Dom geweest!
zondag 4 december 2016 om 01:41
Ik geef nu meteen al toe, mijn fout.
Ik ben lid van de bibliotheek, maar er een paar jaar niet geweest. Ik wilde het dit jaar dus opzeggen, maar omdat het nu al maanden een complete chaos in mijn hoofd is, ben ik het vergeten. Nu is er een paar dagen geleden 50 euro afgeschreven voor 2017, maar eigenlijk kan ik dit geld niet missen in verband met zorgkosten en andere rekeningen. Even voor de goede orde; Ik kan normaal heel goed met geld omgaan, maar omdat het nu echt niet lekker gaat is het me gewoon totaal ontschoten. Geen ruimte meer in mijn kop.
Ik zit me hier nu al te verdedigen.
Ik begrijp het best als mijn geld nu gewoon naar de bieb gaat, omdat ik het eerder had moeten opzeggen, maar weet iemand van jullie of er misschien nog een mogelijkheid is om dat geld terug te krijgen?
Ik kan het terugboeken via internetbankieren, maar ik ben een beetje bang dat ik dan aanmaningen ga krijgen, dus ik doe het nog maar niet.
Dom, ik weet het, heel dom.
Ik ben lid van de bibliotheek, maar er een paar jaar niet geweest. Ik wilde het dit jaar dus opzeggen, maar omdat het nu al maanden een complete chaos in mijn hoofd is, ben ik het vergeten. Nu is er een paar dagen geleden 50 euro afgeschreven voor 2017, maar eigenlijk kan ik dit geld niet missen in verband met zorgkosten en andere rekeningen. Even voor de goede orde; Ik kan normaal heel goed met geld omgaan, maar omdat het nu echt niet lekker gaat is het me gewoon totaal ontschoten. Geen ruimte meer in mijn kop.
Ik zit me hier nu al te verdedigen.
Ik begrijp het best als mijn geld nu gewoon naar de bieb gaat, omdat ik het eerder had moeten opzeggen, maar weet iemand van jullie of er misschien nog een mogelijkheid is om dat geld terug te krijgen?
Ik kan het terugboeken via internetbankieren, maar ik ben een beetje bang dat ik dan aanmaningen ga krijgen, dus ik doe het nog maar niet.
Dom, ik weet het, heel dom.
zondag 4 december 2016 om 23:08
Hier bij de bieb is het zo dat als je niet betaald, je abo niet wordt verlengd. net omgekeerd dus
Overigens heb ik vorig jaar mijn abo opgezegd, ik ben vanaf klein kind lid geweest, echt wel meer dan 40 jaar!
Toch netjes opgezegd, totaal geen antwoord op gehad, echt helemaal niks.
Nu hoeven ze me helemaal niet te prijzen ofzo hoor, maar normaal krijg je toch een bericht als je iets opzegt, of je toch echt geen lid wilt blijven ofzo.
Echt, ik vond dit een enorme afknapper
Overigens heb ik vorig jaar mijn abo opgezegd, ik ben vanaf klein kind lid geweest, echt wel meer dan 40 jaar!
Toch netjes opgezegd, totaal geen antwoord op gehad, echt helemaal niks.
Nu hoeven ze me helemaal niet te prijzen ofzo hoor, maar normaal krijg je toch een bericht als je iets opzegt, of je toch echt geen lid wilt blijven ofzo.
Echt, ik vond dit een enorme afknapper
maandag 5 december 2016 om 08:35
quote:viva1966 schreef op 04 december 2016 @ 19:12:
[...]
Omdat jij dingen ten onrechte aanneemt zijn die andere matennaaiers????Ik dacht precies hetzelfde. In veel gevallen is het maandbedrag lager als je per jaar betaalt, dus dat zal de reden zijn geweest voor de afschrijving. Na een jaar is de opzegtermijn vaak een maand. Dus "februari of zo" zal wel maart geweest zijn. Je moet voor het einde van de maand opzeggen en dus is het logisch dat je dan nog voor maart en april (= tot mei) moet betalen. Kun je lullig vinden maar het stond vast en zeker in de voorwaarden.
[...]
Omdat jij dingen ten onrechte aanneemt zijn die andere matennaaiers????Ik dacht precies hetzelfde. In veel gevallen is het maandbedrag lager als je per jaar betaalt, dus dat zal de reden zijn geweest voor de afschrijving. Na een jaar is de opzegtermijn vaak een maand. Dus "februari of zo" zal wel maart geweest zijn. Je moet voor het einde van de maand opzeggen en dus is het logisch dat je dan nog voor maart en april (= tot mei) moet betalen. Kun je lullig vinden maar het stond vast en zeker in de voorwaarden.
maandag 5 december 2016 om 08:39
dinsdag 6 december 2016 om 10:59
Ik ben net zo'n sufferd als Kunai, en heb weer het abonnement voor de Ouders van Nu voordeelpas vergeten op tijd op te zeggen. Ben twee maanden te laat dus betaal weer voor het heel jaar. Nu is het maar 15 euro, maar nu zat ik me ineens af te vragen of ik niet in mijn recht sta als ik zeg dat ik 5/6 van het geld terug wil?
dinsdag 6 december 2016 om 11:13
quote:Kastanjez schreef op 06 december 2016 @ 10:59:
Ik ben net zo'n sufferd als Kunai, en heb weer het abonnement voor de Ouders van Nu voordeelpas vergeten op tijd op te zeggen. Ben twee maanden te laat dus betaal weer voor het heel jaar. Nu is het maar 15 euro, maar nu zat ik me ineens af te vragen of ik niet in mijn recht sta als ik zeg dat ik 5/6 van het geld terug wil?Ik snap dit niet, Je geeft toch zelf al aan dat het je eigen domme fout is? Neem je verlies en zeg gewoon nu meteen het abonnement op. Dan zit je er volgend jaar niet meer aan vast.
Ik ben net zo'n sufferd als Kunai, en heb weer het abonnement voor de Ouders van Nu voordeelpas vergeten op tijd op te zeggen. Ben twee maanden te laat dus betaal weer voor het heel jaar. Nu is het maar 15 euro, maar nu zat ik me ineens af te vragen of ik niet in mijn recht sta als ik zeg dat ik 5/6 van het geld terug wil?Ik snap dit niet, Je geeft toch zelf al aan dat het je eigen domme fout is? Neem je verlies en zeg gewoon nu meteen het abonnement op. Dan zit je er volgend jaar niet meer aan vast.