Geld & Recht alle pijlers

Hoe pakt jouw loonstrook van 2020 uit?

22-01-2020 16:22 197 berichten
Nog even en we krijgen ons eerste salaris van 2020. We zouden er netto best wat op vooruit gaan. Ik ben benieuwd of dit zo is en hoeveel jij er netto op vooruit gaat?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2020 16:30
Reden: typfoutje
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
22-01-2020 17:27
Inkomen bedoelde je dus. Zat mensen werken ook heel erg hard en verdienen beiden genoemde bedragen niet.
Dat bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij scheelt het net geen €35. Is toch mooi meegenomen.
Zeker weten!
Alle reacties Link kopieren
denk dat het vrijwel niks zal uitmaken, maar krijg ik mn loon morgen dus *to be continued*
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Nou hier veranderd niets al sinds ik hier werk 3,5 geen loonsverhoging en vele andere collega s ook al jaren geen loonsverhoging sommige werken er 15 jaar....
Alle reacties Link kopieren
Ik: €40,71
Man: €105,37

Toch lekker!
Ik ongeveer 80 euro.
Man 250 euro. Maar hij is per 1 januari een andere functie gaan doen.
Lavendel2 schreef:
22-01-2020 18:07
Nou hier veranderd niets al sinds ik hier werk 3,5 geen loonsverhoging en vele andere collega s ook al jaren geen loonsverhoging sommige werken er 15 jaar....
Dat is echt waardeloos. Maar ook jij zou in januari ietsje meer moeten overhouden want dat staat los van loonsverhoging.
watdachtjehiervan schreef:
22-01-2020 18:18
Ik ongeveer 80 euro.
Man 250 euro. Maar hij is per 1 januari een andere functie gaan doen.
Dat tikt lekker aan!
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
22-01-2020 18:07
Nou hier veranderd niets al sinds ik hier werk 3,5 geen loonsverhoging en vele andere collega s ook al jaren geen loonsverhoging sommige werken er 15 jaar....
Andere baan zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ik mijn loonstrook van januari al kan inzien. Mijn salaris wisselt altijd een beetje dus ik heb even een gemiddeld nettosalaris berekend van het afgelopen halfjaar (met uitzondering van de maand waarin ik eindejaarsuitkering kreeg). Als ik dat netto gemiddelde vergelijk met mijn salaris van januari, dan is mijn salaris van januari netto €21 hoger.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
80 euries netto meer 😊
Nice!
Het lijkt volgens raet op 100 netto meer ook vanwege 100 euro bruto erbij maar zeker weet ik het nog niet hier is het ook vaak pas de 25e 🙈 .
Zal wel minder zijn door hogere premie voor pensioen enzo . Het lijkt altijd te mooi om echt waar te zijn 😉
anoniem_391883 wijzigde dit bericht op 22-01-2020 18:53
Reden: Verbetering
4.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen flauw idee, ik weet wel hoeveel meer ik netto overhoud, maar heb per 1 januari ook loonsverhoging gehad, dus hoeveel er aan de loonsverhoging te wijten is en hoeveel aan de veranderingen op het loonstrookje, ik zou het niet weten.
Belangrijkste is dat je er meer aan overhoudt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het vrijdag. En dan ook 2% vanwege CAO erbij en ik krijg er een trede bij. Ben heel benieuwd! Helaas loonstrookje pas nadat het gestort is, dus moet echt wachten...
Salaris man inclusief CAO-verhoging 106 euro meer(netto). Ikzelf verdien peanuts.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 22-01-2020 19:12
Reden: had er 4 euro bij gelogen
7.01% gewijzigd
Wat een verschillen!
Alle reacties Link kopieren
€53 netto erbij. Dit alleen vanwege nieuwe belastingtarief.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
22-01-2020 18:19
Dat is echt waardeloos. Maar ook jij zou in januari ietsje meer moeten overhouden want dat staat los van loonsverhoging.
Nee hadden we vorig jaar ook niet, admin is een rommel jaar al geen loonstrookjes na mega veel zeuren. Ik probeer wat anders te vinden.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
22-01-2020 18:23
Andere baan zoeken?
Dat is zeker mijn doel!
Groot gelijk. Ze moeten die verstrekken. Je gaat je afvragen wat er niet klopt als je ze niet krijgt.
Julus schreef:
22-01-2020 19:07
Wat een verschillen!
Procentueel is handiger om te noemen. Dan zal het minder verschillen, vermoed ik.
Julus schreef:
22-01-2020 17:00
Wat krijgen jullie vroeg salaris? Ik vrees dat het nu de 27ste wordt.

Wij krijgen altijd de 20ste salaris.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven