Geld & Recht alle pijlers

Hulp

27-10-2016 07:29 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Mijn leven is een zooitje en loop hier al een tijdje mee. Op mijn 14e ben ik uit huis gehaald en sindsdien is het een puinhoop. Financieel nooit echt ondersteuning gehad. Ik deed in het begin erg mijn best maar toen ik met school was gestopt en geen baantje had ben ik schulden op gaan bouwen. Ik verhuisde van plek naar plek, heb rondgezworven en betaalde mn rekeningen dus niet. Nu jaren later heb ik eindelijk stabiliteit gevonden. Heb een vaste baan met vast contract, een lieve vriend en wil mijn leven weer op orde krijgen. Ik wil graag weer een eigen bankrekening (gebruik die van een vriendin) een zorgverzekering (ben ik uitgegooid) en een vaste woonplek. Ik heb hier allemaal een grote angst voor, bang voor de bedragen en afwijzing. Ik vind het ook raar dat mijn baas ooit 1 brief heeft gehad met loonbeslag vanwege een openstaand bedrag. (Deze heb ik gelijk betaald) verder nooit iets gehoord via mijn werk. Vanmiddag wil ik naar een maatschappelijk werker in de gemeente. Zouden hun mij goed kunnen helpen?
Je kan idd ook zelf naar de gemeente gaan maar ik denk dat zij wel wat ondersteuning kan gebruiken in het vinden van de juiste weg.

En als je niemand hebt in je netwerk die je kan helpen is daar het mw geschikt voor. Kritisch blijven moet je bij elke stap die je zet of het nu in de winkel of bij de dokter is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven