Geld & Recht alle pijlers

De Action... Goede en slechte ervaringen?

01-03-2018 22:48 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel

De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.

Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
En als ik schilder dan koop ik er doeken, acrylverf en kwasten.

Dingen die ik er niet koop:

Geurkaarsen, waxmelts en geurstokjes. Liever Xenos of Heart&Home.
Elektrische dingen vertrouw ik er ook niet zo.
De waterkoker van de Action is bagger.

De airfryer ben ik dan weer heel blij mee! Die heb ik toen gekocht omdat ik niet direct een Philips wilde kopen, ik wilde eerst even kijken hoe vaak ik zo'n ding nou echt zou gebruiken.
Maar die is perfect!

Tostiapparaat heb ik voor op school gekocht, gaat redelijk snel kapot.
ik kijk soms of mijn merk deo er is. Het assortiment verzorgingsproducten is wisselend in het filiaal hier.

Sokken en handschoenen zijn ook goed. Overige kleding/basics in volwassen maten vind ik minder...

Inpakpapier en soms een kadootje.
Lekkers. Ook hierbij is het assortiment wisselend.
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
Ik haal er vaak schuursponsjes, gele doekjes, dweilen, handzeep.. Ook fotolijstjes en schilderijtjes, al moet je daarmee wel vreselijk oppassen, veel kapot spul.
TO, je hebt het over ondergoed, ik heb tijden die dolce onderbroeken gedragen, echter de laatste maanden scheurt na 1 of 2 keer wassen het elastiek van de onderbroek af.
Oh ik wilde net op zoek naar een waterkoker maar dan loop ik de Action wel voorbij. Tnx voor de anti-tip :)
Eens in de zoveel tijd shop ik voor spullen voor de auto en voor mijn huisdieren. Mijn keukenhanglamp een industriele komt ook daar vandaan. Het hondenspeelgoed is vaak van slechte kwaliteit maar mandjesvulling is wel oke.
Ik heb muurverf gekocht en dat was ook prima.
Sokken, ondergoed, schuursponzen e.d. haal ik altijd bij de Action. Ook zweer ik bij hun haarmaskers/conditioners! De kapper vindt mijn haar altijd zo gezond, sinds ik de haarmasker/conditioner-potjes van de Action gebruik. :)
* ondergoed (voor kinderen en boxers voor net na de bevalling)
* witte shirts (ze hebben daar extra long en die vind vriend fijn onder zijn overhemd)
* knutselspullen
* canvasboard voor het schilderen
* plastic servies indien nodig (verjaardag, bbq)
* schoolspullen (potloden, pennen, collegeblokken, tabjes, mappen ed)
* kleurboeken
* kerstversieringen
* speelgoed (niet vaak, maar soms hebben ze echt wel goedkoop spul dat ook nog van prima kwaliteit is. Ik heb er wel eens houten eten gekocht bv. En kleine dingen zoals stuiterballen, speelgoed geld ed zijn ook prima)
* mandjes (ik heb van de geweven stoffen mandjes voor bijvoorbeeld ondergoed en sokken in de kasten van de kinderen)
* schoonmaakspullen (gele doekjes, schuursponsje, afwasborstel, stoffer en blok en dwijl komen komen daar vandaan)
* batterijen
* inpakpapier
* Vouwkratten (heel handig voor bijvoorbeeld het verplaatsen van was van de wasmand naar de schuur waar de wasmachine staat, boodschappen die je met de auto doet en er staat er 1 achter in de auto met gereedschap, hesje, startkabels ed)
* gereedschap en gereedschapskist

Soms ook nog andere dingen die niet regelmatig gekocht hoeven worden, bijvoorbeeld de prullenbak, wc rol houder en een keer een wc bril. Ook micro SD kaarten met een SD kaart waar een micro SD in kan en een usb stick waar je verschillende formaten geheugenkaarten in kan doen (maalt het overzetten zo veel sneller!)
anoniem_64a46782bc5f2 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 00:04
Reden: Toevoeging
11.20% gewijzigd
Schilders spullen, de kunststof kwasten zijn van prima kwaliteit, ook de potten met verf zijn van een prima prijs / kwaliteit. De oranje handschoenen gebruik ik bij alle vieze karweitjes, slecht 0.89 cent of 1.59 voor de hele dikke, bij de bouwmarkten exact de zelfde voor 2.99. Gereedschap is natuurlijk geen profi kwaliteit maar voor die prijs heel behoorlijk. Bitjes en boortjes gaan ook als ze 5 x zoveel kosten kapot na veelvuldig gebruik.
Het gaat altijd goed, behalve de laatste keer.
Ohhh ik hou echt van de Action :-) Wat ik er koop (wat niet eigenlijk? :rofl: ) :
- Schrijfspullen, pennen, etui, klappers, mapjes
- Keukengerei, spatels, tefal wokpan
- Schoonmaakspullen, sponsjes, poetsvloeistof, doekjes
- Containerzakken voor grote container en biologisch afbreekbare voor de gft container
- Spulletjes voor mn hond zoals speeltjes, snoepjes
- Sokken, onderhemdjes, soms een basic t-shirt zwart ofzo
- Haarklemmetjes, elastiekjes
- Deodorant van rexona
- Batterijen
- Soms gewoon leuke decoratie dingetjes

Ik zou best eens willen gaan schilderen, misschien ga ik daar ook eens voor kijken bij de Action, bedankt voor die tip!
Ik koop er soms knutselspullen (papier, pennen, dat soort dingen).
Verder:
- Gele doekjes
- Dweil
- Bezem
- Schoonmaakmiddel

En soms koop ik er Rafaello's. Die vind ik zooooooooooo lekker en ze zijn een stuk goedkoper bij de Action.
Wel:
Knutselspullen
Print/kopieerpapier
Multomappen
Plastic opbergbakken
Kerstkaarten
Zwangerschapstesten
Vloeibare zeep
Kinderboeken

Niet:
Elektrische apparaten (want meuk denk ik)
Speelgoed (want meuk weet ik)
Andere wegzetmeuk
Deze neem ik wel altijd mee als ik er kom, want dat is jeugdsentiment.Afbeelding
En het sinterklaascadeautje voor school wordt er elk jaar gekocht, want ze mogen maar €3,- uitgeven en dat lukt in geen één andere winkel.
Deze neem ik wel altijd mee als ik er kom, want dat is jeugdsentiment.Afbeelding
En het sinterklaascadeautje voor school wordt er elk jaar gekocht, want ze mogen maar €3,- uitgeven en dat lukt in geen één andere winkel.
Niks. Ik kom er principieel niet.

De action staat wat mij betreft symbool voor plastic meuk en de hele weggooicultuur.
De flexibele wasmanden (die waar je was in verplaatst, dus niet de mooie waar je vuile was in doet tot het wasdag is). Handig en ruim!
Ambachtelijke spelt- en pompoencrackers (heerlijk!)
Kauwgom
Microgolffolie
Boterhamzakjes
Containerzakken
Batterijen
Microvezel vaatdoeken

Alleen dingen die ik daadwerkelijk gebruik dus.
Life is short. Eat dessert first.
Klus dingen zoals vulmiddel, kwasten, afplaktape etc. Echt waanzinnig veel goedkoper dan de Gamma.

Verder af en toe iets, niet veel. Ik vind het een leuke winkel waar de meeste mensen wel iets kunnen betalen. En je ziet dezelfde spullen die in zgn kwaliteitswinkels ook verkrijgbaar zijn, alleen 10 keer duurder.

Speelgoed is over het algemeen bagger, behalve het kleine prut zoals krijtjes, ballen en knutsels etc.
Ik kom niet vaak in de Action en als ik er ben dan ga ik er meestal snel doorheen omdat ze in mijn ogen vooral veel troepjes hebben die ik niet nodig heb. Mocht ik er zijn, koop ik meestal vochtvreters en soms, als ze het hebben, een aparte smaak chocolade reep die ze bij supermarkten niet hebben. (Bv limited editions of uit het buitenland).
ikvraaghet schreef:
01-03-2018 23:23
Oh ik wilde net op zoek naar een waterkoker maar dan loop ik de Action wel voorbij. Tnx voor de anti-tip :)
Kan ook gewoon domme pech geweest zijn natuurlijk. Ik heb ook een waterkoker van de action en hij werkt nu al ruim 3 jaar prima. Gebruik hem dagelijks.
Vaatdoeken en vuilniszakken
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Nivea Deo
Elmex tandpasta
Haarborstels
Gilette scheermesjes
Vuilniszakken
Aardappelschilmesjes
Schuursponsjes
Demakeup watten
Bleek voor de toilet
Afwasborstel
Keukenrollen
Fleecedeken(s)
Opbergmapjes
Verder vaak dropjes en voor mijn neefjes en de buurtkids Snickers en mars.

Ik woon vlakbij en loop er vaak even binnen.
anoniem_63f9348dbeb35 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 00:09
2.20% gewijzigd
Ik kom er vooral voor yahtzeeblokjes, deodorant, schuursponsjes, aanstekers, pennen.
Pluk de dag
Verhip schreef:
01-03-2018 23:58
Kan ook gewoon domme pech geweest zijn natuurlijk. Ik heb ook een waterkoker van de action en hij werkt nu al ruim 3 jaar prima. Gebruik hem dagelijks.
Da's ook weer waar. Heb nu in zo'n tien jaar twee versleten, twee verschillende prijsklassen. Loop het apparatenschap altijd voorbij, zal eens kijken of ze überhaupt een waterkoker hebben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven