Geld & Recht alle pijlers

Online geld verdienen.

10-05-2018 19:01 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is laats iet bij mij thuis gestolen en dat was best wel duur (rond de 1300 euro). Nu wil ik dat graag terugverdienen, maar omdat ik nog geen baan heb is dat super lastig. Ik wil graag online en gratis geld verdienen. Iets zoals enquetes invullen. Weten jullie iets?
Alle reacties Link kopieren
Nou dan krijg je het toch terug van de verzekering.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Misschien even een tweede hands brik kopen voor je dronken escapades.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-05-2018 08:28
Nou dan krijg je het toch terug van de verzekering.
Nee joh, zou te makkelijk zijn. Mevrouw had hem niet op slot staan, loep haar maar.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-05-2018 08:28
Nou dan krijg je het toch terug van de verzekering.
Niet als je de sleutels kwijt bent.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik haar al tips voor gegeven. Gewoon proberen om toch te claimen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-05-2018 08:31
Daar heb ik haar al tips voor gegeven. Gewoon proberen om toch te claimen.
Ik ben meer voor 'wie zijn billen brand moet op de blaren zitten'. Het is waarschijnlijk een enorm dure les voor TO maar ze heeft zelf verzaakt en ze reageert niet op tips die gegeven worden.
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
11-05-2018 08:35
Ik ben meer voor 'wie zijn billen brand moet op de blaren zitten'. Het is waarschijnlijk een enorm dure les voor TO maar ze heeft zelf verzaakt en ze reageert niet op tips die gegeven worden.
Zelf nooit puber geweest?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-05-2018 08:36
Zelf nooit puber geweest?
Ja, gelukkig wel. Inderdaad ook genoeg fouten gemaakt maar ook altijd de verantwoordelijkheid van mijn ouders gekregen om het zo goed mogelijk op te lossen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven