Geld & Recht alle pijlers

stomme parkeerwachters.

22-08-2009 17:29 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi.

Ik dacht een oud beeld(uit de tuin) van mij weg te brengen naar een tweedehands shop, in-en verkoop tweedehands spul.

Het was nogal zwaar, dus ik zet de auto(van mijn zus)netjes op de stoep(een heeeeeeele brede) met de alarm lichten aan, zodat er niemand last van had.

Ik til dat ding naar binnen, zet het weg,kom terug, en er staan al twee parkeerwachters te schrijven.

De situatie uit gelegd, en ze hadden er gweoon het schijt aan.

Aaaaaaarch.

Ik ben gelijk door gereden naar parkeerbeheer, waar ik 5 minuten later, dan de uitgeschreven boete was.

Ik heb de tijd, naam en handtekening op laten schrijven, zodat ze kunnen zien, dat ik niet ben wezen winkelen, als ik een bezwaarschrift schrijf.

Er zijn mensen die misbruik maken en autos asociaal weg zetten, maar als ze het met eigen ogen zien, dat er niks aan de hand is, en toch schrijven.

En er dan ook nog aan toevoegen , met een stalen gezicht, dat ik het verkeer hinder, terwijl dat niet zo is, dan haat ik die mensen.

Althans die twee die er liepen, wat een galbakken , zeg!!!!!

zow.......ff afgereageerd.
eensch met Leo
Als Chicatjoe zich tegenover die parkeerwachters net zo gedroeg zoals ze zich nu gedraagt, dan begrijp ik volkomen waarom zij zich niet coulant hebben opgesteld.

Ik heb in mijn werk ook regelmatig clienten die totaal geen verantwoording voor hun eigen gedrag en hun eigen fouten willen nemen. En als ze dan geconfronteerd worden met de consequenties van hun eigen gedrag, dan krijg je net zo'n verongelijkte reactie, en stellen ze míj ervoor verantwoordelijk. Echt een walgelijke houding.
eensch met Branwen
Eensch met Festendepesten
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Laden en lossen hoort niet midden op de stoep te gebeuren.

En jouw mening dat je een moraalmuts bent als je vindt dat je een terechte boete moet betalen en je netjes hoort te gedragen tegenover een parkeerwachter zegt genoeg over jouw moraal.
Was tegen Sim69
Laden en lossen mag altijd wel,je moet natuurlijk geen koffie binnen gaan drinken of een kletspraatje van een half uur houden.

Ik heb vaak genoeg eens moeten wachten omdat ze aan het laden en lossen waren en er geen auto meer langs kon.

Denk je dat de drankgroothandels op een parkeerplaats gaan staan,die gaan zo dicht mogelijk bij de horecazaak staan om al die kratten naar binnen te brengen.

Ik ga ook niet slepen met een zwaar beeld,ff laden en lossen voor de deur.Alhoewel ik denk ik de kringloop had gebeld om het op te komen halen of anders op marktplaats gratis op te halen had gezet,hoef ik er ook niet mee te sjouwen:-))
Kansloos, kansloos, kansloos. Waarom zouden die regeltjes toch allemaal bestaan? Nederland wordt steeds asocialer, dat blijkt wel uit het verhaal van TO. Je kunt toch niet overal je auto langs de weg 'neergooien'? Waar blijven de normen en waarden?
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:ElleMichelle schreef op 23 augustus 2009 @ 15:09:

Laden en lossen mag altijd wel,je moet natuurlijk geen koffie binnen gaan drinken of een kletspraatje van een half uur houden.

Ik heb vaak genoeg eens moeten wachten omdat ze aan het laden en lossen waren en er geen auto meer langs kon.

Denk je dat de drankgroothandels op een parkeerplaats gaan staan,die gaan zo dicht mogelijk bij de horecazaak staan om al die kratten naar binnen te brengen.

Ik ga ook niet slepen met een zwaar beeld,ff laden en lossen voor de deur.Alhoewel ik denk ik de kringloop had gebeld om het op te komen halen of anders op marktplaats gratis op te halen had gezet,hoef ik er ook niet mee te sjouwen:-))Dit is echt niet waar hoor.

Verboden om stil te staan. Dit mag hier ook niet om te laden, te lossen of iemand uit te laten stappen.
quote:shining schreef op 23 augustus 2009 @ 15:13:

[...]

Dit is echt niet waar hoor.

Inderdaad. In een voetgangersgebied mag het niet, bij een stopverbod mag het niet.

Mits je een RVV-ontheffing hebt. Aan te vragen bij de wegbeheerder.
quote:borodini schreef op 23 augustus 2009 @ 15:03:

Eensch met Festendepesten
eensch met nesse en shi oke genoeg ga naar de gammaT en parkeer netjes mijn scooterT in de aanwezige fietsenstalling ben een vreselijke moraalridderT
Als alle leveranciers zich morgen aan alle parkeerverboden zouden houden dan verdubbeld de transportprijs minimaal vanaf morgen, en begint een stad zoals Amsterdam binnen een paar weken ernstige bevoorradingsproblemen te krijgen.
ach ja...........zie onderschrift, lol.
quote:chicatjoe schreef op 23 augustus 2009 @ 11:07:

[...]

Janken doe ik niet.

Aanpakken wel..om er vervolgens werk van te maken.

Zodat ze eens een keer leren dat niet alles over 1 kam te scheren valt.Je jankt wel en kennelijk kan je je tijd niet beter besteden want je wilt koste wat kost je gelijk halen. Geef nou gewoon toe dat je fout zat!
Ik zat fout ja, ik had de auto, 3 km verderop moeten zetten, in parkeergarage en dat zware beeld met 30 graden moeten sjouwen.

Of op marktplaats moeten zetten, gratis af te halen.

Of van te voren een rolding moeten kopen.

Of de kringloop moeten bellen.

Neemt niet weg, dat ik het toch ga proberen, een bezwaarschrift a 10 minuten.
quote:traincha2 schreef op 23 augustus 2009 @ 17:57:

[...]

Je jankt wel en kennelijk kan je je tijd niet beter besteden want je wilt koste wat kost je gelijk halen. Geef nou gewoon toe dat je fout zat!

Enne janken, kan jij ook goed, he,

Met aanhouden, dat ik moet toegeven, haha.
Chicatjoe, veel succes! (de vivagoegemeente lijkt te vinden dat je eerst een dag vrij moet nemen van het werk, naar de gemeente gaan, een tijdelijke ontheffing vragen, en dan pas je beeld verhuizen... - Als het op regeltjes aankomt zijn Duitsers Zuid-Italianen als je ze met Nederlanders vergelijkt...
"lijkt". Is goed dat je dat erbij zet, Stapas.

Heb je dat bezwaar nou al geschreven, chichatsjoe? Ik hoop eigenlijk dat het je lukt om er onderuit te komen. Dan print ik dat uit en ga ik dat gebruiken iedere keer als ik ergens sta waar ik niet mag staan, als ik "even snel" iets moet doen. Tja, als jij het mag, dan ik ook natuurlijk!
quote:chicatjoe schreef op 22 augustus 2009 @ 18:01:

die reacties van jullie.

Puur en alleen omdat ik een bezwaarschrift indien.

Ik vind dat als ik de auto parkeer, en vervolgens ga winkelen, dat ik dan die boete verdien ja.

Maar we zullen zien waar het schip strand, ik ga niet zo maar klakkeloos betalen.

Dus jij parkeert die auto ook midden op de snelweg als dat jou goed uitkomt? En dan verdien je ook geen boete?

Je gaat ook niet klakkeloos betalen, je hebt gewoon een boete gekregen voor fout parkeren. Ook laden en lossen mag niet overal. De vorige keer was je waarschijnlijk op een plek aan het laden/lossen op een plek waar het wel mocht. Dat geeft je nu niet het recht om dat te doen op een plek waar het niet mag.
quote:chicatjoe schreef op 23 augustus 2009 @ 18:07:

[...]

Enne janken, kan jij ook goed, he,

Met aanhouden, dat ik moet toegeven, haha.Ik vind je echt een beetje dom...
quote:chicatjoe schreef op 23 augustus 2009 @ 18:06:

Ik zat fout ja, ik had de auto, 3 km verderop moeten zetten, in parkeergarage en dat zware beeld met 30 graden moeten sjouwen.

Of op marktplaats moeten zetten, gratis af te halen.

Of van te voren een rolding moeten kopen.

Of de kringloop moeten bellen.

Kijk. Je weet dus wel hoe het hoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven