem_94677 wijzigde dit bericht op 23-06-2010 20:38
Reden: tikfoutjes hersteld
Reden: tikfoutjes hersteld
% gewijzigd