Geld & Recht alle pijlers

geadopteerd

18-08-2013 11:43 227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik ben geadopteerd en voel me hier niet meer thuis bij m’n adoptie ouders. Ik merk veel verschillen in hoe hun zijn en in hoe ik ben en dat word steeds erger maar als je er met hun over praat tja, dan valt er eigenlijk niet over te praten. Als ik zeg ik voel me hier niet thuis is hun reactie ‘dat hoeft toch helemaal niet’. Kort om ze begrijpen het gewoon niet. Ik heb dit gevoel al een paar jaar en sinds vorig jaar ben ik op zoek gegaan naar een woning na een jaar zoeken had ik er 1 gevonden, maar daar was een garant steller voor nodig. Toen ik dat met hun besproken had was hun reactie nee dat doen we niet en je zorgt eerst maar is dat je goed spaart (terwel ze helemaal niet weten hoe ik er financieel voor sta) Daarna heb ik het nog een keer gevraagd aan mij adoptie vader zijn reactie was we hebben je al veel gegeven we krijgen nu een schop na terwel ik hun nog nooit om 1 cent heb gevraagd . Hij heeft een eigen zaak en daar steekt die al zijn geld in prima maar als zijn zoon 1 x om garant stelling vraagt is het te veel voor hem. Daarbij zeiden ze ook van je gaat uit het huis door je vriendin soort van het is haar schuld, terwel ik het gewoon uit me eigen wil. Toen een paar dagen later wilde mijn vriendin praten met m’n adoptie ouders want het komt bij haar over als of ze een soort van afgestoten word door hun op een gegeven moment vroeg zij (mijn vriendin) aan mijn adoptie moeder van waarom is het allemaal zo mis gelopen en heb ik wat fout gedaan ? en ze gaven er geen gehoor aan mijn dus mijn vriendin vroeg weer waarom, waarop mijn adoptie vader zei. ZO HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER. Ze verwachten veel van mij maar ik mag niks van hun verwachten.

Ze beloven van alles en het doet bij hun pijn om een cent uit te geven. En dan zeggen ze we willen alles voor je doe…

Wat moet ik hier mee..
Ik heb een deja-vu!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe oud ben je? Op kamers gaan is makkelijker dan meteen een huis willen.

Ik kan me van je adoptie ouders ook wel voorstellen dat ze niet meteen garant willen staan voor een huis, zeker als het contact tussen jullie niet zo goed is nu.
Hoe oud ben je? Ik snap je ouders wel een beetje. Ik lees hier een grote klaagzang over je ouders maar ze moeten blijkbaar wel garant staan.
Jij bent diegene die 4000 netto pe rmaand verdient en geen belasting hoeft te betalen.
In je vorige topic ben je een vrouw, nu een man?
Oh, loepje

Jij was die jongen die zogenaamd 4000 euro per maand verdiende en toen de reacties je niet bevielen haalde je je post maar weg.
Oh, wat leest dit ondankbaar.

ADOPTIEouders? Waarom noem je ze niet je ouders?

En je hoeft niks van ze te verwachten. Het is echt niet vanzelfsprekend om je volwassen kinderen financieel bij te staan. Echt niet.

Je vader heeft gelijk. Als je een garantsteller voor je woning nodig hebt, kun je beter naar een andere oplossing zoeken. Hoe oud ben je? Waarom ga je niet eerst op kamers?
quote:Silvy schreef op 18 augustus 2013 @ 11:47:

Hoe oud ben je? Ik snap je ouders wel een beetje. Ik lees hier een grote klaagzang over je ouders maar ze moeten blijkbaar wel garant staan.qua mijn inkomen hoeft het niet maar het is voor de verhuurder
Ik lees in jouw verhaal alleen een dwingeland die wil dat zijn vader garant voor hem staat voor iets wat hij op eigen kracht moet zien te regelen.

Dat geldt voor veel, de meeste, jonge mensen die uit huis willen.

Het geadopteerd zijn en het wel of niet accepteren van je vriendin staat hier los van.

Je titel bovenaan is dus ook misplaatst.
Vanaf wanneer ben je geadopteerd, hoe oud was je toen?
mijn ouders hebben nooit voor mij garant gestaan...en terecht! je leert maar je eigen boontjes doppen.
quote:x_sur schreef op 18 augustus 2013 @ 11:51:

[...]

qua mijn inkomen hoeft het niet maar het is voor de verhuurderJoh, met jouw riante inkomen kan je toch met gemak een half jaar borg naar de verhuurder storten. Heeft hij ook zekerheid.
quote:Cinna schreef op 18 augustus 2013 @ 11:53:

Vanaf wanneer ben je geadopteerd, hoe oud was je toen?4 weken
[quote]thula schreef op 18 augustus 2013 @ 11:55:

mijn ouders hebben nooit voor mij garant gestaan...en terecht! je leert maar je eigen boontjes doppen.[/quot

het is ook niet voor mij het is voor de verhuurder.
Je bent een verwend nest, dat ben je.
quote:x_sur schreef op 18 augustus 2013 @ 11:56:

[...]

4 weken

En je benoemt en behandelt ze zo?

Wat een ontzettend naar kind moet jij zijn zeg. Ga je schamen.
quote:Cinna schreef op 18 augustus 2013 @ 11:53:

Vanaf wanneer ben je geadopteerd, hoe oud was je toen?4 weken oud was ik
Dan zoek je een ander (huur)huis waarbij je gewoon borg moet storten ter zekerstelling. Klaar, opgelost!

Misbruik je adoptie niet!
quote:[

het is ook niet voor mij het is voor de verhuurder.Wij weten wel wat garantsteling inhoudt heur! Nogmaals, overleg met je verhuurder of hij ook akkord gaat met borg voor een half jaar
Dit heeft niks met je adoptie te maken, dit gaat over jou. Jij bent een huillie die niet krijgt wat hij wil en daarmee zijn adoptie misbruikt.
quote:x_sur schreef op 18 augustus 2013 @ 11:57:

[quote]thula schreef op 18 augustus 2013 @ 11:55:

mijn ouders hebben nooit voor mij garant gestaan...en terecht! je leert maar je eigen boontjes doppen.[/quot

het is ook niet voor mij het is voor de verhuurder.

En dus voor jou. Geen garantsteller betekent geen verhuur aan jou...

Ik begrijp jouw ouders volkomen gezien de puberale insteek. Waar jouw pa 'zijn centen' insteekt, moet pa zelf weten. Zijn geld en zo.
Zoek je biologische uoders op en vraag hun om borgstelling.
Heb je geen werkgevers verklaring?

Je zegt zelf dat je ouders geen inzicht hebben in je financiele situatie maar je verwacht wel dat ze garant staan. Dat lijkt me gek, je kunt niet garant staan als je niks kunt garanderen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven