Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Hmm leuk al jullie verhalen over de kip madras! Die ga ik zaterdag eten!

Iemand nog goede tips om het wel lekker te maken?! :-)

Nou ja, ik probeer wel gewoon wat met goede kruiden!

Van de week heb ik voor Moederdag (niet vrekkerig) een cadeautje gekocht van Dove bij de Kruidvat, bij 2 Dove producten kreeg je een Wilkinson scheermesje cadeau, dus die ga ik even uitproberen! Die van Venus heb ik nog niet gevonden!
quote:_yellowlove_ schreef op 05 mei 2011 @ 17:29:

Ik was de excuusneger denk ik.

Ik heb gisteren en vandaag de Aquarius en de rijstwafels gehaald met de couponnen van de Albert Heijn. Jeej!

Nog steeds geen Etos gevonden die de zonnebrand nog hebben trouwens.
quote:_yellowlove_ schreef op 05 mei 2011 @ 13:51:

Ik heb een keer via het forum 10 pakjes jippy condooms gehad. Was van iemand die pakjes condooms had rondgegooid in een toneelvoorstelling. Veel plezier van gehad Vrekken en plezier kunnen zo te zien ook in 1 and gaan
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb mijn haar net gewassen met de garnier fructis anti kalk shampoo.

Het voelt heel erg doorvoed en sterk. Ik wilde al tijden eens shampoo proberen zonder siliconen en parabenen, en ik heb nu idd wel het gevoel dat mijn haar schoner is. Nog eens zien hoe het eruit gaat zien als het opgedroogd is.

Vrektips

Op gratiz.nl staan een paar leuke aanbiedingen.

Gratis weight care producten (zo na Pasen weer eventjes lijnen)

Gratis simkaart van Lycamobile (altijd handig extra nummer voor als je geheime zaken wilt regelen )

Gratis bladenbon twv 5 euro als je een NTI gids aanvraagt
Voor iedereen die digitale tv en de zender Holland Doc heeft.. er is nu een programma over voedselbanken e.d. op. Het heet zwart zaad en misschien wel interessant. Is net begonnen dus weet ook niet of het wat is.
Ik heb echt heel goed gevrekt via Marktplaats. Fuchsiaroze hele schattige slippertjes gekocht.

Vandaag kwamen ze binnen.

Bloedmooi. Helemaal leer, de bandjes (in een mooi patroon op je voorvoet) maar ook het voetbed volledig leer. Goed afgewerkt, echt kwaliteit. Gloednieuw, onbelopen zool met sticker er nog onder. Zat perfect, loopt ook goed. Waren dure slippertjes, zag je zo.

Kosten voor mij: 10,75 inclusief verzenden.

Vanmiddag ook uitgebreid op terras gezeten. Dat is niet vrekken maar god wat heb ik genoten van mijn wijntje met uitzicht op het water samen met een vriendin.

En ik had mijn gratis Etos zonnebrand bij me. Ik kan ze nu ook niet meer vinden maar heb er wel twee gescoord in de eerste week.
Nou dat klinkt goed!!! Vooral dat terrasje Helaas moest ik de hele dag werken...
Ik verbaas mij altijd dat jullie regelmatig echt juweeltjes kunnen scoren via Marktplaats. Hoe doen jullie dat toch?!
quote:Lovestar schreef op 05 mei 2011 @ 22:11:

Ik verbaas mij altijd dat jullie regelmatig echt juweeltjes kunnen scoren via Marktplaats. Hoe doen jullie dat toch?!

Ik ben marktplaatskoningin. Op de ander besloten forum heb ik al best veel voor andere mensen opgezocht, en met veel succes .

Zoeken op merken vooral. Een merk waarvan je weet dat het goed is en wat je maat is.

En bereid zijn risico te nemen. Dus niet balen als je een miskoop hebt want als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten gaat het ook wel eens mis.

Nu ik minder geld heb, kan ik me die miskopen ook minder permiteren. Maar toen ik nog goed verdiende kocht ik veel designer op Marktplaats. Vooral hele dure schoenen. Vaak zo goed als nieuw, 1 of 2 keer opgelopen en dan voor 20-30% van de nieuwprijs.

Ik heb een leuke collectie nu.
Opgezocht voor andere mensen....Hoe moet ik mij dat voorstellen Hiltje?
Mooie vangst Hiltje!
quote:hiltje schreef op 04 mei 2011 @ 08:27:

Gisteren bij twee Etossen in de stad, de boel ook al lang op. Terwijl ze het vorige week nog niet hadden en het dus zaterdag of maandag is binnengekomen.

Vast een lading sprinkhanen zoals ons al die filialen binnen gekomen.

Nou ja...ik heb er twee. Factor 30 en factor 15. Vandaag nog even kijken in een filiaal waar ik langs kom. Is in chique buurt dus minder kans dat het al op is (of zie ik dat verkeerd en zijn juist de rijken echtte vrekken?).

Ooit was er een actie bij Etos, waarbij je je oude mascara kon omruilen voor een nieuwe.

Alle Etossen in de stad afgefietst, overal waren ze op.

Mijn vriendin in Rotterdam had hetzelfde, was al op terwijl ze om 9.30 in de winkel was.

Het meisje vertelde haar toen dat ze maar 15 nieuwe mascara's mochten weggeven, en meer niet.

Toen ik dat hoorde heb ik Etos gemaild wat dat nou toch voor rare actie was.

Kreeg ik een waardebon van 5 euro zodat ik alsnog om mascara kon
Ik denk gewoon dat iemand zegt ' Ik wil uggs' en dat hiltje dan marktplaats over gaat struinen?

overigens heb ik een paar weken geleden ook een mooie vangst gedaan: shabbies, suede laarzen. normaal 280 euro, 40 voor betaald. ze zijn wel enkele keren gedragen maar zien er nog supermooi uit! eind zomer eventjes oppoetsen dan zijn ze helemaal top!
Ik heb nog 1,5 strippenkaart liggen, maar hier in de buurt gaat alles met de OV-chipkaart. Kan ik er iemand een plezier mee doen? Of weet je iemand die ze goed kan gebruiken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
het is gewoon mazzel hebben op MP. Voor dansles heb ik vorig jaar bijvoorbeeld mooie nieuwe dansschoenen voor 17 euro (incl verzending) gekocht. In de winkel zijn die dingen minstens 100 euro.

Inderdaad gericht zoeken op je maat + evt merk. Niet bang zijn om scherp te bieden (maar ook weer niet 5 euro bieden voor een heel duur product, wees realistisch), soms een miskoop incasseren (zo heb ik ooit een blousje gekocht dat net te klein is ).

Ik let trouwens ook op wie het aanbiedt. Iemadn die dure nieuwe spullen voor weinig aanbiedt, maar nog maar net een maand op MP te vinden is, die vertrouw ik niet. Mensen die al jaren actief zijn wel.

Andere tip: scroll eens helemaal door naar de oudste adds, die mensen zijn vaak blij dat er uberhaupt nog iemand biedt en dan heb je vaak beet voor een prikkie.
Wat wil je voor de strippenkaart hebben him?

Mijn vrekkenhart huilt, gisteren belachelijk veel geld voor sieraden uitgegeven ( voor de bruiloft) maarja, een mooie jurk vraagt ook om een mooie ketting en oorbellen. En ze kunnen ook goed voor een avondje uit.

Betekend wel dat ik nu blut ben geloof ik, want dit was natuurlijk niet ingecalculeerd.
wat voor sieraden dan? Bedoel je echt zilver e/o goud?

In de ogen van fashonista's zal ik wel heel fout zijn, maar ik koop sieraden altijd gewoon bij de Hema of bij MKM Design (die hadden laatst een heel rek met kettingjes voor maar 1 euro p. s.)

Ja, als ik geld had, zou ik liever echte dingen willen hebben, maar ja...

Het enige dat echt is, zijn een collier met bijpassende oorbellen voor mijn trouwen en mijn trouwring natuurlijk.
quote:Flashy schreef op 06 mei 2011 @ 09:10:

Een welgemeend 'dank je wel'!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Atelier_madame schreef op 06 mei 2011 @ 08:17:

Ik denk gewoon dat iemand zegt ' Ik wil uggs' en dat hiltje dan marktplaats over gaat struinen?

overigens heb ik een paar weken geleden ook een mooie vangst gedaan: shabbies, suede laarzen. normaal 280 euro, 40 voor betaald. ze zijn wel enkele keren gedragen maar zien er nog supermooi uit! eind zomer eventjes oppoetsen dan zijn ze helemaal top! Dat wil ik ook!!!
quote:Flashy schreef op 06 mei 2011 @ 09:10:

Mijn vrekkenhart huilt, gisteren belachelijk veel geld voor sieraden uitgegeven ( voor de bruiloft) maarja, een mooie jurk vraagt ook om een mooie ketting en oorbellen. En ze kunnen ook goed voor een avondje uit.

Betekend wel dat ik nu blut ben geloof ik, want dit was natuurlijk niet ingecalculeerd.Gewoon ermee stralen en er extra van genieten
quote:Lovestar schreef op 06 mei 2011 @ 09:52:

[...]

Dat wil ik ook!!!

Goed zoeken! Ik ben er super blij mee! Twas wel een gokje, en één nadeel, de ene laars is qua stof veel stugger dan de andere. Maar zolang je ze over een broek heendraagt valt dat niet op.

En evenals kleding kopen in een winkel met koopjes geld op marktplaats een beetje hetzelfde. Op dit moment moet je winterlaarzen proberen te scoren (want iedereen is nu op zoek naar teenslippers, birckenstocks en sandaaltjes) en in de winter moet je juist op zoek gaan naar ballerina's en sandaaltjes. Dan wil iedereen weer winterlaarzen scoren namelijk!
Ik koop idd ook nooit hele dure sieraden, het is geen goud trouwens. Het is zilverkleur met een soort strass ( de oorbellen) en de ketting is ook glimmend, echt heel erg mooi. Ik heb de jurk bijna helemaal van mijn ouders gekregen, en daar kan geen ketting van een 10tje bij, dat is gewoon zonde.

Himalaya ik ga je mailen.
je hebt gelijk hoor Flashy. Gewoon ervan genieten dan maar, een mens mag ook wel eens iets moois hebben.
En weer de codes van de wekelijkse boodschappen.

Slankie:

T33JMBT

HJEPM4

4NBGCC3

U7LA3CE

Boursin:

7UD453G
Zie QR
Huh, ik kreeg gisteren van selektvracht het pakketje met de shampoo en conditioner (2 grote verpakkingen) en nu vandaag weer van het viva testpanel hetzelfde pakket maar dan bezorgd via TNT post?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven