Geld & Recht alle pijlers

Pakketje tnt postbus ?

19-01-2012 21:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zou er een pakje bij me aangeboden worden. Had wat besteld en een track code zodat ik het kon volgen.

Nu stond er op track trace Chauffeur onderweg, afgeleverd

en dan zending afgelverd in postbus.

Dit heb ik nog niet eerder gehad, en toch al heel wat pakjes verstuurd gekregen. Andere pakjes die ik ook had besteld elders zijn ook gewoon aangekomen vandaag.

Iemand bekend hiermee. Wat voor postbus kan het hier om gaan ?

bedankt
Dat is vreemd. Als je bij track and trace kijkt, zie je dan wel jouw adres staan, als het adres waar het naar toe zou moeten?
Postbus is zo'n ding wat je huurt van de TNT en wat bij een servicepunt is ingebouwd. Wordt meest gebruikt door bedrijven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het enige wat ik kan bedenken is dat de afzender een postbus nummer er op had staan als retouradres en dat het daar nu afgeleverd is.

Nog even ter aanvulling, ik heb dat dus ooit gehad, dat ik een pakketje had verstuurd met een duidelijk het adres er op waar het naar toe moest en ook mijn eigen adres als afzender en de volgende dag werd het doodleuk bij mij bezorgd. Heb het toen geweigerd en het is alsnog bij de juiste persoon terecht gekomen.
Misschien naar het servicepunt van Post.nl (vaak een Albert Heijnfiliaal) omdat je niet thuis was (of de postbezorger geen tijd meer had).
Maar dan staat er normaal gesproken staan: Beschikbaar op afhaallocatie.

Maar misschien heeft de bezorger iets verkeerd ingetypt en is daardoor de verkeerde tekst er bij komen te staan?

Je kan trouwens ook een nummer (staat op de site) bellen voor track and trace en daar kunnen ze nog wat meer info zien, nl exact de locatie waar het bezorgd is en de tijd waarop dat gebeurd is.
adres bovenin is wel juist, maar ik hoop dat wat jullie ook genoemd hebben. Dat het even daar tijdelijk gestalt is, en morgen weer in het traject zit. Bedankt voor de antwoorden.
hier hebben we een keer gehad dat de postbode de pakketjes gewoon in zijn garage had gedumpt en niet meer had bezorgd.

maar kan goed zijn dat het een dag vertraging heeft maar zou wel bellen als je het van de week nog binnen hebt gekregen.
chauffeur is weer onderweg, dus lijkt allemaal goed te komen.

thanxxs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven