Recht op Wajong? het is zo dubbel.
maandag 4 april 2011 om 13:50
maandag 4 april 2011 om 14:11
Het is onzin dat je geen recht zou hebben op Wajong als je in het verleden hebt gewerkt.
Ik heb op mijn 32ste mijn diagnose gekregen (Asperger), en een arbeidsverleden van 'twaalf ambachten, dertien ongelukken'.
En had vanwege diagnose en opnieuw uitvallen op mijn werk wel degelijk recht op een wajong uitkering.
Ik heb op mijn 32ste mijn diagnose gekregen (Asperger), en een arbeidsverleden van 'twaalf ambachten, dertien ongelukken'.
En had vanwege diagnose en opnieuw uitvallen op mijn werk wel degelijk recht op een wajong uitkering.
maandag 4 april 2011 om 14:12
De Wajong is juist ook bedoeld als ondersteuning bij het zoeken naar werk. Ik raad je aan om Wajong aan te vragen. Als je een paar jaar wacht en het raakt uit met je vriend, dan blijft er alleen nog bijstand over.
De Wajong is trouwens 75% van het minimumloon. Mocht je recht hebben op stufi dan is het 25%. Bij een deeltijdstudie heb je dus recht op 75%.
De Wajong is trouwens 75% van het minimumloon. Mocht je recht hebben op stufi dan is het 25%. Bij een deeltijdstudie heb je dus recht op 75%.
...
maandag 4 april 2011 om 14:13
maandag 4 april 2011 om 14:25
Met psychische aandoeningen als autisme en adhd wordt het nagenoeg onmogelijk om te worden afgekeurd omdat er altijd wel iets is wat je wél kan doen. En dan werk je maar parttime, dat doen er volksstammen!
Ik heb adhd en werk parttime om die reden en word echt nevernooitniet afgekeurd. Heb het ooit wel geprobeerd maar kom er in de verste verte niet voor in aanmerking al zit ik in therapie, heb ik een officiele diagnose en slik ik medicijnen. Dus ik zou maar niet te hard hopen.
Ik heb adhd en werk parttime om die reden en word echt nevernooitniet afgekeurd. Heb het ooit wel geprobeerd maar kom er in de verste verte niet voor in aanmerking al zit ik in therapie, heb ik een officiele diagnose en slik ik medicijnen. Dus ik zou maar niet te hard hopen.
maandag 4 april 2011 om 14:28
maandag 4 april 2011 om 14:29
http://wetten.overheid.nl ... ldigheidsdatum_04-04-2011
@yellowlove: dit is de bepaling die zegt of je 25 of 75% krijgt.
@yellowlove: dit is de bepaling die zegt of je 25 of 75% krijgt.
...