Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een korting van bol.com die geldig is tot 1 juni, ik ga alleen in die periode niets bestellen. Dus misschien heeft iemand hier er iets aan:

Vorige maand heeft u van ons een couponcode ontvangen voor ¤ 5,- korting bij een minimale besteding van ¤ 35,-*. Graag herinneren wij u eraan dat u deze nog tot 1 juni 2011 kunt verzilveren.

Vul onderstaande couponcode in bij uw bestelling en de korting wordt direct verrekend:

MF18M05
Ik kom er achter dat ik gewoon nog luier was dan ik al dacht dat ik was.

Gisteren kwamen we thuis van een weekend weg met vrienden. Eten halen? stelde ik voor, aangezien ik niet echt boodschappen had gedaan voor de zondag. Maar verhip, na even speuren in de kasten en vriezer konden we een hele complete maaltijd samenstellen met wat er allemaal nog wel was (rijst, viscuisine, kerriesaus, salade van komkommer, tomaat en ijsbergsla plus en we hadden ook nog klein potje worteltjes). Klaar!

Ook vandaag was mijn eerste reactie in eerste instantie lui; hele dag werken, kinderen van school halen en mijn ouders die om vijf uur voor de deur zouden staan. Kwamen eten om even dag te zeggen, ze vertrekken morgen voor twee weken op vakantie. Eten halen of uit eten? dacht ik eerst. Toen toch maar onderweg van school naar huis boodschappen gedaan. Wel dertig euro uitgegeven in de supermarkt, maar naast de maaltijd voor vandaag voor zes personen ook melk, toetjes, suiker, augurken, slasaus en koeken gehaald voor de rest van de week.

Als ik dan uiteindelijk aan tafel zit, met mijn zelfgemaakte maaltijd, dan ben ik wel trots. Mijn luiheid kostte me best veel geld denk ik, naast het feit dat het minder gezond was.

Nog steeds gelukt om geen tijdschriften te kopen (went snel) en andere winkels te mijden om zo onnodige extra uitgaven te voorkomen. Werkt goed!

Wel afgelopen zondag heel onvrekwaardig tijdens een pauze in onze treinreis een terrasje gedaan bij Starbucks. Keiduur natuurlijk! Maar de kosten vielen mee, want de kinderen mochten iets lekkers uitzoeken (cake of taart ofzo, maar die kozen een lolly; veeeel goedkoper! :-) ).
Hallo, ik probeer 1x in de zoveel tijd bij te lezen hoor maar heb druk met studie.

Vrees dat ik geen echte vrekacties heb, zag wel bij kruidvat alle shampoo van garnier fructis (en conditioner) 1+1 gratis!

Ik was zlef heel blij met die anti kalk shampoo die ik toen via het test panel had gehad, ga nog wel een setje shampoo en condtioner halen.
Lalamien, bedankt voor de code!

ik heb 2 actiecodes nodig om in te voeren, zou je het heel erg vinden om deze code nu weg te halen voordat hij door iemand anders gebruikt wordt?

Ik heb jouw code nu genoteerd, als ik er nog 1 heb kan ik de bordjes bestellen.
Voor de luxere vrekken onder ons

http://kortingsbonnen.hema.nl/pdf/Korti ... eek_21.pdf
Iemand al een carbonell flesje van 250 + actieverpakking gevonden, ik kan het werkelijk nergens vinden hier in de supermarkten.. ?
is pas sinds 2 weken ofzo in de winkel, in mijn AH hebben ze eerst het hele Carbonell eruit gegooid voor de helft van de prijs om het daarna weer te vullen met het 'nieuwe' assortiment, waaronder dus de kleine flesjes mét label. Ik denk dat de meeste grotere AH's het wel zullen hebben. Evenals de Mei Asia butter chicken en de Page Groen en Zacht. Allemaal geld terug, mooi dus1
Ah, dank Ronja! Heb de laatste week niet meer gecheckt. Ga ik dus snel doen! Heb net een lijstje gemaakt met dingen die ik wil halen & gratis zijn.
Alle nutellapotten die ik heb (4 familiepotten vorige week gekocht) zijn actiecode-loos, ik kan je dus niet helpen Layla.
layla1969: ik heb nog een code : WW4RUU7YYB

Ik heb de vorige weggehaald
Super Lalamien, ik heb ze besteld!!

Hardstikke bedankt!

jessie,nog bedankt voor het nakijken!
quote:spijkt schreef op 23 mei 2011 @ 17:40:

Ik heb een korting van bol.com die geldig is tot 1 juni, ik ga alleen in die periode niets bestellen. Dus misschien heeft iemand hier er iets aan:

Vorige maand heeft u van ons een couponcode ontvangen voor ¤ 5,- korting bij een minimale besteding van ¤ 35,-*. Graag herinneren wij u eraan dat u deze nog tot 1 juni 2011 kunt verzilveren.

Vul onderstaande couponcode in bij uw bestelling en de korting wordt direct verrekend:

Ik wil graag deze code gebruiken, weet je of die ook geldt bij 2e hands boeken? want ik wil al heel lang twee dure boeken hebben en in combinatie met de bon die ik op mijn werk ga krijgen van de week (verjaardag) en de bonnen die ik al heb moet dat gaan lukken
Goedenavond allemaal!

Ik heb me net toch maar even geregistreerd, al lees ik al langere tijd mee op het forum. Dank voor jullie tips en adviezen. Ik vind het ook erg leuk om jullie verhalen te lezen. Al heb ik dan nu even niet zo veel toe te voegen.

Groetjes,

Flooor
Welkom Flooor!
Ik had gister een kleine vrekactie.... Ik had ongelooflijk veel zin in (luxe) pizza, gyros of shoarma of zo. Allemaal met minimum bezorgbedrag van 10 euro. Toen een luxe patatje gehaald (soort patat stoofvlees maar dan anders) en dat was 3,50.

Nog wel onnodig want had wel eten in huis maar toch geen 10tje + fooi uitgegeven.
Floor!
welkom Floor.
Ja, sinds een week zoontje dag en nacht zindelijk, ook poepen gaat op het potje of WC. Dat scheelt weer luiers (dus geld )

Verder gisteren spinazie ge-oogst uit de moestuin. Dat eten we dus vanavond. Gisteren spitskool uit de moestuin, maar ingevroren van de oogst van afgelopen najaar.

Morgen sla uit eigen tuin ....

Met vlees uit de vriezer, ingeslagen in de aanbieding !

Goedbezig en ik hoef dus niet naar de winkel.
Zie zojuist in de folder van de Kruidvat:

Gratis New Wave proberen ! (geld wordt teruggestort op rekening)
Iemand hier al Page Groen en Zacht ingeslagen? Zie het hier nog niet in de winkel liggen. Ook Carbonell met actieverpakking is nog nergens te spotten.

Net alle artikelen ingeslagen die je gratis kunt proberen. Kassamevrouw werd er beetje triestig van, aangezien ik eh.. 8 bonnetjes nodig had. Ook even naar het Kruidvat geweest, en New Wave gescoord.

Nah, nu even naar de brievenbus om de brieven te posten voor de refundacties .
Ik kon die wc papier wel vinden bij ons in dé c1000.. carbonell niet..
Ik heb page bij de Jumbo gehaald.
quote:Mugske schreef op 23 mei 2011 @ 23:04:

Ik wil graag deze code gebruiken, weet je of die ook geldt bij 2e hands boeken? want ik wil al heel lang twee dure boeken hebben en in combinatie met de bon die ik op mijn werk ga krijgen van de week (verjaardag) en de bonnen die ik al heb moet dat gaan lukkenIk ben bang dat ie dan niet werkt...
De page hadden ze gelukkig wel bij de AH

Meteen in de rolhouder gedaan, dus eens kijken hoe fijn FSCpapier aan mijn kontje voelt haha.
Pagepapier bij de AH voor 2,99.......20 cent winst

Hier een coupon voor gratis vochtig toiletpapier, ook van Page:

http://www.pagetegeltjesa ... egeltjes-actie-coupon.pdf
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven