Geld & Recht alle pijlers

De Action... Goede en slechte ervaringen?

01-03-2018 22:48 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel

De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.

Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
Laatste tijd kom ik er vaak. Ze hebben er van die handige haarhanddoeken met elastiekje en knoop voor 90 cent.
Heb er een nep tangle teezer gekocht, nog wat spelden wanneer ik Mn haar doe om even vaat te Zetten.
Douchegel, gel, bodylotion, wevend, handdoeken, poetsdoeken, sponsjes, briketten, lampjes voor de fiets, enveloppen, pennen, opbergbakken, schoolspullen, kaarsen, glazen, leuke dingen voor in huis, vorige week nog een leuke trolley gekocht, soort raskog achtig iets, maar dan voor de helft van de prijs.
mijn vriend koopt er zijn sportvoeding benodigdheden zoals eiwitshakes, pre work out, energiedrankjes, repen en gels. hij pluist bij dat soort dingen altijd helemaal uit wat er in moet zitten en zo en volgens hem is het allemaal prima spul dat voldoet aan de eisen.
verder komt de spierbalsem en enkeltape die hij gebruikt ook bij de action vandaan.
Ik heb er anders wel een paar keer gereedschap gekocht en een fietsbel.
Ze hebben er soms ook wat A-merken en een heel fijne buiten-thermometer gekocht. Bij Etos en Kruidvat kan je dezelfde aanbiedingen vinden.
Die thermometer gaf tijdens de laatste tropische hittegolf 43 graden celsius aan.
Ik heb er tot nu toe gekocht:
- handdoeken
- microvezeldoekjes
- schuursponsjes
- boxershorts en sokken voor zoon
- waterkoker
- prullenbak
- wasmanden
- ovenschalen
- kerstspullen
- deo voor zoon en mijzelf
- badschuim voor zoon en mijzelf
- batterijen
- body cream (cacao/aloe vera)
- geurwaxinelichtjes
- plastic bakjes om eten in te bewaren/in te vriezen

Ik vind het een fijne winkel, tenminste, die bij ons in de buurt, aardig personeel, niet rommelig.
wij slapen nooit.
Mag ik hier even drie hoeraatjes doen voor de slimme lampen van de action? Vorige week gekocht dus nog geen lange termijn ervaring, maar tot nu toe doen ze het goed!

Heel fijn om in de avond te kunnen zeggen; 'Google dim de lichten, of ' zet alle lampen uit'
Vooral de emmers en de kleine wasbakjes. Daarvan heb ik er meerdere gekocht.
Die passen lekker in elkaar. Als ik heet water er in doe dan blijft het langer heet als ik zo'n bakje bovenop zet. Scheelt gas. Op naar minder gasverbruik.
-schoolspullen
-handdoeken/theedoeken
-schoonmaakmiddelen
-shampoo, douchegel, deo
-weckpotten
-koffie/theeglazen
Eigenlijk alles wat je echt nodig hebt, maar veel goedkoper als in bv supermarkt/Blokker
Glazen kaarsenbakjes
Wegwerp bestek,bekers en borden (altijd op bij de supermarkt)

Verder niks. Ik kom er pas sinds de blokker en de Marskramer beide in geen 40 km in de omtrek meer zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven