De Action... Goede en slechte ervaringen?
donderdag 1 maart 2018 om 22:48
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
zondag 4 augustus 2019 om 16:09
Douchegel, gel, bodylotion, wevend, handdoeken, poetsdoeken, sponsjes, briketten, lampjes voor de fiets, enveloppen, pennen, opbergbakken, schoolspullen, kaarsen, glazen, leuke dingen voor in huis, vorige week nog een leuke trolley gekocht, soort raskog achtig iets, maar dan voor de helft van de prijs.
zondag 4 augustus 2019 om 16:38
mijn vriend koopt er zijn sportvoeding benodigdheden zoals eiwitshakes, pre work out, energiedrankjes, repen en gels. hij pluist bij dat soort dingen altijd helemaal uit wat er in moet zitten en zo en volgens hem is het allemaal prima spul dat voldoet aan de eisen.
verder komt de spierbalsem en enkeltape die hij gebruikt ook bij de action vandaan.
verder komt de spierbalsem en enkeltape die hij gebruikt ook bij de action vandaan.

woensdag 7 augustus 2019 om 19:59
woensdag 7 augustus 2019 om 21:22
Ik heb er tot nu toe gekocht:
- handdoeken
- microvezeldoekjes
- schuursponsjes
- boxershorts en sokken voor zoon
- waterkoker
- prullenbak
- wasmanden
- ovenschalen
- kerstspullen
- deo voor zoon en mijzelf
- badschuim voor zoon en mijzelf
- batterijen
- body cream (cacao/aloe vera)
- geurwaxinelichtjes
- plastic bakjes om eten in te bewaren/in te vriezen
Ik vind het een fijne winkel, tenminste, die bij ons in de buurt, aardig personeel, niet rommelig.
- handdoeken
- microvezeldoekjes
- schuursponsjes
- boxershorts en sokken voor zoon
- waterkoker
- prullenbak
- wasmanden
- ovenschalen
- kerstspullen
- deo voor zoon en mijzelf
- badschuim voor zoon en mijzelf
- batterijen
- body cream (cacao/aloe vera)
- geurwaxinelichtjes
- plastic bakjes om eten in te bewaren/in te vriezen
Ik vind het een fijne winkel, tenminste, die bij ons in de buurt, aardig personeel, niet rommelig.
wij slapen nooit.