Geld & Recht alle pijlers

Iets verkocht via Marktplaats, koper klaagt

08-06-2010 21:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
fanatic,

Ha , ja de andere kant ken ik ook al te goed.

Ik word er echt doodmoe van! ik snap niet wat de/die mensen bezielt!

Heb net aangifte gedaan via oplichtingopinternet, pfff kost ff wat tijd, maar ik hoop dat zo iedereen gewaarschuwd word tegen die "verkoper".
hoi,

ik heb nu ook wat met een koper. Ik heb crocs verkocht via marktplaats. Aangezien ik dit al eerder had gedaan, heb ik ze via brievenbus post verstuurd. Netjes verpakt, en zodanig dat ze door de brievenbus konden, dit ging net. De koper mailt nu dat ze er vervormd uit zijn gekomen. Dus ik heb gevraagd of ze misschien een foto kan mailen zodat ik het van mijn kant ook even kan beoordelen. Dit heeft ze gedaan en ik vind het heel erg meevallen. Ze zijn ingedeukt bij de neus, maar niets wat je niet terug kan duwen. Dus heb voorzichtig geopperd of ze dat misschien niet kon terug duwen en dat ik niet moelijk wil doen en best de kosten wil delen dan. Ik heb ze echt met de beste intenties zo verstuurd en ook eerder gedaan, nooit klachten. Op mijn mail dat ik haar de helft wil terug betalen krijg ik een boze mail terug dat ik moeilijk doe en dat ik gewoon het geld terug moet geven. Ben ik nu zo star? Er zit voor haar toch ook een risico aan zoiets zo kopen? Ze wilde geen pakketpost.
Als ze geen pakketpost wilde, is het toch haar probleem..? Anders had ze ze maar moeten komen halen.
Hahaha, ze wilde zelf geen pakketpost? Tja hallo, dan vind ik je nog heeeeel coulant.
Ik heb ook een keer iets gehad met een verkoper op marktplaats. Ik heb toen een melding geplaatst op marktplaatsoplichting en een aantal maanden later kwam de verkoper er achter dat dit toch wel heel goed googled . Toen is het alsnog opgelost.
kleding die er zo gedragen uit ziet zou ik niet eens durven aanbieden. Ik heb 1 keer een bousje gekocth van Mc gregor dat er op de foto goed uit zag maar was werkelijk bagger, heb het zo de kliko in gegooid had niet eens zin om te klagen. Sindsien verkoop ik alleen nog maar, maar koop zelf niks meer. Ik krijg nooit klachten gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven