Maandelijkse teruggave en ouderschapsverlof
zondag 26 februari 2012 om 12:16
Hoi,
Ik krijg de belastingteruggave maandelijks. Nu heb ik sinds januari onbetaald ouderschapsverlof.
Weet iemand of je dan een wijziging door moet geven voor je maandelijkse teruggave? Mijn bruto maandsalaris is ongewijzigd als ik kijk naar mijn salarisstrook van vorig jaar en nu.
Ik hoor het graag!
Groetjes Kira
Ik krijg de belastingteruggave maandelijks. Nu heb ik sinds januari onbetaald ouderschapsverlof.
Weet iemand of je dan een wijziging door moet geven voor je maandelijkse teruggave? Mijn bruto maandsalaris is ongewijzigd als ik kijk naar mijn salarisstrook van vorig jaar en nu.
Ik hoor het graag!
Groetjes Kira
zondag 26 februari 2012 om 12:27
zondag 26 februari 2012 om 12:40
Bij het aanvragen van de KOT 2012 krijg je toch een vraag of je een inkomensdaling verwacht vanwege het opnemen van ouderschapsverlof? Dan is er bij de berekening als het goed is al rekening mee gehouden. Als je twijfelt kun je de aanvrag KOT 2012 nog een keer invullen met je nieuwe gegevens en indien anders dan je eerdere opgave weer verzenden naar de belastingdienst. Dan wordt de KOT aangepast en heb je geen nare verrassingen aan het einde van het jaar.