Geld & Recht alle pijlers

Eindejaarsuitkering....kassa!!!!!

20-12-2012 12:29 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen komt het bedrag maar ontving gisteren al mijn salarisstrook....KETSJING!!!!!

Was meer dan ik verwacht had.

Het grootste gedeelte gaat op de spaarrekening maar morgenavond ook nog even lekker de uitverkoop in
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
fijne momenten zijn dat he?

ik doe altijd de grote jaarlijkse uitgaven op dit moment, grote beurt auto, verzekering auto enz. en de rest naar de spaarrekening voor de vakantie.
Wat fijn! Geniet ervan

Hier voor het eerst geen eindejaarsuitkering dit jaar ivm mindere resultaten bedrijf. We zijn blij dat we het nieuwe jaar met alle collega's in kunnen gaan
quote:missverrektekoekwous schreef op 20 december 2012 @ 12:32:

Wat fijn! Geniet ervan

Hier voor het eerst geen eindejaarsuitkering dit jaar ivm mindere resultaten bedrijf. We zijn blij dat we het nieuwe jaar met alle collega's in kunnen gaan

Dank je...ook fijn dat je je baan houdt.

Off topic: vind jou nick en avater echt té leuk hahaha.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Wow, lekker, geniet ervan!

*Gaat bij UWV informeren wanneer mijn eindejaarsuitkering wordt bijgeschreven*
Lekker!

In mijn sector is de eindejaarsuitkering maar een klein percentage, maar goed, ondanks dat toch mooi meegenomen. Vriend krijgt twee keer een 13e maand en winstdeling, dus hij kan best iets aan mij afstaan.

Het grootste deel gaat naar de spaarrekening want die moet na een jaar van verbouwingen ontzettend aangevuld worden.
Hier ook! Allebei! Morgen meteen nieuwe gordijnen uitzoeken, want die hebben we nog niet. Verder nog wat dingen voor de aankomende baby aanschaffen en de rest lekker op de spaarrekening.
bij ons wordt eindejaarsuitkering van Lief omgezet in een andere auto, aangezien hij de zijne vorige week donderdag in de prak heeft gereden. Had het liever ook ergens anders aan uitgegeven, maar helaas pindakaas.

Volgens mij krijg je van het UWV geen eindejaarsuitkering...alleen vakantie geld (dat is ook wat ingehouden wordt van je uitkering of mag ik nu een onverwacht extraatje verwachten???)
Wat heerlijk! Geniet ervan! :-)
Hier geen eindejaarsuitkering, maar een 13de maand. Bonus komt pas begin volgend jaar, hangt gedeeltelijk van mijn beoordeling af.

Het meeste gaat hier ook naar de spaarrekening. Eerste week januari wil ik mezelf nog wel eens een dagje te buiten gaan met uitverkoop shoppen.
13e maand(wel 50% eraf om de staat te ondersteunen) maar je krijgt het toch maar zomaar. Gaat hier meteen naar de spaarrekening.Ook zo lekker dat we het niet hoeven te gebruiken voor openstaande rekeningen of nog erger, een nieuwe stofzuiger of zoiets stoms.
Hier was het al bij het salaris in november gestort

Was toch weer een leuk bedrag extra!

Partner ook en we zetten het voorlopig even op de spaarrekening.
quote:sprokkelientje schreef op 20 december 2012 @ 12:33:

[...]

Dank je...ook fijn dat je je baan houdt.

Off topic: vind jou nick en avater echt té leuk hahaha. Dank je wel
Hier geen eindejaarsuitkering ivm geen winst en over een uur weet ik of ik mag blijven werken.

Maar TO het is je gegund!!!
Als ik het zo lees, dan heeft het merendeel van Nederland het toch nog wel heel goed, ondanks de recessie. Begrijp niet dat zoveel mensen nog zoveel te klagen hebben!
Meesje en Koekwous, ik hoop dat jullie je baan mogen houden.

Ik krijg het morgen. Vanwege CAO wijzigingen is het meer geworden. Dat vind ik niet erg.
quote:meesje2010 schreef op 20 december 2012 @ 12:45:

Hier geen eindejaarsuitkering ivm geen winst en over een uur weet ik of ik mag blijven werken.

Ik duim voor je!

Ik hoop op een mooi kerstcadeau voor je!

Hier ook van man en mij een eindejaarsuitkering. Gaat naar de spaarrekening, in januari komt de nieuwe keuken (en dit jaar al aardig wat extra gekocht/verbeteringen aan het huis gedaan) dus die moet weer gevuld worden.
quote:LouisaVuitton schreef op 20 december 2012 @ 12:47:

Als ik het zo lees, dan heeft het merendeel van Nederland het toch nog wel heel goed, ondanks de recessie. Begrijp niet dat zoveel mensen nog zoveel te klagen hebben!Zat jij niet al aan de cocktails?

Ik ga duimen! Je werk behouden is nu een heel mooi eindejaarscadeau als je in onzekerheid zit
quote:LouisaVuitton schreef op 20 december 2012 @ 12:47:

Als ik het zo lees, dan heeft het merendeel van Nederland het toch nog wel heel goed, ondanks de recessie. Begrijp niet dat zoveel mensen nog zoveel te klagen hebben!

Mensen die zonder baan zitten, of een partner zonder baan hebben, die zullen de recessie zeker wel merken.

Mensen die hun baan gewoon nog hebben, die mogen wat mij betreft eigenlijk niet klagen.
Meesje, ik hoop dat je gesprek goed gaat!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 20 december 2012 @ 12:49:

Meesje en Koekwous, ik hoop dat jullie je baan mogen houden.

Ik krijg het morgen. Vanwege CAO wijzigingen is het meer geworden. Dat vind ik niet erg.Gelukkig is eventueel ontslag niet aan de orde, maar lief van je!
Ik hoop dat het UWV snel de aanvraag voor mijn ww uitkering behandeld, tot die tijd moet ik de 13 maand gebruiken om de vaste lasten te betalen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven