huishoudgeld
maandag 28 februari 2011 om 23:47
Hallo, ik vraag me af wat iedereen aan huishoudgeld uitgeeft.
Wij zijn een gezin met 2 volwassen en 3 kids en geven per week 90 euro uit aan eten en drinken, soms is dat best puzzelen om uit te komen.
Als ik in de supermarkt loopt zie ik karren vol afgerekend worden van over de 100 euro of meer.
Zijn wij nou de enigste die van minder geld moeten leven of zie ik telkens net de verkeerde mensen afrekenen.
gr Theeroosje
Wij zijn een gezin met 2 volwassen en 3 kids en geven per week 90 euro uit aan eten en drinken, soms is dat best puzzelen om uit te komen.
Als ik in de supermarkt loopt zie ik karren vol afgerekend worden van over de 100 euro of meer.
Zijn wij nou de enigste die van minder geld moeten leven of zie ik telkens net de verkeerde mensen afrekenen.
gr Theeroosje
woensdag 9 maart 2011 om 08:45
Ik houd regelmatig een week waarbij ik kijk wat er allemaal nog in huis is aan voorraad in de kast en diepvries. Zo voorkom ik dat ik dingen over de datum krijg en vaak heb ik veel meer in huis dan ik dacht. In zo'n week haal ik dan alleen groente, brood en vleeswaren. En improviseren met wat ik nog heb staan is ook wel leuk, dan voel ik me soms net zo'n kok van de tv die een aantal producten krijgt met de opdracht: maak daar eens een lekkere maaltijd van.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
woensdag 9 maart 2011 om 14:57
woensdag 9 maart 2011 om 16:00
Tussen de 60 en 80 euro per week. 2 personen en 1 hond ( maar die krijgt voer van de dierenwinkel)
De ene keer hebben we veel aanbiedingen, vlees voor in de vriezer ofzo. Ik let wel erg op aanbiedingen. We kopen bijna alles bij de ah, dat is goedkoper dan ah en aldi( geen idee hoe dat kan) we roken niet en drinken geen alcohol.
De ene keer hebben we veel aanbiedingen, vlees voor in de vriezer ofzo. Ik let wel erg op aanbiedingen. We kopen bijna alles bij de ah, dat is goedkoper dan ah en aldi( geen idee hoe dat kan) we roken niet en drinken geen alcohol.