Geld & Recht alle pijlers

Hypotheekvraag

23-02-2012 19:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie info, met name naski en Katrien.
Doordat de normen gewijzigd zijn kan het inderdaad zo zijn dat je nu op een ander hypotheekbedrag uitkomt dan bijv. een jaar geleden. (zegt mijn vriend, die op de hypotheekafdeling werkt).
Dus morgen maar eens contact opnemen met de bank en een afspraak maken om te weten wat je nu krijgt.
pfff wat een domme opmerking thekla
@Thleka, als je mijn post GOED gelezen zou hebben, zou je zien dat ik dat al gedaan heb..... Dus je opmerking is nutteloos.
quote:gropher schreef op 24 februari 2012 @ 07:58:

@Thleka, als je mijn post GOED gelezen zou hebben, zou je zien dat ik dat al gedaan heb..... Dus je opmerking is nutteloos.Hoezo de oude hypotheek parkeren? Je hebt het huis waarover de hypothecaire lening berust verkocht. Ergo, voor een nieuw huis is het nieuwe ronde, nieuwe kansen, volgens de nieuwe regels.
Je neemt alleen de voorwaarden van de geldlening die je nu hebt mee maar niet de leencapaciteit die wordt gewoon opnieuw beoordeeld
Ik kom hier even kijken maar deze thread is effectief waardeloos geworden omdat de topic starter zijn vraag heeft weggehaald.

Lekker asociaal -- zelf profiteren van het antwoord, en als ik iets wil leren (of slap wil mee ouwehoeren) dan kan dat niet meer.
Echt een zinvolle bijdrage flukehydra
quote:Naski schreef op 25 februari 2012 @ 10:54:

Echt een zinvolle bijdrage flukehydra Ik vind het niet leuk om te klagen, maar ik kan geen zinvolle bijdrage leveren, want topic start is weggehaald.
Als je bij ieder topic waarvan de OP wordt weggehaald gaat piepen, dan ben je nog wel even bezig.

Is het niet leuker om ergens te reageren waar het zin heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven