PostNl bagger service
woensdag 1 november 2017 om 15:06
Wie komt nog meer het stoom uit de oren van deze waardeloze niet bezorger? Ik heb al vaker een pakket moeten ontvangen en ben er dan voor thuis gebleven. Soms omdat het toch al zo uitkwam, maar goed.
Loop je toevallig langs de brievenbus in je voordeur, steekt daar een briefje doorheen dat je niet thuis bent. Euh, hallo, ik sta hier toch echt in mijn eigen huis hoor.
Nu weer een akkefietje: heb een nieuwe provider en krijg daarvoor vrijdagochtend de monteur (a 60 euro) om het ding te installeren. Zou vandaag (woensdag dus) de mediabox bezorgd worden, dus ik neem een vrije dag om het in ontvangst te nemen. Loop ik een uur geleden langs de voorkeur, jahoor, briefje, u bent niet thuis.
Na sorry hoor, maar ik sta hier! Mijn bel doet het en ik ben gewoon aan het rommelen. Maar ja, we (de bezorgers) krijgen per levering betaald en als we de indruk hebben dat er iemand niet thuis is, rennen we gauw door.
Net klantenservice gebeld (1 keer verbinding verbreken) en haal gerust het woord service er maar af. Wat een tuthola`s daar. Vooral getraind in het frustreren van klanten. Niks kunnen, niks willen, geen oplossing kunnen en willen bieden, niet meedenken en tja, dan is de 60 euro ook vooral je eigen probleem. Wat een bagger bedrijf. Ik hoop voor PostNL dat ze dit soort verhalen lezen, zodat ze beseffen dat hun service echt nergens meer over gaat. Tuurlijk, fouten maken gebeurt, maar los het dan ten minste netjes op. Door te kijken of je een nalevering kunt verzorgen oid.
Wie nog meer?
Loop je toevallig langs de brievenbus in je voordeur, steekt daar een briefje doorheen dat je niet thuis bent. Euh, hallo, ik sta hier toch echt in mijn eigen huis hoor.
Nu weer een akkefietje: heb een nieuwe provider en krijg daarvoor vrijdagochtend de monteur (a 60 euro) om het ding te installeren. Zou vandaag (woensdag dus) de mediabox bezorgd worden, dus ik neem een vrije dag om het in ontvangst te nemen. Loop ik een uur geleden langs de voorkeur, jahoor, briefje, u bent niet thuis.
Na sorry hoor, maar ik sta hier! Mijn bel doet het en ik ben gewoon aan het rommelen. Maar ja, we (de bezorgers) krijgen per levering betaald en als we de indruk hebben dat er iemand niet thuis is, rennen we gauw door.
Net klantenservice gebeld (1 keer verbinding verbreken) en haal gerust het woord service er maar af. Wat een tuthola`s daar. Vooral getraind in het frustreren van klanten. Niks kunnen, niks willen, geen oplossing kunnen en willen bieden, niet meedenken en tja, dan is de 60 euro ook vooral je eigen probleem. Wat een bagger bedrijf. Ik hoop voor PostNL dat ze dit soort verhalen lezen, zodat ze beseffen dat hun service echt nergens meer over gaat. Tuurlijk, fouten maken gebeurt, maar los het dan ten minste netjes op. Door te kijken of je een nalevering kunt verzorgen oid.
Wie nog meer?
woensdag 1 november 2017 om 18:40
kerol schreef: ↑01-11-2017 18:22Joh, er valt voor klantenservicemedewerkers niks te regelen, die krijgen geen enkel intern telefoonnummer van de opdrachtgever, en als dank voor die onmogelijke positie noemen klanten je nog tuthola ook. Wake up, die mensen zien dezelfde info als jij in track & tracé, maar zijn geen verkeerstoren die andere afdelingen aanstuurt. Die zitten voor een habbekrats alle boze klanten te woord te staan en spons voor (jouw) rotopmerkingen te zijn.
Hear hear.
woensdag 1 november 2017 om 18:40
diyer schreef: ↑01-11-2017 18:38Sorry hoor, maar dan moeten ze die baan niet aannemen. Ik zou me serieus niet lenen om voor een schandalig loon niet eens het woord in de praktijk te kunnen brengen. Als je spreekt namens een bedrijf en doet alsof je er voor de klant en de service bent, moet je niet verbaasd zijn als mensen pissig worden als je alleen maar holle reacties kunt geven. Ik heb ook bij een klantenservice gewerkt en ik zou deze baan aan me voorbij hebben laten gaan. En dat kun je ook merken aan de reacties. Die zijn zo afgestompt als wat.
Ja want iedereen heeft een keuze
woensdag 1 november 2017 om 18:44
Ja dat doet die van mij ook, vorig jaar met de feestdagen was ik daar zoooo blij mee! maar ik heb wel eens een vervanger en die presteert het dus ook; hij belt en ik ga open doen, ik was gewoon beneden dus dat duurt hooguit 10-15 seconden voor ik bij de deur ben. was hij al bij de buren. “oh ik dacht dat u er niet was”.... ik heb gezegd dat ik niet achter de deur lag te wachten op hemnessemeisje schreef: ↑01-11-2017 15:20Ik ben heel tevreden over mijn Post Nl-meneer. Als ik niet thuis ben, krijg ik keurig briefje en kan ik hem bellen. Dan staat ie binnen een uur weer op de stoep. En als ik er wel ben, wacht ie geduldig tot ik opendoe, want ik moet soms van zolder komen en dat weet hij inmiddels. Ikmijn Post NL-meneer.
Maar TO, leg gewoon je klacht neer bij Post NL. Want waarom zouden ze hier jouw verhaal lezen?
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 1 november 2017 om 19:08
In nederland vind ik van wel ja. Misschien niet keuze uit heel veel als je niet verder komt qua opleidingsnivo. Maar ja, er is nog wel keuze. En weet je, misschien is het juist wél nodig dat ze heel veel boze en kwaaie mensen aan de telefoon krijgen en dat ze (de telefonisten) daar op een gegeven moment zat van worden en richting management gaan roepen dat het zo niet leuk meer werken is. Misschien dat het woordje service dan wel weer een keer terugkomt.
Maar omdat bedrijf x ervoor kiest om mensen slechte service te geven, moet ik maar medelijden hebben met de mensen die voor bedrijf x werken. Kom nou.
woensdag 1 november 2017 om 19:31
Je hoeft geen medelijden te hebben, maar het zou, voor jezelf en de rest van de wereld wellicht handig zijn als je zou begrijpen dat de mevrouw van het callcenter jou niet verder helpt omdat ze je niet verder kán helpen. Het is geen kwestie van onwil, ze heeft gewoon de bevoegdheden niet.
En de huur moet betaald worden. Als dat moet met "Goedendagdeel, huppeldepup klantenservice u spreekt met voornaam achternaam." dan moet dat maar. Er is absoluut geen reden om je verheven te voelen over de mensen die daar werken.
En de huur moet betaald worden. Als dat moet met "Goedendagdeel, huppeldepup klantenservice u spreekt met voornaam achternaam." dan moet dat maar. Er is absoluut geen reden om je verheven te voelen over de mensen die daar werken.
woensdag 1 november 2017 om 19:33
Ze worden alleen betaald voor afgeleverde pakjes, niet voor de tevergeese ritten. Dus als ze een briefje bij je in de bus gedaan hebben, dan hebben ze het heel graag willen bezorgen.diyer schreef: ↑01-11-2017 15:19Zeker wel. Mijn buurjongentje heeft vanochtend nog tot vervelends toe aangebeld en wij gebruiken hier de bel dagelijks. Mijn kinderen hebben gisteravond ook nog aangebeld.
Het punt is volgens mij (ik woon een beetje afgelegen) dat bezorgers weinig betaald krijgen of alleen betaald per levering oid. En dat het dan loont om alles te clusteren qua leveringen en die bij voorkeur bij 1 en dezelfde buurtbewoner in ontvangst te laten nemen. Dat neemt minder tijd in beslag dan bij elk huisje minstens 1 minuut te wachten totdat ze opendoen. Volgens mij wordt er al een scan gemaakt in de voortuin of ze verwachten dat iemand thuis is (brandt er licht, staat er een auto of fiets) en beginnen ze meteen al zo'n briefje uit de zak te trekken. Kunnen ze ten minste weer snel door.
Ik woon aan een galerij. Het is bij het portiek niet te zien of ik "thuis ben" en ik kan niet zien of er iemand bij de deur hangt.
Bij post.nl kan je gelijk na de eerste mislukte bezorging aan de hand van het mislukt-briefje een ander bezorgadres opgeven, zoals het dichstbijzijnde agentschap. Ze proberen het 3x en dan komt het een poosje op het agentschap te liggen.
Dit werkte hier tijdelijk goed, maar opeens werd het bij de buren afgegeven. Dat bleek de nieuwe stijl te zijn, zodat ik het online bestellen stopte. Toen werd AH postpakket-servicepunt en liet ik het daar bezorgen. Dat was 5dagen per week tot 21:00 uur open, 1x tot 20:00 uur. AH heeft inmiddels afgehaakt, maar er is een ander adres voor gekomen.
Voor zover ik weet ,hebben alleen post.nl en DHL een gunstig gelegen pakket-servicepunt. Als een online-winkel niet aangeeft wie de bezorgdienst is, vraag ik het soms na. Andere bezorgdiensten incl. hun eigen bezorgservice zijn reden om van de koop af te zien.
Wat me zo ergert en verbaast, is dat gekluns op het pakket-servicepunt. Ik overhandig een briefje met naam, Track&Trace-nr, afgiftedatum en pakketmaten, soms ook de afzender (vanwege herkenbare verpakking). Ze kunnen het niet vinden. .. Nadat bij AH een paar keer beweerd werd dat er niets voor lag, wacht ik inmiddels beleefdheidshalve nog even en ga dan zelf kijken waar het ligt. Het ligt nooit op een gekke plek, het is niet onzichtbaar door wat anders ervoor, naam is misschien niet altijd even duidelijk geschreven, maar wel herkenbaar als je zo'n naam zoekt. Gezien de beschrijving: doos, l, b, h ga je niet bij de zakken zoeken etc. Maar zij dus wel, want ze kunnen het niet vinden en gaan dan koortsachtig overal zoeken.
O ja, bij de Hema willen ze ook vaak dat ik beken niet zoals eerst beweerd een pakket van ongeveer <zo groot> op te halen maar een mapje foto's uit de lade
woensdag 1 november 2017 om 19:36
Dan plak je je brievenbus dicht en doe je er een briefje op "ik ben de hele dag thuis datum 1 november.En er is urgentie bij de levering"
Ik heb niet te klagen over post.nl bezorgers.
Alleen dat kantoor stuurt steeds mails hoe laat ze komen bezorgen en daar klopt niks van.
Ik heb niet te klagen over post.nl bezorgers.
Alleen dat kantoor stuurt steeds mails hoe laat ze komen bezorgen en daar klopt niks van.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 19:37
45.36% gewijzigd
woensdag 1 november 2017 om 19:37
Ik weet weer waarom ik eigenlijk zowat nooit online iets koop.
Altijd gedoe en onzin met de levering.
Aan terugsturen begin ik helemaal niet, want dat is al helemaal een mission impossible. (1 keer geprobeerd ... man, wat een hel was dat!)
Als we dus met zijn allen gewoon terug meer de winkelstraat ingaan ... Komt de service van dergelijke bedrijven misschien ook terug.
Altijd gedoe en onzin met de levering.
Aan terugsturen begin ik helemaal niet, want dat is al helemaal een mission impossible. (1 keer geprobeerd ... man, wat een hel was dat!)
Als we dus met zijn allen gewoon terug meer de winkelstraat ingaan ... Komt de service van dergelijke bedrijven misschien ook terug.
woensdag 1 november 2017 om 19:40
vrouwjagersma schreef: ↑01-11-2017 19:31Je hoeft geen medelijden te hebben, maar het zou, voor jezelf en de rest van de wereld wellicht handig zijn als je zou begrijpen dat de mevrouw van het callcenter jou niet verder helpt omdat ze je niet verder kán helpen. Het is geen kwestie van onwil, ze heeft gewoon de bevoegdheden niet.
Wat een onzin. Je hebt in Nederland gewoon een keuze, hoor.
Net hier geleerd. Best fijn eigenlijk als je in zo'n bubbel leeft.
woensdag 1 november 2017 om 19:43
Dit!!!vrouwjagersma schreef: ↑01-11-2017 19:31Je hoeft geen medelijden te hebben, maar het zou, voor jezelf en de rest van de wereld wellicht handig zijn als je zou begrijpen dat de mevrouw van het callcenter jou niet verder helpt omdat ze je niet verder kán helpen. Het is geen kwestie van onwil, ze heeft gewoon de bevoegdheden niet.
woensdag 1 november 2017 om 19:44
Wat zal jouw eer gekneusd worden als je onverhoopt werkloos wordt en de gemeente beslist dat je op straffe van korting op je bijstandsuitkering bij een callcentrum moet werken.diyer schreef: ↑01-11-2017 15:38Ik heb in het verleden ook bij een klantenservice gewerkt (vakantiewerk tijdens studie) en ik zou me serieus te goed voelen om me voor dit soort werk te laten lenen. Ik denk persoonlijk dat je ergens afgestompt moet zijn om met een stalen gezicht zo'n riedel af te draaien en het niet onwijs vervelend te vinden (van je werkgever) dat je niet mee mag denken met de klant. Dus ja, misschien arrogant ofzo, maar dan vind ik je nog steeds een tuthola die het blijkbaar wel prima vindt om dit soort inzin de hele dag uit te kramen. Dat zou mijn eer te na zijn.
Aan de telefoon doet je gezicht er niet toe. Callcentra zijn geen pretjes waar je geheel eigener beweging gaat werken. Dat doe je uit bittere noodzaak.
woensdag 1 november 2017 om 20:02
Zou het ook nog met terugwerkende kracht werken? Dat zou me anderhalf jaar callcenterwerk gescheeld hebben
En het was altijd een plus op mijn CV, want werklust wordt gewaardeerd.
Maar lijkt me ook fijn, zo'n bubbel.
woensdag 1 november 2017 om 20:09
Als er betaald wordt per levering willen ze het dus wel juist afgeven, anders krijgen ze niets.diyer schreef: ↑01-11-2017 15:19Zeker wel. Mijn buurjongentje heeft vanochtend nog tot vervelends toe aangebeld en wij gebruiken hier de bel dagelijks. Mijn kinderen hebben gisteravond ook nog aangebeld.
Het punt is volgens mij (ik woon een beetje afgelegen) dat bezorgers weinig betaald krijgen of alleen betaald per levering oid. En dat het dan loont om alles te clusteren qua leveringen en die bij voorkeur bij 1 en dezelfde buurtbewoner in ontvangst te laten nemen. Dat neemt minder tijd in beslag dan bij elk huisje minstens 1 minuut te wachten totdat ze opendoen. Volgens mij wordt er al een scan gemaakt in de voortuin of ze verwachten dat iemand thuis is (brandt er licht, staat er een auto of fiets) en beginnen ze meteen al zo'n briefje uit de zak te trekken. Kunnen ze ten minste weer snel door.
Such a beautiful place to be with Friends.
woensdag 1 november 2017 om 20:17
Best fijn als je tevreden bent over nonservice en je met liefde het loon betaald van goedemiddag met mevrouw huppeldepup. Ik kanniksvoorudoen, maar tochfijndattubelt. Nou daghoor.
Ik heb nog wel meer goede doelen die je misschien ook wilt sponsoren? Ik heb begrepen dat managers dolgraag gesponsord willen worden door klanten zoals jij, die een non kritische houding hebben en alles voor zoete koek slikken.
En beetje flauw om te zeggen dat ik in een bubbel leef, want ik heb -ja ook ik- met dat bijltje moeten hakken en het was me inderdaad te min om dat soort dommemans werk te doen. Ik heb toen gelukkig ander soort dommemans werk kunnen vinden. Werd niet beter betaald, maar ik hield de eer iig aan mezelf. Werkt een stuk fijner kan ik zeggen.
Maar nogmaals, ik ben heel blij voor jullie dat je je niet stoort aan dit soort praktijken. Misschien heb ik gewoon tijd teveel gehad vandaag en werk ik normaal met heel efficiente mensen in een heel efficiente setting en gaan we heel secuur om met klachten. Ben eigenlijk met terugwerkende kracht heel blij dat ik me iig niet hoef te schamen naar clienten die een klacht over ons hebben, want daar wordt iig netjes mee omgegaan. Zoals het hoort zou ik er bijna achteraan willen zeggen. Bijna zonde om met minder genoegen te nemen.
anoniem_354676 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 20:27
42.00% gewijzigd
woensdag 1 november 2017 om 20:20
Te zot voor woorden dat het blijkbaar nodig is. Maar op zich wel een goede tip.
woensdag 1 november 2017 om 20:47
Kennelijk levert het toch wel wat op om nietthuisbriefjes in brievenbussen te stoppen. Ik wachtte eens op een pakje en was in de keuken bezig met zich op mijn voordeur en zag een pakjesleverancier een briefje in mij 'n bus stoppen. Ik dacht eerst dat het gewone post was, maar het was een nietthuisbriefje. Ik ben hem achterna gelopen en heb mijn pakje opgeëist. Hij dacht dat ik niet thuis was, maar ik stond voor het raam! En als binnen licht brandt ben je echt wel van buitenaf te zien, gezien het feit dat buren wel naar me zwaaien. Dus vraag ik me echt af, waarom dan? Schiet iemand met een niet geleverd pakje op?
woensdag 1 november 2017 om 20:56
Ik heb geen idee Aviv. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze op die manier alle pakjes in die wijk een beetje opsparen (volgens mij bieden ze het drie keer aan ofzo) en dan in 1 x hopen te droppen bij een buurtbewoner. Of dat ze dan alles in 1 x kunnen afgeven bij een ophaalpunt. Misschien dat ze voor dat ophaalpunt ook gewoon hetzelfde geld uitbetaald krijgen. Dan loont het dus om overal snel voorbij te rennen, briefjes uit te delen en onder excuus van niet thuis de boel te droppen bij een ophaalpunt.
Maar dan kun je dus net zo goed een goedkopere leverancier zoeken die niet aan huis bezorgd. Zoiets als Kiala.
Maar dan kun je dus net zo goed een goedkopere leverancier zoeken die niet aan huis bezorgd. Zoiets als Kiala.
woensdag 1 november 2017 om 20:56
Je kunt je best aan iets storen, maar dan hoef je mensen nog niet tuthola's te noemen en hun werk nog niet dom of minderwaardig. Evenmin hoef je te impliceren dat die mensen dat werk alleen doen omdat ze te dom of laagopgeleid zijn om ander werk te doen en dat jij nooit dergelijk minderwaardig werk zou doen.
Jij kiest ervoor dat wel te doen en te melden dat het bedrijf waar jij werkt de zaken beter aanpakt. Dat is fijn, maar ja, jouw bedrijf levert geen pakketjes, dus jammer de pammer.
Jij kiest ervoor dat wel te doen en te melden dat het bedrijf waar jij werkt de zaken beter aanpakt. Dat is fijn, maar ja, jouw bedrijf levert geen pakketjes, dus jammer de pammer.
woensdag 1 november 2017 om 21:03
diyer schreef: ↑01-11-2017 20:17Best fijn als je tevreden bent over nonservice en je met liefde het loon betaald van goedemiddag met mevrouw huppeldepup. Ik kanniksvoorudoen, maar tochfijndattubelt. Nou daghoor.
Ik heb nog wel meer goede doelen die je misschien ook wilt sponsoren? Ik heb begrepen dat managers dolgraag gesponsord willen worden door klanten zoals jij, die een non kritische houding hebben en alles voor zoete koek slikken.
En beetje flauw om te zeggen dat ik in een bubbel leef, want ik heb -ja ook ik- met dat bijltje moeten hakken en het was me inderdaad te min om dat soort dommemans werk te doen. Ik heb toen gelukkig ander soort dommemans werk kunnen vinden. Werd niet beter betaald, maar ik hield de eer iig aan mezelf. Werkt een stuk fijner kan ik zeggen.
Maar nogmaals, ik ben heel blij voor jullie dat je je niet stoort aan dit soort praktijken. Misschien heb ik gewoon tijd teveel gehad vandaag en werk ik normaal met heel efficiente mensen in een heel efficiente setting en gaan we heel secuur om met klachten. Ben eigenlijk met terugwerkende kracht heel blij dat ik me iig niet hoef te schamen naar clienten die een klacht over ons hebben, want daar wordt iig netjes mee omgegaan. Zoals het hoort zou ik er bijna achteraan willen zeggen. Bijna zonde om met minder genoegen te nemen.
Een beetje flauw? Zegt zij die anderen dom en tuthola's vindt. Dommemans werk ook echt
O en ik ben geen klant, ik ben de manager
woensdag 1 november 2017 om 21:04
vrouwjagersma schreef: ↑01-11-2017 20:56Je kunt je best aan iets storen, maar dan hoef je mensen nog niet tuthola's te noemen en hun werk nog niet dom of minderwaardig. Evenmin hoef je te impliceren dat die mensen dat werk alleen doen omdat ze te dom of laagopgeleid zijn om ander werk te doen en dat jij nooit dergelijk minderwaardig werk zou doen.
Dit.
woensdag 1 november 2017 om 21:37
Lezen is moeilijk he? Ik heb dat werk (dommemanswerk) jarenlang zelf gedaan en ik voel me nergens beschaamd als anderen het dommemanswerk noemden. Ik hoef mijn zelfwaarde niet te ontlenen aan of ik wel of niet (hoog) opgeleid werk doe. Dat is misschien meer een probleem als je het zelf moeilijk voor kunt stellen?
Wat ik wel hoef is mijn zelfwaarde te ontlenen aan dat wat ik doe ook kies is. Maar als ik mijn hoofd daarmee netjes omhoog kan houden en financieel mijn eigen boontjes dop, heb ik persoonlijk geen enkel probleem hoe jij of een ander mijn werk wil noemen.
Als ik manager zou zijn van een organisatie die zo omgaat met klanten, zou ik mezelf ook niet aan kunnen kijken en me rot schamen voor mijn werk en gauw een andere baan zoeken. Ik zou me overigens ook rotschamen als ik mijn personeel zo zou behandelen. Krijg ik dan ook te horen dat ik geen keuze heb? En dat ik in een bubbel leef en maar gewoon mijn werk moet doen en mijn snavel moet houden? Of zou ik dan de wind van voren krijgen en vragen van jullie kant waarom ik uberhaupt dat soort werk doe waarbij ik mijn medewerkers monddood maak en mijn bezorgers uitknijp? Heb ik in jullie optiek dan wel een keuze?
Wat ik wel hoef is mijn zelfwaarde te ontlenen aan dat wat ik doe ook kies is. Maar als ik mijn hoofd daarmee netjes omhoog kan houden en financieel mijn eigen boontjes dop, heb ik persoonlijk geen enkel probleem hoe jij of een ander mijn werk wil noemen.
Als ik manager zou zijn van een organisatie die zo omgaat met klanten, zou ik mezelf ook niet aan kunnen kijken en me rot schamen voor mijn werk en gauw een andere baan zoeken. Ik zou me overigens ook rotschamen als ik mijn personeel zo zou behandelen. Krijg ik dan ook te horen dat ik geen keuze heb? En dat ik in een bubbel leef en maar gewoon mijn werk moet doen en mijn snavel moet houden? Of zou ik dan de wind van voren krijgen en vragen van jullie kant waarom ik uberhaupt dat soort werk doe waarbij ik mijn medewerkers monddood maak en mijn bezorgers uitknijp? Heb ik in jullie optiek dan wel een keuze?
woensdag 1 november 2017 om 21:45
ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt.diyer schreef: ↑01-11-2017 21:37Lezen is moeilijk he? Ik heb dat werk (dommemanswerk) jarenlang zelf gedaan en ik voel me nergens beschaamd als anderen het dommemanswerk noemden. Ik hoef mijn zelfwaarde niet te ontlenen aan of ik wel of niet (hoog) opgeleid werk doe. Dat is misschien meer een probleem als je het zelf moeilijk voor kunt stellen?
Maar goed. Natuurlijk zou ik in jouw situatie ook frustratie ervaren, ik zou het alleen niet koppelen aan een hele tirade over werk dat te min voor jou zou zijn en tuthola's en "dommemanswerk." Daar val ik over en ik ben niet de enige.
woensdag 1 november 2017 om 21:53
vrouwjagersma schreef: ↑01-11-2017 21:45ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt.
Maar goed. Natuurlijk zou ik in jouw situatie ook frustratie ervaren, ik zou het alleen niet koppelen aan een hele tirade over werk dat te min voor jou zou zijn en tuthola's en "dommemanswerk." Daar val ik over en ik ben niet de enige.
Kennelijk lezen wij het niet goed en bedoelt ze iets heel anders met dat het te min en haar eer te na is.
woensdag 1 november 2017 om 22:47
Ik heb exact hetzelfde probleem met PostNL. Er wordt nooit aangebeld, of er wordt door een andere bewoner open gedaan en de beste man zet alles bij de lift. Ook wordt het "niet thuis-briefje" nooit in mijn brievenbus gedaan maar bij iemand anders, waardoor ik regelmatig pas na een week het briefje heb om het pakket op te halen bij het afleverpunt. Bij het afleverpunt mogen ze het pakket dan natuurlijk weer niet meegeven zonder dat briefje, maar houden ze het pakket maar 1? week. Een keer is een pakket dus teruggestuurd voordat ik het kon ophalen met het juiste briefje. Meermaals klachten ingediend maar dit heeft tot nu toe nog niet veel uitgehaald.