Geld & Recht alle pijlers

Morgen einde vrijwillige schuldsanering

03-11-2019 20:15 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het zover, dan zal mijn “ bewindvoerder” alle schuldeisers uitbetalen en ben ik na 3 en kwart jaar schuldenvrij! Midden 2015 zelf aan de bel getrokken omdat ik door de bomen t bos niet meer zag, schulden totaal meer dan 25.000 euro... Wat wil ik met dit topic? Geen idee, maar ben gewoon zo blij als een kip en ook ergens wel trots! Op naar een nieuwe start!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, heb je in die ruim drie jaar meer dan 25000 afbetaald?! Goed gedaan B-) ! En wat een fijn gevoel zal dat zijn!
Alle reacties Link kopieren
Respect en gefeliciteerd. Wat is het eerste wat je jezelf gaat trakteren? Of ben je gewoon alleen maar erg blij?
die ik wilde bestaat al...
Gefeliciteerd!!!!
Goed gedaan TO!

Overigens, als het in 2015 al begonnen is, dan is het een traject van meer dan vier jaar geweest. Wat een doorzettingsvermogen!!! Schouderklopjes voor jou.
Gefeliciteerd!

Ik heb nu anderhalf jaar ongevee4 vrijwillig een budgetbeheerder, ik verwacht over 2 jaar schuldenvrij te zijn. Ik zie er naar uit!

Ik ben zo blij dat ik toen eindelijk hulp heb gevraagd!
Alle reacties Link kopieren
@ atribuutje, ik ben nu alleen maar blij.. graag zou ik weer eens een gevulde spaarrekening zien, gewoon weten dat als er iets gebeurd waar je niet op rekent, dat ik dit dan gewoon kan betalen zonder te denken hoe ik de rest van de maand nog door moet komen.. en weer eens een dagje naar de sauna... dat is een luxe die ik me allang niet meer heb kunnen veroorloven
Alle reacties Link kopieren
@ ik bedoel t goed, verrek ja hahaha ik kan niet eens meer tellen blijkbaar. Zomer 2015 aan de bel getrokken in dec 2015 liep alles pas echt na alle papierwinkel ed. @ rosings, heel goed van je dat je de stap gemaakt hebt! Ook jou gaat dit lukken.
Wat goed van je! Wat lijkt me dat een geweldig gevoel! :yes:

Misschien helpt het je motivatie nog extra om eens iets te lezen over minimalisme, de no spend challenge en blogs zoals Porterenee en Lekker leven met minder. Hier op het forum zijn ook veel topics over financiën.

Van harte gefeliciteerd met wat je bereikt hebt en ik wens je een prachtige toekomst zonder financiële zorgen. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
:applause:
Tjezus, wat vals
Super !!
Goed bezig. Op naar een nieuwe toekomst 🥂
Alle reacties Link kopieren
Super fijn! Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn.
Goed gedaan :cheer2:
Heel goed dat je schuldenvrij bent!
Toch ook even een momentje stilte voor de schuldeiser(s) die met onbetaalde rekeningen achterblijft.
Alle reacties Link kopieren
Echt heel knap gedaan! Van harte gefeliciteerd :applause:
Alle reacties Link kopieren
:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
Alle reacties Link kopieren
Goed van je 👍👍👍👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Wat onwijs knap zeg. Ook dat je zelf aan de bel trok. Van harte gefeliciteerd!! Af, dat juk!!
Super knap! Wat zal jij blij zijn :)
Blankepit schreef:
03-11-2019 21:11
Heel goed dat je schuldenvrij bent!
Toch ook even een momentje stilte voor de schuldeiser(s) die met onbetaalde rekeningen achterblijft.
Nou sorry hoor, moet dat écht hier?! Open lekker een apart topic ofzo.
Kokoro schreef:
03-11-2019 21:27
Nou sorry hoor, moet dat écht hier?! Open lekker een apart topic ofzo.
Ik begrijp echt niet waarom je hier zo gepikeerd op reageert. Aan schuldsanering zitten altijd twee kanten.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
03-11-2019 21:31
Ik begrijp echt niet waarom je hier zo gepikeerd op reageert. Aan schuldsanering zitten altijd twee kanten.
Iemand die niet kan slapen zo blij en die het stil heeft gehouden voor de buitenwereld, die zal geen onverstandige schulden hebben gemaakt. Mocht je eens willen weten wat die zielige schuldeisers allemaal flikken, open een topic en ik doe je er een boekje over open.

Nogmaals Chapeau to!
Had je afdracht? Dat bedrag vanaf nu maandelijks op een spaarrekening storten. Je miste het niet, dus mooi om zo jezelf te belonen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
@ blankepit... klopt zitten 2 kanten aan. Hoop alleen maar voor je dat je zelf nooit in deze situatie terecht komt.. ik heb er zelf voor gekozen, geen kredietbank of wsnp door rechter. Nee zelf hulp gezocht met een 100% afbetaling naar schuldeisers. Het fijne van deze regeling is dat alle schuldeisers akkoord gaan dat het bedrag in termijnen door schuldenaar worden afgelost, alleen aan een instantie waardoor zij dit na een bepaalde tijd ontvangen. Dit betekende voor mij rust, geen deurwaarders, geen rente op rente, in beslagname van enz enz. Dus schuldeisers krijgen alles netjes betaald..
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn zeg. :cheer:
I like being a mess. It's who I am.
Wat een supergeweldigoverheerlijk gevoel moet jij nu wel hebben. Je mag trots zijn en als het niet buiten van de daken geschreeuwd kan worden dan maar hier. Geniet ervan en vier het met een glaasje bubbels. Ik ken je niet maar je blijdschap spat van het scherm af en ik zit hier met een grote glimlach.
You go girl :cheer2: :cheer2: :cheer2:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 03-11-2019 21:48
0.72% gewijzigd
Die rust is echt geweldig he kim!
Alle reacties Link kopieren
@ Doreia ja had idd afdracht. Ben ook zeker van plan om grootste gedeelte hiervan te sparen. En dank je wel voor t hart onder de riem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven