Geld & Recht alle pijlers

Geld kwijt

18-05-2016 16:43 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt of gehoord dat als je geld overmaakt zeg maar al je vaste lasten totaal.1300 euro nergens aankomt maar je ziet wel dat alles afgeschreven is? En de bank kan dat geld niet vinden.. Dit is dus bij een vriendin aan de hand en weet zich geen raad en weet niet meer wat ze moet doen dit duurt al bijna 3 weken! Wat zouden jullie doen?
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 18:28:

[...]

Het advies is naar de bank. En nee niemand herkend het omdat het een vaag en raar verhaal is. En ws niet klopt.Ik vind het net zo goed vaag maar goed ik zal haar morgen nogmaals zeggen naar de bank met alle bewijzen die ze heeft er achter aan moet meer kan je niet doen denk ik
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 18:28:

[...]

Het advies is naar de bank. En nee niemand herkent het omdat het een vaag en raar verhaal is. En ws niet klopt.Precies, geen zinnig woord over te zeggen. En ook zo gek dat ze dan meerdere keren belt naar de bank, niks wijzer wordt, en dan via een vriendin raad vraagt via een forum. Terwijl stap 1 simpelweg overgeslagen wordt. Hup, zij moet met al haar papieren naar de bank.
quote:Lavendel2 schreef op 18 mei 2016 @ 18:30:

[...]

Ik vind het net zo goed vaag maar goed ik zal haar morgen nogmaals zeggen naar de bank met alle bewijzen die ze heeft er achter aan en meer kan je niet doen denk ik En zeg haar dat ze hier niet 3 weken mee moet wachten, maar voortaan direct in actie moet komen als er ergens iets niet klopt. Problemen als dit lossen zich nooit vanzelf op, maar hebben we de eigenschap uit te lopen tot gigantische vermenigvuldiging van de problemen als je niks doet.
Misschien lees ik erover heen hoor, maar heeft vriendin internetbankieren?

Dan kan ze toch een afdruk maken van de betalingen, dan ziet bank toch dat er idd is overgemaakt. En dan aanmaningen laten zien , dan is het toch helder dat het niet goed gegaan is.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
.. en de bedrijven die het geld niet hebben ontvangen, een kopie van de afschrijving sturen/mailen...
is het van nl bank naar nl bank?

Of met buitenlandse bank? Want het zou dan op een tussenrekening van de bank kunnen staan. Echter komt de bankmedewerker daar snel achter en niet pas na 3 weken.

Ze kunnen de gegevens ook bij equens voor je vriendin opvragen. En ik zou als ik jouw vriendin was, vragen naar de fraude & crisisdienst.

Welke bank is het en welke regio?
Ja ik heb dit wel eens meegemaakt, rekeningen betaald maar waren geen afschrijvingen etc te zien en ineens had ik nog maar 0 euro. Geloof dat het met 1 telefoontje een kwartiertje later was opgelost. Zit je vriendin wel bij een echte bank of bij zo'n internet bank.
quote:Lovely1987 schreef op 21 mei 2016 @ 14:31:

Ja ik heb dit wel eens meegemaakt, rekeningen betaald maar waren geen afschrijvingen etc te zien en ineens had ik nog maar 0 euro. Geloof dat het met 1 telefoontje een kwartiertje later was opgelost. Zit je vriendin wel bij een echte bank of bij zo'n internet bank.Ze zit bij abn amro zij zegt wel gezien te hebben dat alles afgeschreven is maar nooit ergens is aangekomen. Ik heb er nog naar gevraagd maar kreeg geen zinnig antwoord dus ik kan er niets aan doen meer dan dan moet zij maar kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven