Geld & Recht alle pijlers

Geregistreerd partnerschap

17-06-2010 18:26 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zouden graag een geregistreerd partnerschap willen afsluiten (sluit je dat af??).

Ik ben bezig mij hierover een beetje te informeren, en snap er eigenlijk niet zo veel van.

Ik had eigenlijk verwacht dat ik bij de notaris gewoon samen met mijn vriend een papiertje moest ondertekenen en dat was het. Maar nu lees ik dat je in ondertrouw moet gaan, dat er getuigen bij moeten zijn, dat het bij de gemeente moet. Klopt dat allemaal? Hoe gaat dit nou in zijn werk?

Mijn vriend en ik wouden het eigenlijk een beetje 'stiekem' doen.
Ik wil toch even weer reageren. Je hoort mij niet zeggen dat ik iets TEGEN het huwelijk heb. Integendeel. Alleen voor mijzelf hoeft het niet. Het ligt dus iets genuanceerder dan xxxxjes aangeeft. Iedereen moet voor zichzelf weten waar hij/zij zich het beste bij voelt....

Succes met je keuze!
Mijn nickname is "xxx-jes" en dat kan ik ook schrijven als "kusjes". Het heeft dezelfde betekenis alleen schrijf je het anders. Ik wil alleen duidelijk maken dat gp en huwelijk hetzelfde is. Dat je je hier wel bewust van bent en weet waar je aan begint.

Verder veel succes en vooral veel plezier met je keuze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven