Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Nouhou, de zonnebrandcreme was bij alle drie de etos-sen waar ik was, gewoon op :(
hiltje, die frambozen voor de Pavlova haal je gewoon met korting uit de diepvries
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 03 mei 2011 @ 08:07:

hiltje, die frambozen voor de Pavlova haal je gewoon met korting uit de diepvries

Neee, op de Pavlova horen verse.

Maar bij mij op de markt krijg je die vaak voor 1,50 per doosje, bij de supermarkt is dat minstens het dubbele.
Haha mijn vriend en ik bedachten gisteren, laten we eens de meterstanden gaan uitrekenen. We wonen hier nu sinds begin februari en we waren wel eens nieuwsgierig wat we hadden verbuikt tot nu toe.

We betalen 70 euro voorschot

We hebben gemiddeld voor 45 euro per maand verbruikt

We waren ingeschat op 49 en dat vond ik wat weinig dus heb m waar wat omhoog gegooid, maar achteraf is het dus een redelijk correcte inschatting geweest. Nou ja we laten hem zo maar staan, mocht het een strenge winter worden hoeven we niet ineens teveel terug te betalen.

Zijn we dus toch zuiniger met energie dan we dachten :D

@Hiltje: waarom wil je eigenlijk niet aan geldterugvraagacties en dat soort dingen doen? Geld is toch geld?
quote:Captain_Obvious schreef op 03 mei 2011 @ 07:31:

Nouhou, de zonnebrandcreme was bij alle drie de etos-sen waar ik was, gewoon op :(

Agossie...

Hier nog volop te verkrijgen hoorde ik van een collega.

En het is een product wat ze ook verkopen en in het assortiment zit, dus ik zou het later gewoon nog een keer proberen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
-geen fatsoenlijk internet voorhanden- 1. weet iemand of er een lidl in harderwijk zit ? 2. heeft lidl dolfinarium-entreekaartjes te koop of was dat voor iets anders ? 3. als die entreekaartjes te koop zijn kun je dan met de kassabon naar binnen of moet je nog handelingen uitvoeren op internet ofzo ?
Wow!! Klinkt lekker Hiltje!! Ben je op zo'n avond lang bezig met het eten?

@Ibi

Balen is dat hé? Nou ja, gewoon zsm niet meer aan denken
andere tips voor dolfinariumkorting -zonder printer- zijn natuurlijk ook welkom.
he moppetoet,

ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar ik heb nog kortingsbonnen liggen voor het dolfinarium. zijn geldig tot 30/6/2011 en de prijs wordt 23.95 entree+droommenu (*friet met en frinkandel) maximaal 6 personen per waardecheque

mocht je die willen ontvangen, stuur me maar een email met adres, dan verstuur ik ze per post naar je toe.

catharina _ kersten @ live.nl (en meldt t hier ff, kijk niet vaak op die email)

(nog meer mensen die ik kan blijmaken?)
als je air-miles spaart, kun je ook voor de airmiles kaartjes voor het dolfinarium (of andere atracties) bestellen.

Dolfinarium 2.500 p.p. of 1.375 + 10 euro.

kaartjes krijg je thuis gestuurd.

Lidl in Harderwijk: Amperestraat 6, zie daar niks over Dolfinarium staan.
volgens mij staan er ook bonnen voor het dolfinarium in de postcodeloterij agenda, die kun je uitscheuren en hoef je niet te printen. Even iemand zoeken die die agenda heeft (iedereen die lid is van de PC loterij volgens mij)
Volgens mij IS Moppetoet nu in Harderwijk? Gezien haar vraag over de LIdl in H en geen fatsoenlijk internet of printer voorhanden hebben?

Mop, misschien kun je in de lokale bieb iets printen? of een computerzaak? Zal even voor je gaan googlen.
De site van de ANWB geeft wel aan dat je tijdelijk 5 euro korting krijgt, maar de link is niet aanklikbaar.

Er zit een ANWB in Harderwijk, misschien even vragen?

Bleek 102

3841 GC Harderwijk

Hier is de link, rechts onderin kom je op een bestelformulier. MIsschien vragen of de ANWB ze voor je wil printen?

https://www.anwbentreebew ... olfinarium-kampioen-actie

Je krijgt de bonnen na betaling in je mailbox en dan zou je ze in de bieb kunnen uitprinten ofzo.

Ik mail je even met mijn telefoonnummer, als ik iets voor je kan doen (printen en faxen ofzo?) dan moet je het even laten weten.

En anders vragen bij de VVV, misschien hebben zij een kortingsbon.
quote:Atelier_madame schreef op 03 mei 2011 @ 10:06:

Haha mijn vriend en ik bedachten gisteren, laten we eens de meterstanden gaan uitrekenen. We wonen hier nu sinds begin februari en we waren wel eens nieuwsgierig wat we hadden verbuikt tot nu toe.

We betalen 70 euro voorschot

We hebben gemiddeld voor 45 euro per maand verbruikt

We waren ingeschat op 49 en dat vond ik wat weinig dus heb m waar wat omhoog gegooid, maar achteraf is het dus een redelijk correcte inschatting geweest. Nou ja we laten hem zo maar staan, mocht het een strenge winter worden hoeven we niet ineens teveel terug te betalen.

Zijn we dus toch zuiniger met energie dan we dachten :D

@Hiltje: waarom wil je eigenlijk niet aan geldterugvraagacties en dat soort dingen doen? Geld is toch geld?Hou er rekening mee dat je in de koudste maanden vh jaar veel meer verbruikt dan in de warmere maanden. Echt veel meer aan gas. Maar meestal is de inschatting vh energiebedrijf wel redelijk en bijhouden of dat ongeveer klopt is uiteraard altijd een goed idee.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 mei 2011 @ 02:17:

Ik baal een beetje. Mijn afwasmiddel was op en ik gebruik altijd dreft en hoor dat te kopen als het in de aanbieding is maar dat was ik vergeten dus heb het voor de volle prijs gekocht. Kwam ik thuis zette ik hem in mijn gootsteenkastje stond er nog een fles. Vond dat al zonde maar toen ik vandaag bij de Bas liep en zag dat 2 xl flessen dreft nu 3 euro waren ipv. die 2 euro voor 1 kleine fles die ik betaald heb vind ik het helemaal zonde!

Kan je die ene fles niet terugbrengen? Als je zegt dat je er nog had staan?
quote:SalineXL schreef op 03 mei 2011 @ 11:14:

Sommige dingen moet je echter wel kopen. Zag die bonnen van AH hier voorbij komen. Weet iemand of je die bonnen ook met een handscanner kan scannen vanaf een smartphone?Geen idee, maar gewoon proberen toch? Je kunt 't product altijd terugleggen als het niet werkt. En bij een bieb ofzo kun je vaak ook wel printen. Of bij een copie shop.
quote:_jessie_ schreef op 03 mei 2011 @ 13:52:

[...]

Hou er rekening mee dat je in de koudste maanden vh jaar veel meer verbruikt dan in de warmere maanden. Echt veel meer aan gas. Maar meestal is de inschatting vh energiebedrijf wel redelijk en bijhouden of dat ongeveer klopt is uiteraard altijd een goed idee.We hebben toevallig in februari/maart best nog veel gestookt alleen de afgelopen maand de verwarming niet meer aangehad.. dus ik denk dat ik hem gewoon op 70 laat staan en kan hem altijd nog naar beneden zetten! Afrekening komt in november dus de échte koude periode moet dan nog komen.
Vandaag de gratis zonnebrandspray van Etos gehaald. Handig flesje voor in mijn tas, hadden alleen nog factor 15, maar ach, ik klaag niet . Tip van mij, voor mensen die in Assen, Groningen, Purmerend of Vlaardingen wonen: op 20 mei kun je gratis een kopje koffie met appeltaart eten bij Granny's. Even verwijzen naar de nieuwsbrief, en klaar. Eet smakelijk!
Hallo allemaal,

Op dit moment heb ik geen tip, maar vandaag had ik wel een klein meevallertje bij de Hoogvliet.

Ik kreeg gratis een bak ijs mee (kletskoppenijs), en het ijs is nog tot 2012 goed.

Hoe doen jullie het met verkopen op Marktplaats? Als ik iets op Marktplaats zet, ben ik al blij dat er een view is. Verder vergelijk ik de prijzen en probeer net iets onder dezelfde aanbieders te zitten, en ik doe er ook altijd een foto en omschrijving bij.

Het enige wat ik ooit heb verkocht via Marktplaatst was een CD...
Ik heb geen zin in alle rompslomp rond het verkopen via marktplaats. De kleding die ik weg doe, is gewoon aan vervanging toe, denk niet dat ik iemand anders daar nog een plezier mee kan doen. En als het te groot/te klein is breng ik het naar de kringloop.

En als ik iets heb wat nog wel bruikbaar is maar wat ik heb gekregen ofzo, dan vraag ik in mijn omgeving of ik er iemand blij mee kan maken. Of geef het aan de kringloop.
Ik heb net wel redelijk wat kleding via Marktplaats verkocht. Al iets van 300,- mee verdiend.

Maarrrr....dit was wel allemaal heel goede kleding van goede merken en dan nog verkoopt lang niet alles. Overblijfseltje uit mijn geld moet rollen club, dat ik nog veel duur spul had liggen. En het is echt veel werk en gedoe.

Het meest vrekkerige eraan was ook dat ik uiteindelijk besloot om een aantal mooie dingen toch zelf te houden. Had ik dan heel lang niet aangehad maar zag ik opeens weer met andere ogen. En waarom zou ik dat voor een habbekrats verkopen als ik er zelf opnieuw plezier van kan hebben.

Een nieuwe vrekkenactie van mij is dan ook om niet alles weg te gooien maar gewoon heel erg lang met kleding te doen.
bedankt voor alle lieve hulpaanbiedingen. kan iemand nakijken wat de reguliere entree is van het dolfinarium ? volwassene en kind. ik heb geprobeerd op de site van het dolfinarium te kijken maar mijn simpele telefoon kan het niet aan. ik denk dat ik binnenkort een antivrekactie ga doen en een fatsoenlijke smartphone ga kopen.
Kinderen t/m 2 jaar:

GRATIS

Kinderen 3 t/m 11 jaar:

¤ 22,50 p.p.

Volwassenen:

¤ 25,00 p.p.

Senioren (65+):

¤ 22,50 p.p.

Mindervaliden:

¤ 22,50 p.p.

NB. de entreeprijzen worden in de maanden juli & augustus met ¤ 1,00 verhoogd. Prijswijzigingen voorbehouden.

Bezoekers met een handicap, die niet in staat zijn ons park zelfstandig te bezoeken, mogen gratis één begeleider per persoon meenemen.
bedankt !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven