Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook al een helemaal kortingskaartjes van de ah voor de Efteling.

Wie er wil kan mailen naar mariet@xs4us.nu

Ik hoor het wel.
Starshine, je hebt me niet beledigd hoor, het is toch ook gewoon te sneu voor woorden, laten we wel wezen.

maar goed, ik heb ze weer in huis, ben wel naar de aldi gegaan (om het ook nog over vrekken te hebben) waar ze godzijdank gewoon weer pesto hadden deze week (is uit het normale assortiment bij mijn aldi, en ik eet graag pasta met pesto) dus ik ben weer glucklich. Allemaal kaas, afbakbroodjes e.d. gescoord, ikh eb een huis vol eten. Toch maar daar wasverzachter gekocht (nog nooit gehad) ik hoop dat het wat is, anders meng ik het met wat ik nog heb van Robijn.
gelukkig maar, ik begrijp dat gedoe met tabak zo goed. Vroeger bewaarde ik ook al die pakjes met gruis voor 'slechte tijden'.
Soms is vrekken wel gedoe hoor.

Naar de Trekpleister. Heeft u ook die Gilette geld-terug-actie? Onnozel kassameisje dat er net werkt. Hele foldertje doorlopen: volgens mij niet meer deze week. Ik: volgens mij wel. Gevonden, het staat in het foldertje. Ik word met een handgebaar naar achter in de zaak verwezen. Vind de juiste venus gilette. Gelukkig zegt nog iemand tegen me: je moet wel de speciale actieverpakking hebben. Ik naar de bedrijfsleidster die net uitgebreid in gesprek staat met een ander vrek over een andere actie. Wachten, wachten, wachten.

Inderdaad: ik moet een andere verpakking hebben. Die staan in een display verderop.

Gelukkig gevonden. Nu thuis verpakking eraf slopen, dingen invullen, bewaarde bon opzoeken en alles opsturen.

Gelukkig ook nog foam voor in mijn haar gevonden bij de Trekpleister, 2 voor de prijs van1 en deo's van nivea 3 voor 5,- euro. Had ik beiden nodig en ik was een goede aanbieding aan het afwachten (3 halen 2 betalen is niet vrek genoeg, minstens 50% korting wil ik).

Op naar de AH met mijn bonnen die ik hier gescoord had. Ik was vergeten tassen mee te nemen en moest dus 2 plastic tassen kopen van 0,25 cent per stuk. Slechte vrek vond ik mezelf....schuldgevoel....nu was eigenlijk mijn hele voordeel op dat diepvriesfruit al weer naar de klote. Maar goed...niet zo streng zijn voor mezelf, ik doe mijn best.

Bij de kassa keek het meisje verbaasd naar de bonnen, die kwam ze blijkbaar niet elke dag tegen. De bedrijfsleidster moest haar helpen ik hield vrolijk de hele rij voor de kassa op. Het toiletpapier lukte niet. Ik had per ongeluk de 2-lagen gepakt ipv 3 lagen. Afgrekend en terug de winkel in en het pleepapier omruilen en dat vervolgens afrekenen bij de aparte service balie.

Daar ook maar even gevraagd naar de aanbieding voor de zalm met 50% korting. Tsja...die hadden ze niet binnen gekregen maar verwachten ze elk moment. Nee, de aanbieding is nu niet langer geldig, tot zaterdag maar. Maar u kunt wel bellen of de aanbieding binnen is, zodat u niet voor niets hoeft te komen.

Vervolgens nog een eind lopen met mijn tassen met coca cola (ook van de bonnen) en die twee pakken met bloed, zweet en tranen verkregen pleepapier, want ik ben nu ook te beroerd om mijn auto in de betaald parkeren garage te zetten.

Morgen nog apart naar de markt en de Lidl en wellicht weer terug naar de AH voor die gogvergeten zalm, maar dan niet vergeten eerst te bellen.

Nu weet ik weer waarom ik niet vrekte toen ik nog een carriere had. Tijd is geld en vrekken kost dus tijd maar bespaart wel geld.

En toen ik nog hard werkte had ik geen tijd maar wel geld en betaalde ik graag voor het gemak en geen gedoe.

Ach ja...voor beiden valt wat te zeggen......
Maar bij de AH is het toch zo dat je een soort bonnetje kan krijgen als een aanbieding op is? Had dat niet gemogen voor die zalm dan? (dat hangt iig bij mij in de Ah zo'n bordje dat je voor uitverkochte aanbiedingen alsnog geholpen kunt worden)

Ja, het is soms veel werk he vrekken, ik voelde me ook stom vandaag bij aldi, ook tasjes vergeten, ik vind het ook zo slecht voor milieu die tasjes. Terwijl ik van mijn T-mobile punten (toen ik nog T-mobile had) een gratis fietstas bij elkaar gespaard heb. Misschien tip voor T-mobile gebruikers, een vriend van mij wist het niet ,maar je kunt meedoen met punten sparen, voor elke euro van je rekening krijg je 1 , 2 of 3 punten (hangt ervanaf hoe lang je erzit) en daarmee kun je gratis dingen krijgen. Ik heb een lamp, fietstassen (2x al, de 1e was na 2 jaar kapot gegaan) , kaartjes voor boom chicago , kaartjes voor pretpark, bioscoopbon gescoord. En je kunt ook je punten inwisselen om een donatie te doen aan warchild, heb ik ook een aantal malen gedaan.
Bij AH kun je inderdaad een tegoedbon krijgen als de aanbieding op is (tenzij op=op actie natuurlijk). bij de servicebalie, heet een reclamevoucher. Zelf nooit gedaan eigenlijk.

gister leuke verrassing in de post. Tijdje terug opgegeven voor het testpanel van viva en kreeg dus pakketjes thuis met shampoo en conditioner om te testen. erg leuk en is toch altijd leuk om onverwachte pakketjes te krijgen
Bij AH kun je inderdaad een tegoedbon krijgen als de aanbieding op is (tenzij op=op actie natuurlijk). bij de servicebalie, heet een reclamevoucher. Zelf nooit gedaan eigenlijk.

gister leuke verrassing in de post. Tijdje terug opgegeven voor het testpanel van viva en kreeg dus pakketjes thuis met shampoo en conditioner om te testen. erg leuk en is toch altijd leuk om onverwachte pakketjes te krijgen

Oooh daar had ik me ook voor opgegeven, ik ga NU n aar beneden kijkenin de brievenbus!

Enneh, bij de Aldi hebben ze nu nep Ben en Jerry's, voor 2,79 .Ik ben dapper doorgelopen met mijn pens, maar voor de slanke mensen onder ons die wel alles kunnen eten, het zag er goddelijk uit
vanaag de kip madras gegeten van de proefpakketjeacktie van pasgeleden. viel tegen, was heel flauw en zat heel weinig smaak aan.

jullie ze al uitgeprobeerd?
Ja ik heb hem ook gegeten, vond het ook niet fantastisch, maar ik had er heel veel lekkere groentes in gedaan, daardoor leek het nog wat. En ik ben vegetarier, dus had het met tahoe gemaakt, en die had ik vrij pittig gekruid en gemarineerd. Maar idd, ik werd er niet wild van.

Mugske , is dat bezorgd door selektvracht? Ik heb een briefje in de bus dat ze langs zijn geweest. Bedrijfsnaam van afzender onleesbaar iets van mokina, hokina

hokna? hoking?
Dolfinarium was leuk. Vrekkentip. Koop 1 kaartje, loop naar de controle, neem de stapel papier, waaronder kortingsbonnen, aan en ga even later terug naar de controle. Vraag om een stempeltje zodat je naar buiten kunt (iets uit de auto halen) en geef de kortingsbonnen aan de rest van je gezelschap, maximaal 5 keer 4 euro korting. Te laat voor mij, maar misschien nog praktisch voor iemand anders.
lekker is dat..dat ze je na betaling kortingsbonnen gaan geven...

Nu heb ik nog 4 kaartjes voor het dolfinarium liggen, maar denk maar niet dat we in korte tijd nog eens heen gaan. Het is niet bepaald naast de deur vauit N-H.
[quote]_yellowlove_ schreef op 04 mei 2011 @ 19:16:

Ja ik heb hem ook gegeten, vond het ook niet fantastisch, maar ik had er heel veel lekkere groentes in gedaan, daardoor leek het nog wat. En ik ben vegetarier, dus had het met tahoe gemaakt, en die had ik vrij pittig gekruid en gemarineerd. Maar idd, ik werd er niet wild van.

[quote]

Ja ik had er alleen paprika, wortel en tomaat in gestopt. Geen uitje ofzo. Wel kipfilet maar die ook niet gekruid. De mix en sich vond ik wel lekker ruiken, maar qua smaak vond ik het echt heel flauw met weer een pittige bijsmaak. Heel apart.

Heb echt in dubio gezeten ook, want ik had voor 1 persoon nog een maaltje over maar heb uiteindelijk de saus weggegooid, ik vond het zo niet lekker. Totaal antivrek, ik gooi normaal écht nooit eten weg..maar kon dit niet wegkrijgen.
@Yellowlove: is inderdaad door selektvracht bezorgd. Heb niet naar de afzender gekeken.

Ik was blijverrast (maar niet genoeg omj 3x hetzelde bericht te plaatsen )

krijg trouwens een boekje met kortingscodes voor webwinkels.

123lens.nl: 10% extra korting (coupon10)

florient.nl: 10% korting t/m31/06/2011 (FLOR3689) (bloemist, misschien voor moederdag?)
quote:marmul schreef op 04 mei 2011 @ 11:04:

Euhm we zouden met zes man ofzo gaan dan.

ik spaar zelf ook maar dat gaat niet zo hard alleen

Superlief van jullie!

Marmul, ik heb 7 kaarten voor je, maar je moet er dus 6?

Mail me je adres even en hoeveel kaarten je wilt hebben, dan stuur ik ze op!
Ik heb een keer via het forum 10 pakjes jippy condooms gehad. Was van iemand die pakjes condooms had rondgegooid in een toneelvoorstelling. Veel plezier van gehad
Hahaha, volgens mij hebben we meer eftelingzegels dan dat we met z'n allen gaan gebruiken hier

Das een mooie deal Yellow!
Op de Mikrogids zit deze week een bon voor 4.- korting pp (max 5 personen) op Walibi Holland. Geldig t/m 31 augustus 2011.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ohhhh, ik heb net een aardbeientaartje met 35% korting bij de Ap gehaald! Had ik al weken zo'n zin in

Ik ben er trouwens achter dat bij mijn Ap je de meeste producten met 35% stickers tegenkomt tussen na de lunch en voor de drukte vvan 5 uur.
Plops lekker hoor!

Ik heb nu ook de shampoo binnen, ben benieuwd. Ik moest ook echt mijn haar wassen, maar ik dacht toen ik het hier las, ik wacht of ze vandaag nog komen, ga het meteen proberen (het is de garnier shampoo van een viva testpanel actie. Lees nu dat het parabenen vrij is, en bijna geheel biologisch afbreekbaar, klinkt goed)
nou ja, ik geef me ook wel eens op voor die testdingen hier, maar ben nog nooit ergens voor uitgekozen.
Ik was de excuusneger denk ik.
Ik word ook nooit uitgekozen

Ben benieuwd wat je er van vindt Yellow.
iemand nog grijze pumps maat 37 nodig? Gratis op te halen of verzendkosten voor eigen rekening (staat op prikbord)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven