De Action... Goede en slechte ervaringen?
donderdag 1 maart 2018 om 22:48
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
zaterdag 3 maart 2018 om 11:28
Ik koop er van alles eigenlijk.
Kantoor artikelen
Opberg bakjes
knutsel spul
Verzorgingsproducten
Schoonmaakproducten
Geurkaarsen en wax melts
Merk speelgoed
Ondergoed en sokken
Servies
Ik koop er geen pannen en bakblikken, de kwaliteit is meestal heel slecht dus is al snel de antiaanbaklaag versleten of beschadigd. Ook dat prut speelgoed van onbekende merken laat ik liggen, dat valt na twee keer spelen uit elkaar. Ik heb weleens wat basic shirtjes gekocht maar die worden snel lelijk in de was maar dat is te verwachten voor die prijs, andere kleding dan sokken en ondergoed koop ik dus niet daar. Vroeger voor de kinderen soms weleens een pyjama met Cars of iets dergelijks.
Kantoor artikelen
Opberg bakjes
knutsel spul
Verzorgingsproducten
Schoonmaakproducten
Geurkaarsen en wax melts
Merk speelgoed
Ondergoed en sokken
Servies
Ik koop er geen pannen en bakblikken, de kwaliteit is meestal heel slecht dus is al snel de antiaanbaklaag versleten of beschadigd. Ook dat prut speelgoed van onbekende merken laat ik liggen, dat valt na twee keer spelen uit elkaar. Ik heb weleens wat basic shirtjes gekocht maar die worden snel lelijk in de was maar dat is te verwachten voor die prijs, andere kleding dan sokken en ondergoed koop ik dus niet daar. Vroeger voor de kinderen soms weleens een pyjama met Cars of iets dergelijks.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

zaterdag 3 maart 2018 om 11:33
Er zit vlakbij best een nette en schone Action maar ik word er gewoon niet vrolijk van. Twee keer ben ik er geweest in al die jaren. Ze hebben voor kinderen wel leuke spullen om te knutselen.
Gekocht:
Krabvlees in blik
Zo'n wiel om je buikspieren te trainen ---> miskoop
Gilette scheermesjes
Ik hou ook niet van de Blokker, op = op en dergelijke. Wil ook niet teveel spullen in huis hebben.
Gekocht:
Krabvlees in blik
Gilette scheermesjes
Ik hou ook niet van de Blokker, op = op en dergelijke. Wil ook niet teveel spullen in huis hebben.
zaterdag 3 maart 2018 om 11:34
Heel veel huismerken/budget merken worden gewoon door een bekend merk gemaakt. Maar de afnemer bedingt een maximale kostprijs en voor die prijs levert de producent een bepaalde kwaliteit onder een andere naam dan hun eigen product, aangezien de kwaliteit niet hetzelfde is. Dus dat de producent ook een bekend merk produceerd zegt niets over de kwaliteit.

zaterdag 3 maart 2018 om 11:36
De blokker kom ik ook nauwelijks meer. De laatste keer dat ik er iets kocht, was iets in de aanbieding.Gayacat schreef: ↑03-03-2018 11:33Er zit vlakbij best een nette en schone Action maar ik word er gewoon niet vrolijk van. Twee keer ben ik er geweest in al die jaren. Ze hebben voor kinderen wel leuke spullen om te knutselen.
Gekocht:
Krabvlees in blik
Gilette scheermesjes
Op=op kom ik juist wel graag. Ik koop daar meestal douchegel, deodorant etc.
Ik vind de Blokker juist wel een leuke winkel. Vind ook wel dat ze daar leuke en kwalitatief goede spullen hebben, alleen zijn sommige spullen wel duur.
Maar bijvoorbeeld pannen heb ik laatst nog bij Blokker gekocht. Dat soort dingen moeten goed zijn en voor mijn gevoel zijn pannen van de Action niet goed.
Maar bijvoorbeeld pannen heb ik laatst nog bij Blokker gekocht. Dat soort dingen moeten goed zijn en voor mijn gevoel zijn pannen van de Action niet goed.

forumdame2011 schreef: ↑03-03-2018 11:12Die daar in de buurt ligt (bij die canvas schilderijen doeken).

zaterdag 3 maart 2018 om 11:38
Op = Op kom ik ook regelmatig.Kwebbeltje91 schreef: ↑03-03-2018 11:36De blokker kom ik ook nauwelijks meer. De laatste keer dat ik er iets kocht, was iets in de aanbieding.
Op=op kom ik juist wel graag. Ik koop daar meestal douchegel, deodorant etc.
Deo voor mijn man en mousse voor mij zijn er goedkoper. Maar je moet wel goed opletten want sommige dingen zijn dan weer duurder dan in een andere winkel.
Maar de Taft mousse is 3 voor 5 euro. In de gewone winkel kostten ze bijna 3 of 4 euro per stuk.
minnimouse wijzigde dit bericht op 03-03-2018 11:39
0.46% gewijzigd

zaterdag 3 maart 2018 om 11:41
Precies.stripverhaal schreef: ↑03-03-2018 11:34Heel veel huismerken/budget merken worden gewoon door een bekend merk gemaakt. Maar de afnemer bedingt een maximale kostprijs en voor die prijs levert de producent een bepaalde kwaliteit onder een andere naam dan hun eigen product, aangezien de kwaliteit niet hetzelfde is. Dus dat de producent ook een bekend merk produceerd zegt niets over de kwaliteit.
zaterdag 3 maart 2018 om 11:47
Het publiek en personeel maakt inderdaad erg uit voor de winkel. Helaas is het vaak zo dat het personeel uit dezelfde buurt komt en van hetzelfde slag is als het publiek. Maar dat geld niet alleen voor de Action. Ik kwam vroeger weleens in Amsterdam Osdorp en daar was het vooral op woensdagmiddag overal een pest bende. De hele Schoenenreus lag vol schoenen op de grond, alle bakken bij de Zeeman waren compleet overhoop getrokken en door elkaar gegooid. Het was zo erg dat het personeel niet eens meer ging opruimen want het had toch geen zin. Het vernieuwen van de wijk heeft wel enig sinds geholpen, het is al een stuk beter dan 15 jaar geleden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

zaterdag 3 maart 2018 om 14:40
Nou TO heb je even:
Ovulatietesten (veeeel goedkoper dan clearblue etc)
Sponsjes
Gele doekjes
Schuur
Latex handschoenen
Vochtige schoonmaakdoekjes (handig ivm je bureau schoonmaken)
Allesreiniger/Glorix
Aliminiumfolie
Boterhamzakjes
Tupperware bakjes
Mop
Bezem
Kaarrsen en waxinelichtjes
Handdoekenen theedoeken
Bakblikken
Badschuim/deo
Maanverband weggooizakjes
Snoepgoed
Ovulatietesten (veeeel goedkoper dan clearblue etc)
Sponsjes
Gele doekjes
Schuur
Latex handschoenen
Vochtige schoonmaakdoekjes (handig ivm je bureau schoonmaken)
Allesreiniger/Glorix
Aliminiumfolie
Boterhamzakjes
Tupperware bakjes
Mop
Bezem
Kaarrsen en waxinelichtjes
Handdoekenen theedoeken
Bakblikken
Badschuim/deo
Maanverband weggooizakjes
Snoepgoed
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

zaterdag 3 maart 2018 om 14:43
Pannen vind ik ook belangrijk dat die goed zijn. Gelukkig heb ik van de AH pannenactie vorig jaar nog een heleboel goede pannen.minnimouse schreef: ↑03-03-2018 11:36Ik vind de Blokker juist wel een leuke winkel. Vind ook wel dat ze daar leuke en kwalitatief goede spullen hebben, alleen zijn sommige spullen wel duur.
Bedacht me dat ik pasgeleden wel naar de Blokker ben geweest. Mijn jas werd lelijk van de pluisjes dus toen heb ik zo'n apparaatje gekocht om dat weg te halen. Heel blij mee want jas ziet er weer mooi uit. Ook kocht ik er weleens van die stoffen boodschappentassen die je makkelijk opvouwt omdat ik geen plastic tassen wil.
zaterdag 3 maart 2018 om 15:08
Hier in het dorp zit een hele fijne action, nooit druk, opgeruimd, vriendelijk personeel. Ik kom er best vaak en koop er eigenlijk van alles:
- schoonmaakspul (
wondersponsjes)
- douchespul, deo
- rompertjes en pyamas voor uk (blijven verrassend mooi en zijn voor hem ideaal qua pasvorm)
- bakpapier, vriezerzakjes, bakjes
- inpakpapier en toebehoren
- speelgoed van vtech en fisherprice
- ovulatie & zwangerschapstesten
- waxinelichtjes
- opbergdozen
- hondenspeeltjes
- dekentjes voor op de bank
- verf, knutselspullen, schriftjes, pennen, etc.
- schoonmaakspul (

- douchespul, deo
- rompertjes en pyamas voor uk (blijven verrassend mooi en zijn voor hem ideaal qua pasvorm)
- bakpapier, vriezerzakjes, bakjes
- inpakpapier en toebehoren
- speelgoed van vtech en fisherprice
- ovulatie & zwangerschapstesten
- waxinelichtjes
- opbergdozen
- hondenspeeltjes
- dekentjes voor op de bank
- verf, knutselspullen, schriftjes, pennen, etc.
zaterdag 3 maart 2018 om 17:06
De Wibra heeft ook heel veel bakspullen.fashionvictim schreef: ↑02-03-2018 20:43Ik hou van de Action. Kom er net vandaan. Had een bakblik nodig. Bij de Hema hadden ze sowieso geen bakblikken. Bij Blokker kostte het blik dat ik nodig had 26,95. Ik ben gierig, dus ik dacht: hmm, toch even bij Action kijken. En ja hoor. Zelfde blik, zelfde maat, 4,99.
Geen wonder dat Hema en Blokker zo goed als failliet zijn. IAction.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 3 maart 2018 om 17:35

zaterdag 3 maart 2018 om 18:16
Ik vandaag een krijtbord in de vorm van een luchtballon voor de kinderen, in het 'mandje' kan je dan een paar krijtjes doen. Iets groter had ik hem leuker gevonden, maar dan was een plekje er voor vinden in huis ook moeilijker geweest.Kwebbeltje91 schreef: ↑03-03-2018 17:29Ja de Wibra ga ik ook altijd even in, als ik in de buurt ben.
Vorig jaar een stel handschoenen gekocht, zitten prima! En vanmiddag een sjaal gekocht.
Action lag niet op de route vandaag, komt volgende week weer.

zaterdag 3 maart 2018 om 18:44
Leuk!YellowLemonTree schreef: ↑03-03-2018 18:16Ik vandaag een krijtbord in de vorm van een luchtballon voor de kinderen, in het 'mandje' kan je dan een paar krijtjes doen. Iets groter had ik hem leuker gevonden, maar dan was een plekje er voor vinden in huis ook moeilijker geweest.
Action lag niet op de route vandaag, komt volgende week weer.
zaterdag 3 maart 2018 om 20:01
Sinds ik de Action ken vraag ik me serieus af waar winkels als de Hema, Blokker en Bijenkorf het lef vandaan halen om bepaalde prijzen te vragen.
Ik had een karaf nodig, de Action lag niet op mijn route maar de Blokker wel,
€19,99 bij de Blokker, uiteindelijk toch maar even gewacht en ja hoor bij de Action €4,99, ik snap niet waarom sommige winkels hun prijzen niet verlagen, niet zo raar he dat de omzet blijft dalen.
Ik had een karaf nodig, de Action lag niet op mijn route maar de Blokker wel,
€19,99 bij de Blokker, uiteindelijk toch maar even gewacht en ja hoor bij de Action €4,99, ik snap niet waarom sommige winkels hun prijzen niet verlagen, niet zo raar he dat de omzet blijft dalen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

zaterdag 3 maart 2018 om 20:13
Wat een kutwinkel is Action.
Alles zo goedkoop mogelijk. Een weggooit maatschappij krijg je er van. Lekker voor het milieu. Maar als je kijkt naar de gemiddelde Action-klant dan weet die niet eens wat milieu is. De onderkant van de samenleving komt er.
Als we gaan leven in een wereld vol weggooispullen en weggooi kleding (Primark) is het met onze wereld snel gedaan. Wee onze (klein)kinderen.
Alles zo goedkoop mogelijk. Een weggooit maatschappij krijg je er van. Lekker voor het milieu. Maar als je kijkt naar de gemiddelde Action-klant dan weet die niet eens wat milieu is. De onderkant van de samenleving komt er.
Als we gaan leven in een wereld vol weggooispullen en weggooi kleding (Primark) is het met onze wereld snel gedaan. Wee onze (klein)kinderen.