Geld & Recht alle pijlers

Morgen einde vrijwillige schuldsanering

03-11-2019 20:15 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het zover, dan zal mijn “ bewindvoerder” alle schuldeisers uitbetalen en ben ik na 3 en kwart jaar schuldenvrij! Midden 2015 zelf aan de bel getrokken omdat ik door de bomen t bos niet meer zag, schulden totaal meer dan 25.000 euro... Wat wil ik met dit topic? Geen idee, maar ben gewoon zo blij als een kip en ook ergens wel trots! Op naar een nieuwe start!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je weer je niet meer bij elke aankoop 3x hoeft na te denken.
Ik ben benieuwd hoe je het daadwerkelijk gaat vinden als je salaris deze maand direct naar je toe wordt gestort. Voor het eerst anders boodschappen doen en winkelen.

En volgende maand december is het natuurlijk ook fijn om financieel ruimer te zitten omdat het een feestmaand is.

Je geldprobleem is voorbij en je slaapt hierdoor beter.
Maakt geld gelukkig? (Ik draai het vaak om: geen geld maakt ongelukkig.)
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren
Een week later maar zeker met volle recht een gefeliciteerd! Wat zal dat heerlijk voelen :heart:.
Alle reacties Link kopieren
Vrijheid!!
Marnamai schreef:
04-11-2019 00:03
Ben ik de enige die overigens 25.000 euro+ op minder dan 4 jaar tijd bijeen harken gigantisch vind?

Want wat anderen ook zeggen ik vind het toch écht een knal-prestatie binnen die tijd, Kimkim!

Ik weet wat ik zelf spaar op 4 jaar tijd.


Geniet dus morgen van dat glas bubbels en de nieuwe start!
De beslagvrije voet voor een alleenstaande is € 923.
25000 euro gedeeld door 39 maanden (3 en een kwart jaar) is € 641 per maand.

Dus met een salaris van een 1600 netto per maand kun je dit voor elkaar krijgen.

Ik vind het ook knap, zeker als je een vrijwillig traject gedaan hebt. Dat vraagt namelijk een enorme discipline.

Ik vind het ook heel fijn om te horen dat de schuldeisers volledig afbetaald worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, respect voor hoor, heel netjes en knap!! :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven