Thuiswonend en bijstand
donderdag 22 maart 2018 om 15:57
donderdag 22 maart 2018 om 16:01
Dit is niet waar.
donderdag 22 maart 2018 om 16:03
Dat is per persoon anders.
donderdag 22 maart 2018 om 16:07
Klopt, maar wanneer je samen een huishouden hebt dan wordt er gekeken naar het gezamenlijke inkomen.
Dus het is wel goed dat de Nederlandse belastingbetaler betaalt?
Misschien moet het kind maar eens opzoek gaan naar een eigen inkomen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 22 maart 2018 om 16:09
.
En met welke reden?
donderdag 22 maart 2018 om 16:12
Ik ken een vergelijkbaar verhaal, maar dat kind (al is iemand van 30 geen kind meer te noemen) wijst zelf alle mogelijke functies af. Te ver weg, te veel uren, te weinig uren, etc.
Is het ook een optie om bijvoorbeeld productiewerk, callcenter of schoonmaak te gaan doen? Dit lijkt me voor kind en ouders geen gezonde situatie.
Is het ook een optie om bijvoorbeeld productiewerk, callcenter of schoonmaak te gaan doen? Dit lijkt me voor kind en ouders geen gezonde situatie.
donderdag 22 maart 2018 om 16:16
Toen mijn buurman van 56 solliciteerde op een magazijnfunctie, werd hij binnen t uur teruggebeld. Ze wilden hem graag!
ik geef mn bek ook maar een douw
donderdag 22 maart 2018 om 16:17
Laat hem/haar naar www.werk.nl gaan en een bijstandsaanvraag indienen. Die aanvraag komt bij de gemeente terecht en dat heeft hij/zij gewoon recht op bijstand, mits:
- hij/zij niet te veel vermogen heeft (max. 6.020,- euro)
- hij/zij kan aantonen voldoende gesolliciteerd te hebben de afgelopen drie maanden
- hij/zij verblijft waar hij/zij staat ingeschreven
- hij/zij geen recht heeft op andere vooliggende voorzieningen (zoals WW, ZW, alimentatie etc.)
- ... ga zo maar door.
Conclusie: aanvraag indienen, dan weet je het snel genoeg
- hij/zij niet te veel vermogen heeft (max. 6.020,- euro)
- hij/zij kan aantonen voldoende gesolliciteerd te hebben de afgelopen drie maanden
- hij/zij verblijft waar hij/zij staat ingeschreven
- hij/zij geen recht heeft op andere vooliggende voorzieningen (zoals WW, ZW, alimentatie etc.)
- ... ga zo maar door.
Conclusie: aanvraag indienen, dan weet je het snel genoeg
donderdag 22 maart 2018 om 16:29
Nee joh doe niet zo raar. Dat doet de belastingbetaler wel, wel zo eerlijk.Gate_Keeper schreef: ↑22-03-2018 15:57Het kan toch niet zo zijn de ouders, hun werkeloos kind moeten onderhouden?
[/quote]
Ongelofelijk, toch.
Hoe krijgt TO het haar/zijn strot uit.