Geld & Recht alle pijlers

PostNl bagger service

01-11-2017 15:06 154 berichten
Wie komt nog meer het stoom uit de oren van deze waardeloze niet bezorger? Ik heb al vaker een pakket moeten ontvangen en ben er dan voor thuis gebleven. Soms omdat het toch al zo uitkwam, maar goed.

Loop je toevallig langs de brievenbus in je voordeur, steekt daar een briefje doorheen dat je niet thuis bent. Euh, hallo, ik sta hier toch echt in mijn eigen huis hoor.

Nu weer een akkefietje: heb een nieuwe provider en krijg daarvoor vrijdagochtend de monteur (a 60 euro) om het ding te installeren. Zou vandaag (woensdag dus) de mediabox bezorgd worden, dus ik neem een vrije dag om het in ontvangst te nemen. Loop ik een uur geleden langs de voorkeur, jahoor, briefje, u bent niet thuis.

Na sorry hoor, maar ik sta hier! Mijn bel doet het en ik ben gewoon aan het rommelen. Maar ja, we (de bezorgers) krijgen per levering betaald en als we de indruk hebben dat er iemand niet thuis is, rennen we gauw door.

Net klantenservice gebeld (1 keer verbinding verbreken) en haal gerust het woord service er maar af. Wat een tuthola`s daar. Vooral getraind in het frustreren van klanten. Niks kunnen, niks willen, geen oplossing kunnen en willen bieden, niet meedenken en tja, dan is de 60 euro ook vooral je eigen probleem. Wat een bagger bedrijf. Ik hoop voor PostNL dat ze dit soort verhalen lezen, zodat ze beseffen dat hun service echt nergens meer over gaat. Tuurlijk, fouten maken gebeurt, maar los het dan ten minste netjes op. Door te kijken of je een nalevering kunt verzorgen oid.

Wie nog meer?
plek schreef:
20-01-2018 09:41
Omdat je niet altijd te kiezen hebt!

En in mijn geval gaat het om post en niet om pakketjes: die komen namelijk wel gewoon goed aan. De postbode heb ik in de 9 maanden dat ik hier woon helaas nog nooit gezien.
Wat wil je kiezen? Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met PostNL.
Gooischevrouw schreef:
20-01-2018 09:59
De arrogantie hoe jij praat over de postbezorgers en medewerkers bij het contactcentrum bah bah! Ik zou als postbezorger ook niet bij jou aan de deur willen komen.

In plaats van iedereen af te zeiken kan je ook gewoon je pakket laten afleveren bij een afhaalpunt als je je er zo aan ergert.

Ik heb gelukkig nooit problemen met de bezorger, maar ik ben dan ook aardig over hem

:HA:
sushilala schreef:
20-01-2018 13:16
Wat wil je kiezen? Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met PostNL.
Als je had gelezen, zag je dat ik dat ook al had gedaan. Inmiddels vier keer zelfs. Maar meer dan ‘een notitie maken’ kunnen ze blijkbaar niet :(
Mag je hier ook klagen over DPD? Ik kreeg vandaag een Niet-Thuis bericht in de bus van deze onvolprezen firma met daarop de onvergetelijke woorden 'het pakket ligt bij de vuilniszak'. Nou kan ik heel veel verknoerten van pakketbezorgers, maar dat ze je pakketje gewoon bij de vullis zetten als je niet thuis bent vind ik op zijn zachtst gezegd een beeeeeetje bizar. Voor de volledigheid: er was natuurlijk nergens een pakketje, en nou schijn ik mijn geld terug te krijgen als ik een Formulier invul, met een heus Dossiernummer. Ik kon ook een nieuw pakketje krijgen, maar dat wordt dan vast weer bij de vuilniszak gezet dus dat hoef ik niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven