Hoe inkomen verhogen? Graag tips
zaterdag 20 augustus 2011 om 13:23
quote:gebruiker6500 schreef op 20 augustus 2011 @ 13:21:
[...]
Ideeën opdoen en mensen helpen die met dezelfde vraag zitten.
Een lijst maken die een ieder kan gebruiken als zij op zoek zijn naar het antwoord op hun vraag. Wat zou ik er anders mee kunnen doen? Hoe bedoel je dat eigenlijk "wat ga je doen met die lijst". Dit is gewoon een topic waar iedereen zijn/haar tips kunnen delen om er anderen mee te helpen die ook op zoek zijn naar advies.Nou, ik moet zeggen: je geeft fan-tas-tisch-e tips!
[...]
Ideeën opdoen en mensen helpen die met dezelfde vraag zitten.
Een lijst maken die een ieder kan gebruiken als zij op zoek zijn naar het antwoord op hun vraag. Wat zou ik er anders mee kunnen doen? Hoe bedoel je dat eigenlijk "wat ga je doen met die lijst". Dit is gewoon een topic waar iedereen zijn/haar tips kunnen delen om er anderen mee te helpen die ook op zoek zijn naar advies.Nou, ik moet zeggen: je geeft fan-tas-tisch-e tips!
zaterdag 20 augustus 2011 om 13:24
quote:himalaya schreef op 20 augustus 2011 @ 13:13:
Laat me raden, er komt zo een post van een bepaald iemand die thuiswerk aanbiedt, een MLM-tactiek aanprijst (maar dat niet zo noemt natuurlijk) of die vraagt om 10 euro over te maken voor een informatiepakket.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zie in de lijst dingen staan waarvan je aan je water kan aanvoelen dat er " zomaar" iemand komt vertellen hoe makkelijk je geld (thuis of internet) kan verdienen.
Het is alleen maar even wachten.
Ps, als je echt alleen maar tips wilt, er is een vrekkentopic waar veel tips staan. En ook een dozijn topics hoe te besparen, voor het geval je echt op zoek bent.
Laat me raden, er komt zo een post van een bepaald iemand die thuiswerk aanbiedt, een MLM-tactiek aanprijst (maar dat niet zo noemt natuurlijk) of die vraagt om 10 euro over te maken voor een informatiepakket.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zie in de lijst dingen staan waarvan je aan je water kan aanvoelen dat er " zomaar" iemand komt vertellen hoe makkelijk je geld (thuis of internet) kan verdienen.
Het is alleen maar even wachten.
Ps, als je echt alleen maar tips wilt, er is een vrekkentopic waar veel tips staan. En ook een dozijn topics hoe te besparen, voor het geval je echt op zoek bent.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

zaterdag 20 augustus 2011 om 13:26
quote:Nelletje schreef op 20 augustus 2011 @ 13:23:
En hoe was je van plan deze geweldige tips met anderen te delen? Of wil je je alleen beperken tot dit forum?
Echt....zeg gewoon op een normale manier wat je wilt en waarom. Dan kom je een stuk verder dan met dit wazige gewauwel.Inderdaad zeg! Ik word een beetje kriegel van je. Wees concreet!
En hoe was je van plan deze geweldige tips met anderen te delen? Of wil je je alleen beperken tot dit forum?
Echt....zeg gewoon op een normale manier wat je wilt en waarom. Dan kom je een stuk verder dan met dit wazige gewauwel.Inderdaad zeg! Ik word een beetje kriegel van je. Wees concreet!
zaterdag 20 augustus 2011 om 13:27

zaterdag 20 augustus 2011 om 13:34
quote:gebruiker6500 schreef op 20 augustus 2011 @ 13:16:
Ik heb er zelf ook een paar tips om meer inkomen binnen te krijgen:
- spaarprogramma's
- aanvullend inkomen aanvragen (uitkering tot bijstandsniveau)
- spullen verkopen op sites als marktplaats
- klusjes doen voor anderen
- een website maken of meerdere
- geld verdienen op internet
- affiliate marketing
- e-books schrijven en verkopen
- belastinggeld terugvragen (is extra bijverdienste)
- geld verdienen met reclame op je wagen
- sparen?
- honden uitlaten
- auto's wassen
- werk zoeken (of meer werk erbij nemen of tweede baan)
- meer waard worden (meer verdienen door meer waard te worden)
- via uitzendbureau's werken
- huizen schoonmaken
- internet marketing
- beleggen
- dingen verkopen
- eigen bedrijf starten
- webwinkel starten
- word consultant
- geld verdienen met je hobby die je nu al hebt
- je oude boeken verkopen
Hahahahaha!!! You make my day.
Nog een gouden tip: ga als prostituee werken.
Ik heb er zelf ook een paar tips om meer inkomen binnen te krijgen:
- spaarprogramma's
- aanvullend inkomen aanvragen (uitkering tot bijstandsniveau)
- spullen verkopen op sites als marktplaats
- klusjes doen voor anderen
- een website maken of meerdere
- geld verdienen op internet
- affiliate marketing
- e-books schrijven en verkopen
- belastinggeld terugvragen (is extra bijverdienste)
- geld verdienen met reclame op je wagen
- sparen?
- honden uitlaten
- auto's wassen
- werk zoeken (of meer werk erbij nemen of tweede baan)
- meer waard worden (meer verdienen door meer waard te worden)
- via uitzendbureau's werken
- huizen schoonmaken
- internet marketing
- beleggen
- dingen verkopen
- eigen bedrijf starten
- webwinkel starten
- word consultant
- geld verdienen met je hobby die je nu al hebt
- je oude boeken verkopen
Hahahahaha!!! You make my day.
Nog een gouden tip: ga als prostituee werken.
zaterdag 20 augustus 2011 om 13:35
quote:Katherina schreef op 20 augustus 2011 @ 13:30:
Gebruiker 6500, hoe hoog is je inkomen nu en wat voor werk heb je en wat voor diploma';s heb je? Dan kunnen we jou helpen. Ik vind je zo vaag, dat ik gewoon op je afknap.Ze heeft een uitkering. Maar aan de tips van haar te lezen kan ze wel werken hoor. Dat schijnt gdan weer geen pronbleem te zijn.
Gebruiker 6500, hoe hoog is je inkomen nu en wat voor werk heb je en wat voor diploma';s heb je? Dan kunnen we jou helpen. Ik vind je zo vaag, dat ik gewoon op je afknap.Ze heeft een uitkering. Maar aan de tips van haar te lezen kan ze wel werken hoor. Dat schijnt gdan weer geen pronbleem te zijn.

zaterdag 20 augustus 2011 om 13:52
Ben ik echt heel naief als ik denk dat gebruiker6500 gewoon wat wilde babbelen over extra geld verdienen?
Ik heb een tijd geen aangiftes gedaan bij belastingdienst (ja dom ja) en nu ik het wel doe krijg ik vaak terug, dus voor mij voelt dat als extra geld?
En bij mijn spaarrekening krijg ik toch rente, da's toch extra geld?
Ik heb een tijd geen aangiftes gedaan bij belastingdienst (ja dom ja) en nu ik het wel doe krijg ik vaak terug, dus voor mij voelt dat als extra geld?
En bij mijn spaarrekening krijg ik toch rente, da's toch extra geld?