Onderzoek RvdK omgangsregeling
woensdag 11 mei 2011 om 10:47

woensdag 11 mei 2011 om 10:52
Oh ja, door de jaren heen heb ik op het forum wel gezien wat voor feeksen moeders kunnen zijn bij een scheiding. Hoe verbitterd en hoe makkelijk een kind als pion wordt ingezet. En bij verbitterde moeders kunnen vaders al gauw niets goed doen. Kan geen concrete voorbeelden meer noemen, maar een tijdje geleden heb ik hier nog zoiets gelezen. Ik vind ook dat de rechter meteen met dwangsommen aan moet komen zetten als er wordt geoordeeld dat het kind wel naar vader mag. Waarom sta je anders voor een rechter? Het is toch de bedoeling wat te doen met die uitspraak? Als je dat na laat, moet je gestraft worden. Anders kan het hele familierecht wel op de schop.
woensdag 11 mei 2011 om 14:22
quote:Liesje75 schreef op 11 mei 2011 @ 10:18:
Goedemorgen Lulu1983,
Ik bedoelde met het beloond worden dat wanneer de moeder denkt;Als ik me blijf verzetten (ook al krijgt ze via het gerecht ongelijk) krijg ik toch wel mijn zin.
Omdat er weinig aan gedaan wordt,snap je?
Ze denkt op dat moment niet aan haar kind maar aan zichzelf vind ik dan.
Ik snap je!!
zijn Het is zó ontzettend triest dat vader en kind de dupe van moeders gedachte gang zijn! Sneu gewoon!!
Misschien een cliché...maar ooit worden kinderen groot!
Ik snap dat vader en jij hier weinig aan hebben, jullie missen nu hele leuke jaren met kind. Maar ooit gaan bij kind de ogen open en is vader de lachende 3e!
Goedemorgen Lulu1983,
Ik bedoelde met het beloond worden dat wanneer de moeder denkt;Als ik me blijf verzetten (ook al krijgt ze via het gerecht ongelijk) krijg ik toch wel mijn zin.
Omdat er weinig aan gedaan wordt,snap je?
Ze denkt op dat moment niet aan haar kind maar aan zichzelf vind ik dan.
Ik snap je!!
zijn Het is zó ontzettend triest dat vader en kind de dupe van moeders gedachte gang zijn! Sneu gewoon!!
Misschien een cliché...maar ooit worden kinderen groot!
Ik snap dat vader en jij hier weinig aan hebben, jullie missen nu hele leuke jaren met kind. Maar ooit gaan bij kind de ogen open en is vader de lachende 3e!

donderdag 12 mei 2011 om 13:53
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2827
Ik zou me geen zorgen maken om een onderzoek door de RvdK. Zorg dat het huis er netjes verzorgd uitziet, en dat het "kindveilig" is ingericht.
Ik wens de betreffende vader veel wijsheid, en een lange adem. Moeders kunnen feeksen zijn.
Ik zou me geen zorgen maken om een onderzoek door de RvdK. Zorg dat het huis er netjes verzorgd uitziet, en dat het "kindveilig" is ingericht.
Ik wens de betreffende vader veel wijsheid, en een lange adem. Moeders kunnen feeksen zijn.