Geld & Recht alle pijlers

klusjesman heeft mijn sleutel?

09-12-2016 18:44 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een kopie van mijn reservesleutel gemaakt! Mag dat uberhaupt wel? Ik huur een kamer via een vastgoedbeheerder....hij kent de eigenaar. Maar dit geeft mij toch een akelig gevoel..mag dit wel? Hij zou mijn reservesleutel teruggeven zonder een kopie van te maken. ...
Alle reacties Link kopieren
Huh hoezo dat... Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Tijd voor een ander slot!!
Alle reacties Link kopieren
Is dit als entertainment bedoeld?



Natuurlijk een ander slot erin.
Alle reacties Link kopieren
Wat? Heel vreemd en zsm je huurbaas hierover inlichten. Heb je een extra slot op je deur?
Alle reacties Link kopieren
Of is hij de "huisbaas"? Want in dat geval is dat niet zo vreemd.
Meteen slot vervangen. Geen discussie mogelijk
quote:Kootsies schreef op 09 december 2016 @ 18:49:

Of is hij de "huisbaas"? Want in dat geval is dat niet zo vreemd.

Jawel, dat is wel vreemd!!!





Zo snel mogelijk een andere cylinder halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 09 december 2016 @ 18:47:

Is dit als entertainment bedoeld?



Natuurlijk een ander slot erin.

Dit valt onder de tv serie get the f*ck out of my house.



To, ook aan de binnenkant een extra slot of schuifknip aanbrengen!
Alle reacties Link kopieren
Wat Cato zegt, een andere cylinder...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Heeft hij gezegd dat hij een kopie heeft gemaakt? Nadat jij hebt gezegd dat hij dat niet mocht doen toen je hem jouw reservesleutel had gegeven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 09 december 2016 @ 18:49:

Meteen slot vervangen. Geen discussie mogelijkJa ik zou er misschien niet thuis zijn dus ik zei hier mijn reservesleutel maar moet het straks terughebben zegt tie laterja ik heb wel een kopie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 09 december 2016 @ 18:52:

[...]



Jawel, dat is wel vreemd!!!

Nou nee, ooit huurde ik een zelfstandige woning, de eigenaar bemoeide zich er niet mee en had beheer overgedragen aan huisbaas, die ook klusjes deed. Die had dus ook mijn sleutel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 09 december 2016 @ 18:58:

[...]





Nou nee, ooit huurde ik een zelfstandige woning, de eigenaar bemoeide zich er niet mee en had beheer overgedragen aan huisbaas, die ook klusjes deed. Die had dus ook mijn sleutel.Dit was bij mij ook het geval..
quote:Kootsies schreef op 09 december 2016 @ 18:58:

[...]





Nou nee, ooit huurde ik een zelfstandige woning, de eigenaar bemoeide zich er niet mee en had beheer overgedragen aan huisbaas, die ook klusjes deed. Die had dus ook mijn sleutel.Nou ja, dat is wel vreemd dus, want een huisbaas behoort alle sleutels aan de huurder te geven en als hij toegang tot de woning wil, dan heeft hij maar een afspraak te maken. Een verhuurder heeft geen recht op sleutels van het verhuurde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 09 december 2016 @ 18:58:

[...]





Nou nee, ooit huurde ik een zelfstandige woning, de eigenaar bemoeide zich er niet mee en had beheer overgedragen aan huisbaas, die ook klusjes deed. Die had dus ook mijn sleutel.Dat jij het accepteerde betekent geenzins dat het niet raar en ongewenst is.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 09 december 2016 @ 19:01:

[...]





Dat jij het accepteerde betekent geenzins dat het niet raar en ongewenst is.Kan, maar deze huisbaas had alle sleutels van de huurders, hij moest die sleutels immers ook zelf uitdelen aan nieuwe huurders aangezien hij alles regelde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 09 december 2016 @ 19:00:

[...]



Nou ja, dat is wel vreemd dus, want een huisbaas behoort alle sleutels aan de huurder te geven en als hij toegang tot de woning wil, dan heeft hij maar een afspraak te maken. Een verhuurder heeft geen recht op sleutels van het verhuurde.In de particuliere verhuur werkt het anders, is mijn ervaring.
Blijft een raar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 09 december 2016 @ 19:03:

Blijft een raar verhaal.Klopt hoor, vooral dat de klusjesman een kopie heeft gemaakt, da's niet in de haak.
quote:nicole6592 schreef op 09 december 2016 @ 18:56:



[...]



Ja ik zou er misschien niet thuis zijn dus ik zei hier mijn reservesleutel maar moet het straks terughebben zegt tie laterja ik heb wel een kopie van gemaakt



En wat zei je toen? Hier met die kopie. Dat is niet de bedoeling?



Ik zou de verhuurder even bellen asap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 09 december 2016 @ 19:05:

[...]





Klopt hoor, vooral dat de klusjesman een kopie heeft gemaakt, da's niet in de haak.Dit dus. Bellen naar je huisbaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 09 december 2016 @ 19:02:

[...]





Kan, maar deze huisbaas had alle sleutels van de huurders, hij moest die sleutels immers ook zelf uitdelen aan nieuwe huurders aangezien hij alles regelde.Klinkt meer als onderhuur of kamerhuur dan als gewone huur.
Bij mijn vorige woning had de huisbaas / café-eigenaar ook een sleutel. Die man liet soms stamgasten naar bovengaan om even naar de cv te kijken. Dat gebeurde dan altijd net als ik onder de douche stond.



Ik zou de kopie van de reservesleutel vragen of de cilinder vervangen. En ook even melden bij de eigenaar dat jij geen toestemming geeft om zonder toestemming de woning te betreden. Aangetekend.
Alle reacties Link kopieren
Ik huur particulier, maar de eigenaar van de woning heeft reservesleutels van alles, inclusief brievenbus. Niet normaal dus? Ik dacht van wel..
Ik ga voor kwantiteit.
quote:Bartele_Broekzak schreef op 09 december 2016 @ 19:20:

Ik huur particulier, maar de eigenaar van de woning heeft reservesleutels van alles, inclusief brievenbus. Niet normaal dus? Ik dacht van wel..



Ik vind van wel op zich bij zulk soort verhuur.



Maar niet dat dat de klusjesman zelf even een kopie gaat maken van TO's sleutel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven