De Action... Goede en slechte ervaringen?
donderdag 1 maart 2018 om 22:48
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
vrijdag 2 maart 2018 om 00:10
Die blauwe? Die zijn goed he?hartjeJynx schreef: ↑01-03-2018 23:27Sokken, ondergoed, schuursponzen e.d. haal ik altijd bij de Action. Ook zweer ik bij hun haarmaskers/conditioners! De kapper vindt mijn haar altijd zo gezond, sinds ik de haarmasker/conditioner-potjes van de Action gebruik.![]()
ik geef mn bek ook maar een douw

vrijdag 2 maart 2018 om 07:13
Ik heb er drie versleten. Allemaal binnen het jaar iets mis mee.
Vandaar dat ik denk dat het bij jou eerder geluk is

vrijdag 2 maart 2018 om 07:26
Action, zeeman en lidl zijn mijn top 3 favoriete winkels.
Action hier in een dorp is netjes, opgeruimd en vriendelijk personeel. Ik weet dat sommige anders zijn dus ik ben blij met deze dorpsaction.
Fietspomp van de hema was in 3 wekwn stuk (moest van man daar een goede kopen )..nu een van de action heb ik al jaren en een fractie van de prijs.
Verder; douchespul, kadootjes, kinderondergoed, speelgoed zoals stoepkrijt en belleblaas, bakspullen, printpapier, enz.
Action hier in een dorp is netjes, opgeruimd en vriendelijk personeel. Ik weet dat sommige anders zijn dus ik ben blij met deze dorpsaction.
Fietspomp van de hema was in 3 wekwn stuk (moest van man daar een goede kopen )..nu een van de action heb ik al jaren en een fractie van de prijs.
Verder; douchespul, kadootjes, kinderondergoed, speelgoed zoals stoepkrijt en belleblaas, bakspullen, printpapier, enz.
vrijdag 2 maart 2018 om 07:35
Ik ga er straks nog even heen om nog wat van dit servies te halen, ik vind het zo mooi:
https://www.instagram.com/p/BY5HhDEDGba ... nnederland
Verder haal ik er vooral douchespul (Dove), alles om je huis mee schoon te maken, kaarsen/kaarsenhouders, printpapier/mapjes, stickers, washitape etc. Ze verkopen er nu ook luchtjes van Christina Aguilera/Beyoncé/Guess, etc. trouwens, dus daar heb ik ook wat van gehaald.
Verder vraag ik me ook weleens af of mensen bepaalde dingen, als ze niet bij de Action lagen maar bij bijv. de Hema, dan wel mee zouden nemen.
https://www.instagram.com/p/BY5HhDEDGba ... nnederland
Verder haal ik er vooral douchespul (Dove), alles om je huis mee schoon te maken, kaarsen/kaarsenhouders, printpapier/mapjes, stickers, washitape etc. Ze verkopen er nu ook luchtjes van Christina Aguilera/Beyoncé/Guess, etc. trouwens, dus daar heb ik ook wat van gehaald.
Verder vraag ik me ook weleens af of mensen bepaalde dingen, als ze niet bij de Action lagen maar bij bijv. de Hema, dan wel mee zouden nemen.

vrijdag 2 maart 2018 om 07:44
Ik ben gisteren in beide winkels geweest. Waar ik bij de Action nog wel eens zwicht voor iets dankzij de prijs, leg ik bij de Hema juist alles weer terug, vanwege de prijs.
Vond het ook een beetje kansloos dat ze nu ineens allerlei Engelstalige kreten in de winkel gebruiken ("buy one get one free" echt, Hema, waarom?)
En zoals veel mensen al zeiden, de kwaliteit van de Hema holt achteruit. Ik koop dan liever ergens iets dat echt goed is.
Terwijl de Action me vaak verrast, iets dat niet duur was, maar toch prima kwaliteit blijkt te zijn.
Ik koop bij de Action voornamelijk spullen voor mijn huisdieren, eten zoals gedroogd / gevriesdroogd fruit, spullen om m'n gezicht te reiniging en decoratie spullen.
Vond het ook een beetje kansloos dat ze nu ineens allerlei Engelstalige kreten in de winkel gebruiken ("buy one get one free" echt, Hema, waarom?)
En zoals veel mensen al zeiden, de kwaliteit van de Hema holt achteruit. Ik koop dan liever ergens iets dat echt goed is.
Terwijl de Action me vaak verrast, iets dat niet duur was, maar toch prima kwaliteit blijkt te zijn.
Ik koop bij de Action voornamelijk spullen voor mijn huisdieren, eten zoals gedroogd / gevriesdroogd fruit, spullen om m'n gezicht te reiniging en decoratie spullen.
vrijdag 2 maart 2018 om 07:50
Ja, handige dingetjes! Ik heb ze in alle kleuren en berg er kleine dingetjes in mijn zeg maar materialenwerktasje (= een stevige toilettas die dan weer in de grote werktas gaat) in op. Batterijtjes in een blauw doosje, witte snoertjes in een wit doosje, zwarte snoertjes in een zwart doosje, haha.Dark_Water schreef: ↑01-03-2018 23:03
Ze hebben voor 70 cent kleine doosjes, liggen bij de muziek-oortjes. Die heb ik 1 in mijn tas en daar bewaar ik lippenstift en pincet in. Ideaal.
Ik ga verder speciaal naar Action voor een paar dingen: plakrondjes ('puistjespatches') die ik gebruik om op mijn gezicht te plakken als ik een pukkeltje of wondje heb, om mezelf ervan te weerhouden er onbewust aan te krabben. Ik plak ze ook bij mijn zoon op, dat is ook zo'n pulkert. Ze hebben die rondjes nergens anders. Het is een tijd uit de handel geweest en ik was echt gedupeerd, heb toen maar koortslippen-rondjes her en der gekocht, maar vind die toch minder fijn (en zijn een stuk duurder).
Ook koop ik er printpapier, enveloppes en andere kantoordingen. Vroeger kocht ik er ook heel veel kleine stickertjes, om verjaardagskaartjes etc mee te maken of versieren.
Ik heb in huis ook een paar van die lampjes die rechtstreeks het stopcontact in gaan, en heel veel opbergbakken van Action.
Ik heb handen vol leesbrillen gehad van Action, toen ik nog geen aangemeten bril had.
Schoonmaakdoekjes koop ik er ook wel.
O ja, en ik draag eigenlijk alleen maar beha's van Action, van die rekbare elastieken vrijwel zonder naadjes, die heb ik ook in alle kleuren. Ik vind ze echt heerlijk zitten en ze kosten maar iets van 3 euro per stuk.
Ja, ze hebben ook een hoop rommel, dat is zo. Maar van tijd tot tijd vind ik het echt lekker om er uitgebreid rond te snuffelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 2 maart 2018 om 08:00
Ik koop veel bij de action, sokken voor zoon, man en mezelf.
Schoonmaakdoekjes
Vaatdoeken.
Sponzen.
Ruitenvloeistof voor de auto.
Ariël pods.
Rietjes.
Plastic bakjes.
Onderleggers voor op het bed.
Speelgoed voor zoon (als ze wat hebben)
Voor de kat haal ik whiskas snoepjes en zachtvoer.
Aluminiumfolie en huishoudfolie.
En af en toe zie ik dingen die wel leuk zijn, die neem ik dan mee, ga er meestal heen en kom dan met een tas vol terug en ben dan weinig kwijt.
Schoonmaakdoekjes
Vaatdoeken.
Sponzen.
Ruitenvloeistof voor de auto.
Ariël pods.
Rietjes.
Plastic bakjes.
Onderleggers voor op het bed.
Speelgoed voor zoon (als ze wat hebben)
Voor de kat haal ik whiskas snoepjes en zachtvoer.
Aluminiumfolie en huishoudfolie.
En af en toe zie ik dingen die wel leuk zijn, die neem ik dan mee, ga er meestal heen en kom dan met een tas vol terug en ben dan weinig kwijt.

vrijdag 2 maart 2018 om 08:19
BH's bij Action? Nooit geweten, ik ga neuzen hoor. ook bijpassende strings toevallig?
Ik koop er huishoudelijke artikelen zoals vochtige doekjes, stofswiffers, handdoeken, badmat, toiletborstelhouder.
De paprikachips Partyhitz zak van 100 gram voor 0,65 eurocent is heerlijk.
Luxe wafels voor een fractie van de prijs elders om uit te delen gekocht. Werden verslonden door bezoek.
Geurkaarsen in glazen pot. Geurkaarsjes klein formaat 12 per verpakking.
Gloeilampjes, batterijen, USB-sticks, lijm.
Wenskaarten, stickers, kleurboeken, leesboekjes.
Lakens, dekbedovertrekken, kussen.
Fleecedeken voor op bank. Kussenovertrek woonkamer.
Kopjes, schilmesjes, plastic bestek.
De lijst kan oneindig doorgaan hoor.
Ik koop er huishoudelijke artikelen zoals vochtige doekjes, stofswiffers, handdoeken, badmat, toiletborstelhouder.
De paprikachips Partyhitz zak van 100 gram voor 0,65 eurocent is heerlijk.
Luxe wafels voor een fractie van de prijs elders om uit te delen gekocht. Werden verslonden door bezoek.
Geurkaarsen in glazen pot. Geurkaarsjes klein formaat 12 per verpakking.
Gloeilampjes, batterijen, USB-sticks, lijm.
Wenskaarten, stickers, kleurboeken, leesboekjes.
Lakens, dekbedovertrekken, kussen.
Fleecedeken voor op bank. Kussenovertrek woonkamer.
Kopjes, schilmesjes, plastic bestek.
De lijst kan oneindig doorgaan hoor.
vrijdag 2 maart 2018 om 08:30

vrijdag 2 maart 2018 om 08:38
nachtvlinder1977 schreef: ↑02-03-2018 01:32Jij ook hoop ik. Eén om de vuile was in te doen en één voor de schone op te ruimen.
Hahaha. Nee. Ik heb er 2.
Een voor bonte was en een voor de hete was.
En die zijn van kunststof en de schone was gaat daar ook weer in.
Vreselijk van mij zeg.
vrijdag 2 maart 2018 om 08:38

vrijdag 2 maart 2018 om 09:02
Ik koop er voornamelijk schoonmaakspullen, huishoudelijke artikelen en verzorgingsproducten. Allemaal van prima kwaliteit maar veel goedkoper. Verder hobbyspullen, en soms dingen zoals bloempotten. Ik heb een Action om de hoek, dat scheelt denk ik wel. Kan me voorstellen dat als je er zomaar eens komt, je door de bomen het bos niet ziet.
vrijdag 2 maart 2018 om 09:04
Ik ben gek op de action....
Als ik iets nodig heb voor het huishouden kijk eerst daar even. Nu woon ik er ook zowat naast en hier is de winkel groot en netjes.
- wasmiddel/verzachter
-konijnen voer
-kattenspeeltjes
-knutselspul
-kinderkadotjes
-volwassen kadotjes (vind er altijd geniale dingen)
- handschoenen/sjaals
-ondergoed/sokken
-nootjes
-elektrische spullen
-borden/mokken
-kaarsen
-kerstmeuk
-sinterklaasmeuk
-plantenbakken en vulling
Etc etc etc..
Als ik iets nodig heb voor het huishouden kijk eerst daar even. Nu woon ik er ook zowat naast en hier is de winkel groot en netjes.
- wasmiddel/verzachter
-konijnen voer
-kattenspeeltjes
-knutselspul
-kinderkadotjes
-volwassen kadotjes (vind er altijd geniale dingen)
- handschoenen/sjaals
-ondergoed/sokken
-nootjes
-elektrische spullen
-borden/mokken
-kaarsen
-kerstmeuk
-sinterklaasmeuk
-plantenbakken en vulling
Etc etc etc..

vrijdag 2 maart 2018 om 09:07
Mejuffrouwmuis schreef: ↑01-03-2018 22:51Eerlijk? Ik weiger om een hoop wegwerpspul voor weinig te halen om het na een korte tijd weg te moeten mikken.
Ik heb flink de pest aan winkels zoals de Action en de Primark. Liever besteed ik meer geld aan een betere kwaliteit dan dat ik voor een prikkie zooi in huis haal.
Eens.
En dan hoor ik iemand wel eens heel enthousiast vertellen over bijvoorbeeld Lego in de aanbieding, waag ik me eens in keer in die hel, kan ik het nooit vinden. Dus probeer het maar niet eens meer.
vrijdag 2 maart 2018 om 09:39
Beiden mijn kinderen hebben er een bijbaantje gehad als vakkenvuller. Nooit klachten gehoord.
Action koopt grote partijen op, dus kindertjes die meuk maken , maken dezelfde meuk voor Hema, Bijenkorf etc.
vrijdag 2 maart 2018 om 09:56