Pakketje tnt postbus ?
donderdag 19 januari 2012 om 21:03
Vandaag zou er een pakje bij me aangeboden worden. Had wat besteld en een track code zodat ik het kon volgen.
Nu stond er op track trace Chauffeur onderweg, afgeleverd
en dan zending afgelverd in postbus.
Dit heb ik nog niet eerder gehad, en toch al heel wat pakjes verstuurd gekregen. Andere pakjes die ik ook had besteld elders zijn ook gewoon aangekomen vandaag.
Iemand bekend hiermee. Wat voor postbus kan het hier om gaan ?
bedankt
Nu stond er op track trace Chauffeur onderweg, afgeleverd
en dan zending afgelverd in postbus.
Dit heb ik nog niet eerder gehad, en toch al heel wat pakjes verstuurd gekregen. Andere pakjes die ik ook had besteld elders zijn ook gewoon aangekomen vandaag.
Iemand bekend hiermee. Wat voor postbus kan het hier om gaan ?
bedankt
donderdag 19 januari 2012 om 21:33
Het enige wat ik kan bedenken is dat de afzender een postbus nummer er op had staan als retouradres en dat het daar nu afgeleverd is.
Nog even ter aanvulling, ik heb dat dus ooit gehad, dat ik een pakketje had verstuurd met een duidelijk het adres er op waar het naar toe moest en ook mijn eigen adres als afzender en de volgende dag werd het doodleuk bij mij bezorgd. Heb het toen geweigerd en het is alsnog bij de juiste persoon terecht gekomen.
Nog even ter aanvulling, ik heb dat dus ooit gehad, dat ik een pakketje had verstuurd met een duidelijk het adres er op waar het naar toe moest en ook mijn eigen adres als afzender en de volgende dag werd het doodleuk bij mij bezorgd. Heb het toen geweigerd en het is alsnog bij de juiste persoon terecht gekomen.
donderdag 19 januari 2012 om 22:00
Maar dan staat er normaal gesproken staan: Beschikbaar op afhaallocatie.
Maar misschien heeft de bezorger iets verkeerd ingetypt en is daardoor de verkeerde tekst er bij komen te staan?
Je kan trouwens ook een nummer (staat op de site) bellen voor track and trace en daar kunnen ze nog wat meer info zien, nl exact de locatie waar het bezorgd is en de tijd waarop dat gebeurd is.
Maar misschien heeft de bezorger iets verkeerd ingetypt en is daardoor de verkeerde tekst er bij komen te staan?
Je kan trouwens ook een nummer (staat op de site) bellen voor track and trace en daar kunnen ze nog wat meer info zien, nl exact de locatie waar het bezorgd is en de tijd waarop dat gebeurd is.
vrijdag 20 januari 2012 om 04:09